וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: גם בלי לשחק, אלירן עטר מרוויח 390 אלף דולר בעונה

13.11.2018 / 7:05

בסביבתו של החלוץ שמסופסל תקופה ממושכת ע"י איביץ' כבר מדברים על שחרור בינואר, אולם כלל לא בטוח שיוותר על חוזהו הגבוה. בקצב הנוכחי, הוא לא ישותף במספיק משחקים כדי שחוזהו יחודש אוטומטית

אלירן עטר שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
רואה יותר מדי ספסל לאחרונה. אלירן עטר/ברני ארדוב

חוזהו של אלירן עטר יתחדש אוטומטית לעונה נוספת אם ישחק לפחות 45 דקות ב-70 אחוז ממשחקי מכבי תל אביב בליגת העל, גביע המדינה ומוקדמות הליגה האירופית. על פי החוזה של חלוץ מכבי תל אביב ששלשום לא שיחק אפילו דקה בקרית שמונה, הוא חייב לשחק לפחות 45 דקות במשחק על מנת שהמשחק ייספר לו בתוך מכסת 70 אחוז המשחקים.

המשמעות היא שכאשר עטר נכנס כמחליף לפחות ממחצית כפי שהיה בשבוע שעבר מול בני סכנין, המשחק לא נספר לו. על פי החישוב הזה ואם השחקן ימשיך לסירוגין להיות בהרבה משחקים על הספסל, הוא לא יוכל לעמוד בכמות המשחקים שהוא צריך כדי שחוזהו יתחדש אוטומטית. יחד עם זה, בחוזהו יש למכבי תל אביב את האופציה להאריך את ההתקשרות בעונה נוספת בלי קשר למכסת המשחקים, אך אז הדבר יהיה תלוי רק במועדון.

עוד בנושא

בשבת: מכבי תל אביב בלי עטר ניצחה 1:2 את קרית שמונה
במכבי תל אביב מאושרים מהשדרוג הגדול של עומר אצילי
אייל גולסה ייעדר 3-4 שבועות, דור מיכה זומן לנבחרת במקומו

אלירן עטר שחקן מכבי תל אביב עם ולאדן איביץ'. ברני ארדוב
איביץ' ישתכנע לבסוף?/ברני ארדוב

גורמים בסביבתו של עטר טענו אתמול כי אם המצב יימשך כך שהוא לא משחק, הוא יהיה חייב לבקש לעזוב בחודש ינואר. אלא שבכלל לא בטוח שעטר רוצה בכך. גם בלי לשחק, עטר הוא מהמשתכרים הגבוהים בכדורגל הישראלי ומרוויח העונה במכבי תל אביב 390 אלף דולר נטו המחולקים ל-12 משכורות. לכך צריך להוסיף בונוס של 1,000 דולר לנקודה על פי תחזית מקסימלית של 60 נקודות. שלשום בקרית שמונה כשמכבי תל אביב ניצחה, הרוויח עטר 1500 דולר על שלוש הנקודות מכיוון שהוא לא שותף במשחק והגיעה לו רק מחצית מפרמיית הניצחון.

עטר שיצא לחופשה של שבוע אתמול כמו יתר שחקני מכבי תל אביב שאינם בנבחרות, מתכוון להמשיך להתאמן ולעבוד קשה כדי לזכות באמון מחודש של מאמנו ולאדן איביץ'. הסרבי מחזיק מעטר ובטוח שהוא עוד ייהנה ממנו בהמשך העונה, אבל התחרות על מקום בהרכב ובסגל קשה מאוד ועטר הוא כרגע לא שחקן הרכב, דבר שיכול להשתנות עם החזרה מהפגרה הארוכה.

2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully