וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אכן, "המשחק הכי חם בהיסטוריה": הזווית האחרת של הסופרקלאסיקו

השידור המיוחד לחולי לב, האוהדים שלקו בחרדה, החגיגה המופרזת של ג'זארדו והנאום העצבני של טבס: מיטב הסיפורים והסרטונים מהסופרקלאסיקו בין ריבר פלייט לבוקה ג'וניורס

עריכת וידאו: מתן חדד

"המשחק הכי לוהט בתולדות הכדורגל העולמי", כונה אמש (ראשון) בתקשורת הארגטינאית המפגש הראשון בין בוקה ג'וניורס לריבר פלייט בגמר גביע ליברטדורס, שהסתיים ב-2:2. ואכן, אחרי ציפייה ארוכה, דחייה של יממה ולא מעט מתח, הסופרקלאסיקו עמד בהבטחה. לא רק על כר הדשא, אלא גם - אולי בעיקר - מחוצה לו. קיבצנו את מיטב הסיפורים, הסרטונים והציוצים מכל הטירוף שמסביב למשחק.

עוד בנושא

בוקה וריבר סיימו ב-2:2 מלהיב את גמר ליברטדורס הראשון
שלוש בלתי מנוצחות: הקרב הצפוף מתמיד בצמרת הפרמיירליג
ברצלונה סוערת אחרי ההפסד הביתי, מה עובר על דמבלה?
היגואין מתנצל על מופע האימים וחושף למה עבר למילאן

תחנת הרדיו שהעבירה שידור מיוחד לחולי לב

השדרים הארגנטינאים ידועים בכל העולם בלהט, בקולניות ובחגיגות המיוחדות של שערים, אבל כשמדובר במפגש בין בוקה לריבר בגמר הליברטדורס אלה כבר דיני נפשות. לכן אחת מתחנות הרדיו בארגנטינה הכריזה על שידור מיוחד לחולי לב או סתם לאנשים שניסו לשמור על רף התרגשות סביר. לשם כך, גויס שדר שתיאר את המשחק באופן יבש ושמר על טונים שקטים.

עוד באותו נושא

גמר ליברטדורס: בוקה ג'וניורס סיימה ב-2:2 מלהיב מול ריבר פלייט

לכתבה המלאה

קרדיולוג ארגנטינאי מסביר בטלוויזיה: איך לצפות בבוקה-ריבר ולהיזהר על הלב

האוהדים שלקו בחרדה

בארגנטינה דיווחו הבוקר על למעלה מ-100 נפגעי חרדה ומתח מקרב אוהדי בוקה ששהו באצטדיון. בעקבות התופעה ההמונית אף הוקמה עמדת אחיות מאולתרת באחת היציאות מהבומבונרה, בה ניתן טיפול רפואי לאוהדים שפשוט קרסו תחת הלחץ. אחדים אף פונו לבית החולים.

הטירוף של גז'ארדו

מאמן ריבר מרסלו גז'ארדו אפילו לא היה יכול לשהות בקרבת הבומבונרה בעקבות ההרחקה שספג בחצי הגמר, ולכן הוא צפה במשחק עם אלפי אוהדי המיז'ונריוס במונומנטאל. אחרי שריקת הסיום, ככה הוא נראה

הנאום של קרלוס טבס

מיד עם סיום המשחק, נראה קרלוס טבס זועם על חבריו המיואשים והמדוכאים. אפילו לא היה צורך בקורא שפתיים כדי לתמלל את הנאום חוצב הלהבות שנתן לחבריו בירידה מכר הדשא: "תרימו את הראש יא בני זונות, ראש למעלה. אנחנו הולכים לזיין את החארות, אל תורידו את הראש".

זה מה שקורה כשאוהדי בוקה מזהים מרחוק אוהדי ריבר

עוד לפני שריקת הפתיחה מצאו אוהדי בוקה קורבן: השכנים שמתגוררים באחד הבניינים שנשקפים מיציעי הבומבונרה, שהעזו לחשוף שהם למעשה אוהדי ריבר פלייט. בעתיד הקרוב ייאלצו הדיירים להתפנות בעקבות התוכנית להרחבת הבומבונרה, ולכן כיבדו אותם אוהדי בוקה בשיר הבא: "מכרתם את הבית לזונה שילדה אתכם".

Compartí la información confiable y la opinión de los especialistas más prestigiosos con este link: Gallardo appeared: motivational singing on a balcony of the Monumental after the tie between Boca and River - URL: "https://www.lanacion.com.ar/2190690-aparecio-gallardo-canto-motivador-balcon-del-monumental - Copyright © LA NACION

אלפי אוהדים חיכו לריבר עם החזרה למתחם האימונים אחרי המשחק, וככה זה נראה

איזו אווירה מחשמלת: כך נראה הבומבונרה שעתיים לפני המשחק

רגע לפני עליית השחקנים לכר הדשא

וככה זה נראה ונשמע אחרי אחד הגולים של בוקה

מסתבר שלא רק באצטדיון הי"א באשדוד משתמשים בטריבונות מאולתרות מגגות בניינים

פרנקו ארמאני הציל גול בטוח בדקה ה-90, והטריף את אוהדי ריבר בבית

עוד צילומי אווירה מהאצטדיון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully