וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת האלופות: הפועל חולון הביסה 74:94 את בון הגרמנית

אחרי שתי תבוסות החוץ מול טנריפה ומכבי תל אביב, מחזיקת הגביע התפוצצה על הגרמנים ועלתה למאזן 2:4 במפעל. קורי וולדן להט עם 17 נקודות, 7 ריבאונדים ו-6 אסיסטים

שון ג'ונס הפועל חולון. מגד גוזני
במעמד צד אחד. שון ג'ונס חוגג עם החברים/מגד גוזני

שבוע קשה עבר על הפועל חולון. הקבוצה של דן שמיר הובסה ב-32 הפרש בידי טנריפה בליגת האלופות ובשבת הובסה ב-33 הפרש בידי מכבי תל אביב בליגה. הערב (שלישי) חולונייה חזרה לעצמה בגדול עם 74:94 על בון הגרמנית ועלתה למאזן 2:4 במפעל האירופי, מה שמקרה אותה מאוד לקראת העפלה לשלב הבא. קאליף וואייט שחזר מהפציעה שלו התעורר ברבע השני וחזר ליכולת הטובה שלו עם 16 נקודות, אבל איש המשחק הזה היה ללא ספק קורי וולדן. הרכז האמריקאי המצוין רשם מספרים מרשימים של 17 נקודות, 7 ריבאונדים ו-6 אסיסטים וניהל משחק התקפי שובה עין ומהיר של חולוניה, שיצאה מהקצב שלה בשני המשחקים האחרונים.

חולון ניצחה את המשחק הזה כמו שהיא אוהבת, דרך ההתקפה. היא קלעה ביותר מ-50 אחוז מחוץ לקשת עם 12 שלשות מתוך 23 ניסיונות. מנגד, רק צ'ארלס ג'קסון היה טוב עם 20 נקודות כמעט ללא החטאה (9 מ-10), אבל אחרי שניצחה את שני משחקי החוץ הקודמים שלה, לבון לא היתה תשובה להתקפה של חולון שמוכיחה שבביתה היא קבוצה אחרת לגמרי ויודעת לנצח גם משחקים שבהם היא לא טובה, כפי שהיה במשחק הליגה הקודם שלה כאן מול הפועל תל אביב.

עוד בנושא:

בעקבות דחיית המשחק נגד ירושלים: מכבי אשדוד עומדת לדין
עירוני נס ציונה: מיקל גלאדנס יעזוב, גארי בראון-רמירס בדרך החוצה
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם

תקציר: הפועל תל אביב - הפועל חולון 92:74. מגד גוזני
עבד קשה מתחת לסלים. קורי וולדן/מגד גוזני

רבע 1

המשחק החל בקצב מהיר וסקור גבוה בלי יותר מדי הגנות מצד שתי הקבוצות. דריון אטקינס היה הגו טו גאי של חולון כשמנגד ג'יימס ווב השלישי, בארטולו ומאיו צלפו שלשו והעלו את הגרמנים ליתרון 14:19 כשאנחנו רק חמש וחצי דקות מפתיחת המשחק. חולון חזרה לשוויון 19 בזכות הצמד אטקינס את דקוואן ג'ונס שהיו אחראים ל-17 מתוך 19 הנקודות של קבוצתם. גיא פניני תפר שלשה ראשונה שלו והשלים ריצת 0:8 כדי להחזיר את היתרון לחולון בסיום הרבע: 19:22.

עוד באותו נושא

בעקבות דחיית המשחק נגד ירושלים: מכבי אשדוד עומדת לדין

לכתבה המלאה
ג'ושוע מאיו בון. מגד גוזני
ג'שוע מאיו חודר באין מפריע/מגד גוזני

רבע 2

גם הרבע השני היה בשליטה חולונית. קורי וולדן וגיא פניני המשיכו לתפור שלשות וחיפו על עוד משחק חלש של קאליף וואייט. חולון כבר פלרטטה עם יתרון דו ספרתי בזכות קליעות עונשין של גיא פניני שהיה מאוד אפקטיבי בהתקפה, אבל ריצת 0:6 החזירה את הגרמנים לפיגור של 42:39 בלבד. בשלב הזה התעורר קאליף וואייט שקלע סל ראשון דקה ו-50 שניות לסיום הרבע, אבל אז הוסיף גם שלשה ורשם עוד אסיסט לקורי וולדן ששוב הריץ את חולוניה ליתרון נוח של 41:49 במחצית.

קאליף וואייט הפועל חולון. מגד גוזני
הסיר חלודה בחולון. קאליף וואייט/מגד גוזני

רבע 3

גם ברבע השלישי חולון שמרה על היתרון שנע סביב הדו ספרתי כשקורי וולדן ממשיך להיות בכל מקום עם שלשות גדולות ואסיסטים. דריון אטקינס וטי ג'יי קליין עם סל ראשון קבעו יתרון שיא לחולון, 53:68 כשאנחנו קצת יותר משתי דקות לסיום הרבע. הגרמנים די איבדו את הראש וקלעו רק 16 נקודות ברבע השלישי לעומת 21 של חולון שירדה לרבע האחרון ביתרון 57:70.

דריון אטקינס הפועל חולון. מגד גוזני
משחק מצוין שלו. דריון אטקינס מימין/מגד גוזני

רבע 4

הרבע הרביעי עמד בסימן שואו טיים של חולון שהוציאה את כל העצבים שלה שתי התבוסות הקודמות. טי ג'יי קליין שהיה שקט מאוד במחצית הראשונה, קלע לפתע שלשה ועוד סל שהגדיל את יתרון השיא והעמיד אותו על 20 עגול - 61:81 לחולוניה. המשך המשחק היה לפרוטוקול בלבד. אקורד הסיום היה של קאליף וואייט שקבע: 74:94 להפועל חולון שמשיגה ניצחון רביעי במפעל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully