וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אול אינ-ברום: ההימור המחודש של ניר קלינגר על אור אינברום

11.11.2018 / 14:00

למרות העליות והירידות, בעיות המשמעת וההיסטוריה המשותפת הבעייתית, מאמן בית"ר ירושלים עשוי לתת הזדמנות לקשר חסר היציבות, אך גם הוא זוכר היטב מה קרה לגיא לוזון. אופיר סער על האתגר בטיפול ביהלום

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

אור אינברום הסתבך כבר באחד האימונים הראשונים שלו בבית"ר ירושלים. אחרי שלא הגיע לאימון בשעה שנקבעה, טען שהתעורר מאוחר כי הוא לא מרגיש טוב ולא יוכל להגיע לאימון. למחרת גיא לוזון גער בו: "פה זה לא מתנ"ס או חוג, מה שהחליקו לך באשדוד לא יקרה בבית"ר ירושלים, נלחמתי שתהיה פה אבל אתה תתיישר לפי הכללים שלי".

אינברום נלחץ מאוד מהסיטואציה. אחרי שנה לא פשוטה בה כמעט ולא שיחק במאריבור וגנט וחזר לסיים את העונה במ.ס אשדוד, הקשר בן ה-22 רצה לצאת דרך חדשה. בקיץ אלי אוחנה המליץ, לוזון התלהב ואלי טביב נכנס למשא ומתן. המגעים כבר עמדו בפני פיצוץ כשגנט דרשה שאופציית הרכישה תעמוד על 2 מיליון יורו ונתקלה בסירוב של טביב, אבל לוזון הפעיל לחץ ובסופו של דבר הבעלים קיבל את התנאים של הבלגים.

כשמשה חוגג קנה את בית"ר ומיהר להחתים את ערן לוי, לוזון שידר מהרגע הראשון שהוא מעדיף את אינברום על פניו מבחינה מקצועית. הוא קיבל את הקרדיט בהרכב ולוזון אף דרש ממנו לנסות ולהוביל. אינברום התחיל טוב ולאחר ה-2:3 מול סכנין בטדי נראה היה שעבר סוג של מבחן בתנאי לחץ שאמור להרים את הקריירה שלו. הוא סיים את המשחק עם שער ובישול וקיבל הרבה מאוד מחמאות.

עוד בנושא

הערב: בית"ר ירושלים - הפועל באר שבע (21:00, ספורט 5)
חביב חביבו מסביר מה קרה בשער שהפך לוויראלי ברשת
מה עומד מאחורי הגיבוי של הפועל תל אביב לקובי רפואה?

שחקני בית"ר ירושלים עידן ורד, מאור בוזגלו חוגגים עם אור אינברום. ברני ארדוב
היציבות כמבחן לקריירה. אור אינברום/ברני ארדוב

אבל אז אינברום, כמו אינברום, פשוט נעלם. בארבעת המשחקים הבאים הוא הסתפק בשתי בעיטות לשער ושתי מסירות מפתח בלבד, והפגין ירידה בניידות, בכניסה לתיקולים ובקרבות מגע. לפני המשחק באשדוד, שהתברר כאחרון של לוזון על הקווים, אמרו לו גורמים בבית"ר: "בשביל מה אתה הולך למלחמה עם ערן לוי, בשביל אינברום? מילא אם הוא היה נותן לך פרנסה...".

שאלנו השבוע שחקן ואיש צוות באשדוד על אינברום. אחד ענה "הוא כוכב" והשני ענה "הוא בעייתי, לא ייצא ממנו כלום". וזה כל הסיפור קריירה של אינברום - הוא אמנם התיישר וכבר לא מרשה לעצמו להתנהל שעשה בלא מעט מקרים באשדוד, אך מנגד לא מצליח להרים את הקריירה שלו. לצד הבלחות ודקות עם ניצוצות של כוכב, ישנם משחקים שלמים בהם הוא מאבד ריכוז ונעלם. מבחן הקריירה של אינברום יהיה יציבות. הוא לא יוכל להמשיך לתת מחצית טובה ולאחר מכן להיעלם לחודש.

עוד באותו נושא

קשר דם רע: קרב האקסים של הפועל באר שבע ובית"ר ירושלים

לכתבה המלאה
אור אינברום מ.ס אשדוד. קובי אליהו
שם קלינגר ידע להבליג. אור אינברום באשדוד/קובי אליהו

ניר קלינגר כבר אימן את אינברום באשדוד ועבר איתו לא מעט. אינברום היה אז בן 18, וג'קי בן זקן לחץ על מאמנו לתת לו דקות משחק למרות התנהלותו הבעייתית. קלינגר הסכים להבליג על חלק מהתקריות, אך לא חשש גם להעמיד אותו במקום ולעתים אף לספסל אותו. בבית"ר הלוקסוס הזה לא קיים, ואינברום מבין שאין לו מרווח לטעויות. זה לא סוד שבבית"ר היו רוצים לצרף בינואר את חן עזרא או אנז' פרדי פלומן, כל אחד מהשניים שיגיע יבוא על חשבון קשר קדמי אחר. בדיוק כמו ערן לוי, גם אינברום יודע שהוא חייב להוכיח את עצמו בתקופה הקרובה, אחרת ייאלץ להמשיך לחפש את עצמו.

גם לקראת המשחק מול הפועל באר שבע הערב (21:00, ספורט 5), קלינגר מתלבט בין אינברום ללוי. מצד אחד הוא רוצה שחקן יותר טקטי באגף, אך מנגד הוא רוצה לייצר מצבים ולאיים על השער וחושב שלוי יכול לספק לו את זה. אגב, למרות שהם מתחרים על אותה משבצת, היחסים בין השניים טובים. כשלוי הגיע לבית"ר החולצה החביבה עליו, מספר 99, היתה תפוסה על ידי אינברום, ולוי ויתר ולקח את החולצה מספר 10. אחרי הגעת קלינגר השניים החליטו להחליף מספרים - לוי חזר ל-99 ואינברום עבר ל-10. בין אם מדובר במזל או לא, אחרי השינוי אינברום חזר לאיים על השער, וקטע את הבצורת בסטייל עם שער ניצחון על מכבי חיפה.

מאור בוזגלו יפגוש הערב את הפועל באר שבע, זה המאזן שלו ב-11 המפגשים בין השתיים בהם שיחק:

אינפו בוזגלו. עיבוד תמונה
אינפו בוזגלו/עיבוד תמונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully