וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כעס באשדוד על ניפוי גיל כהן מנבחרת הנוער

12.11.2018 / 9:57

אשדוד ביקשה מההתאחדות לדחות את המראתו של קפטן הנבחרת לגאורגיה, כדי לאפשר את שיתופו מול סכנין. אחרי הסירוב תהו בקבוצה: "מה המהות של שחקן צעיר אם לא להשתלב בליגת העל?"

שחקן בני יהודה, ירדן שועה, מול שחקן מ.ס אשדוד, גיל כהן. יוסי ציפקיס
באשדוד מתקשים להבין את ההחלטה. גיל כהן, משמאל/יוסי ציפקיס

כעס במ.ס אשדוד על כך שההתאחדות לא קיבלה את בקשת המועדון וניפתה את הבלם גיל כהן מסגל נבחרת הנוער, שיצא הבוקר (שני) למשחקי מוקדמות אליפות אירופה שייערכו בגאורגיה.

כפי שפורסם כאן אתמול, בנבחרת הנוער התעקשו שכהן, קפטן הנבחרת, ימריא הבוקר עם כל השחקנים לטביליסי, בעוד שבאשדוד עמדו על כך שהשחקן ישחק הערב במשחק הליגה נגד בני סכנין ורק לאחר מכן ימריא ויצטרף אל הנבחרת לקראת המשחק הראשון שלה במוקדמות, שיתקיים ביום רביעי בצהריים.

לוואלה! ספורט נודע כי בין הצדדים התקיימו שיחות בדרגים הכי גבוהים על מנת לפתור את הבעיה, אך כל צד התבצר בעמדתו ולא הסכים להתפשר. אמש החליטו בנבחרת הנוער לזמן את עמית גלזר, אחיו של דן גלזר ממכבי תל אביב, במקום כהן, שכאמור משמש גם כקפטן הנבחרת. יתרה מכך, צפויה אשדוד והשחקן עצמו לעמוד בפני ועדת משמעת בסעיף של אי קבלת החלטה של ההתאחדות לכדורגל.

במ.ס אשדוד אמרו הבוקר: "האם גם למכבי תל אביב ולמכבי חיפה ההתאחדות היתה עושה את זה? האם גם מולם היא היתה נוהגת כך ולא מאפשרת לשחקן צעיר לשחק בהרכב של קבוצתו הבוגרת ולהמריא מיד לאחר מכן לטורניר? הרי מה המהות של השחקנים הצעירים, אם לא להשתלב בקבוצה הבוגרת ולהתקדם למען הכדורגל הישראלי? יש לנו כאן שחקן שישחק בהרכב שלנו בליגת העל, איזה עוד שחקני נוער של הנבחרת משחקים בהרכב קבוצותיהם בליגת העל?"

כהן עצמו מאוד מודאג מההתרחשויות. מצד אחד, הוא רצה להיות עם חבריו לנבחרת, שם הוא נחשב לדמות דומיננטית. אולם מצד שני הוא חלק ממ.ס אשדוד וישחק הערב בסכנין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully