וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות דחיית המשחק נגד ירושלים: מכבי אשדוד עומדת לדין

12.11.2018 / 14:09

הקבוצה מעיר הנמל תעמוד לדין בעקבות פארסת הסלים באולמה הביתי. היועץ המשפטי דורש קנסות כספיים ומשחק חוזר. גם הפועל חיפה תעמוד לדין בעקבות התפרעות אוהדיה ודברים שהשמיע יו"ר המועדון כלפי השופטים

סל שבור במשחק בין מכבי אשדוד, הפועל ירושלים. לירון מולדובן
סל שבור במשחק בין מכבי אשדוד, הפועל ירושלים/לירון מולדובן

מכבי אשדוד תעמוד לדין משמעתי באיגוד הכדורסל בעקבות דחיית המשחק נגד הפועל ירושלים אמש (ראשון). כזכור, במהלך החימום של המשחק נתלשה הטבעת מאחד הסלים, ולאחר שלא הצליחו לחברה מחדש או להחליפה, ולאחר שהוחלט כי לא בטיחותי להשתמש בסלים שיורדים מתקרת האולם, הוחלט לדחות את המשחק.

היועץ המשפטי החליט להעמיד לדין את הצהובים בשל תקנון משחקי האליפות שקובע כי: "כל קבוצה בליגת על גברים ונשים חייבת להחזיק ברשותה שתי מערכות סלים (לוח + טבעת) ולהיות מסוגלת להחליף סל שנשבר בזמן סביר של 30 דקות".

לאור מאמציה של אשדוד דורש היועץ המשפטי קיום משחק חוזר, כשאשדוד תישא בהוצאות השיפוט והגעת ירושלים, וכן קנסות כספיים בפועל ועל תנאי בשיעורים משמעותיים.

מלבד אשדוד, גם הפועל חיפה תעמוד לדין על אירועי משחק הניצחון על מכבי הוד השרון אמש 90:104. על פי דוח השופטים במהלך המשחק אוהדי הקבוצה, וכן היו"ר יובל רוסמן, הפנו כלפי השופטים קללות מכוערות וביניהן: "שיהיה לכם סרטן בראש", ואף חלק מהאוהדים ניסו לפגוע בשופטים. היועץ המשפטי דורש עונשים של קנסות בפועל ועל תנאי, הורדת נקודת ליגה על תנאי והרחקה בפועל של יו"ר האדומים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully