וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל המצב בדרום: נדחה המשחק של הפועל באר שבע מול מכבי ראשון לציון

12.11.2018 / 17:53

המתח ברצועה ואזעקות צבע אדום בדרום לא הותירו למנהלת הליגה ברירה, ההתמודדות במסגרת המחזור השישי תיערך במועד מאוחר יותר

one

בשל המצב הבטחוני המתוח בדרום, הוחלט הערב (שני) לבטל את משחק הכדורסל המתוכנן בין הפועל באר שבע למכבי ראשון לציון, שאמור היה לצאת לדרך ב-21:00 בבירת הנגב. מאז התקרית הקשה בעומק הרצועה אמש, התחממה הגזרה, מה שהוביל למטח רקטות בעוטף עזה, כולל פצמ"ר שפגע באוטובוס בכפר עזה, צבע אדום ברבים מיישובי הדרום, ומנגד ירי ארטילרי של צה"ל ברצועה.

"לאור הנחיות פיקוד העורף מהדקות האחרונות החליטה המנהלת לדחות את המשחק בין הפועל באר שבע/בני שמעון למכבי ראשון לציון ומתוך דאגה לבטחונם של הצופים, השחקנים ושאר הגורמים המעורבים במשחק", נמסר מהמנהלת. "מנהלת הליגה מחזקת את תושבי הדרום ואת חיילי צה"ל. מועד חדש לקיום המשחק יימסר בקרוב".

בסך הכל נדחו שישה משחקי כדורסל באיזור הדרום על פי הנחיות פיקוד העורף, ביניהם משחק גביע המדינה לנוער בין אשקלון לגליל עליון. מחר תתקיים הערכת מצב מחודשת גם לגבי משחק הליגה הלאומית בין אשקלון למכבי מוצקין.

גם משחק הכדוריד שאמור היה להתקיים היום, בין מ.כ. באר שבע לא.ס. רמת השרון נדחה. "הקבוצה הבאר שבעית התקשתה ובאופן מובן לגייס את כל שחקניה למשחק, חלקם חיילים שהונחו להישאר בבסיסים, חלקם שמתגוררים בישובים שאליהם נורו אחה"צ טילים, ובקשת הקבוצה נענתה באופן מיידי ע"י איגוד הכדוריד", נמסר מהאיגוד.

ובכדורגל, בוטל אימונה של הפועל אשקלון שהיה מיועד למחר. "מועדון הכדורגל של הפועל אשקלון נמצא בקשר ישיר עם שחקני הקבוצה, לרבות שחקניה הזרים, המתגוררים בעיר ונחשפים לראשונה למציאות של ירי רקטות ואזעקות", אמרו במועדון. "אנו תקווה כי הרגיעה במצב הבטחוני תושג בקרוב ואנו נשוב לשגרה במהרה".

עוד בנושא:

אחרי 65 הפרש בשבוע: הפועל חולון מארחת את טלקום בון
בעקבות דחיית המשחק נגד ירושלים: מכבי אשדוד עומדת לדין
עירוני נס ציונה: מיקל גלאדנס יעזוב, גארי בראון-רמירס בדרך החוצה
פשרה מסתמנת: הישראלים של מכבי תל אביב ישחקו ביורוליג וגם בנבחרת

חנן קולמן שחקן הפועל באר שבע. דני מרון
אי אפשר לקיים משחק ככה. קולמן/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully