וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני הפועל תל אביב מודים: "ככה יהיה קשה להישאר בליגה"

11.11.2018 / 7:54

אחרי עוד 0:0, השחקנים על סף ייאוש: "אם לא הבקענו נגד אשדוד ורעננה, אנחנו אבודים". דאגה ממצבו של דמארי, ומה עומד מאחורי הגיבוי לרפואה?

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

השקט בחדר ההלבשה של הפועל תל אביב אחרי ה-0:0 אמש (שבת) עם הפועל רעננה אמר הכל. התוצאה מאכזבת, בצורת הכיבושים מטרידה, אבל הדבר המדאיג ביותר הוא שלא נראה פתרון באופק.

"אנחנו מבולבלים. מצד אחד היינו יותר טובים מכמה קבוצות בכירות, אבל אנחנו לא מצליחים להבקיע ולהביא נקודות, וככה - אם נרצה או לא - יהיה לנו קשה להישאר בליגה", אמר אחד השחקנים. "עד עכשיו שאבנו הרבה אופטימיות מהיכולת, אבל גם צריכים להיות אמיתיים עם עצמנו - אם לא הבקענו בבית עם הקהל שלנו נגד אשדוד ורעננה אנחנו אבודים. ככה צריך להסתכל על זה".

עוד בנושא

עוד תיקו ללא שערים: הפועל תל אביב עם 0:0 חמישי מתחילת העונה
קובי רפואה: "אני לא מיואש. ירידת ליגה? המטרות שונות לחלוטין"

שחקן הפועל תל אביב רמזי ספורי. קובי אליהו
השחקנים מבולבלים. ספורי מאוכזב/קובי אליהו

המאמן קובי רפואה ניסה לשדר אנרגיות אחרות ואמר: "ייאוש זה לא בכיוון בכלל, אני אף פעם לא מיואש. מתסכל ששבוע אחרי שבוע אנחנו יותר טובים ולא מצליחים לתרגם את זה לשערים".

רפואה התייחס לשחקנים שחסרו לו ואמר: "אני לא מתרץ ואין לי תשובות חוץ מזה שעושים את המקסימום עם כל הכלים ההתקפיים שיש לנו. לא תשמעו אותי מתרץ בזה ששחקנים חסרים, זה לא קשור בכלל".

על הלחץ בו נמצאים השחקנים הוסיף המאמן: "גם לשחקנים לא קל. הם מאוד רוצים ומאוד משתדלים, הם קצת בלחץ. הם משחקים בסך הכל טוב ושולטים אבל זה לא שווה נקודות וזאת בעיה. המטרות של הפועל שונות ממה שחושבים, הסגל טוב ואני לא חושב על מאבקי ירידה".

בצוות המקצועי מקווים לקבל בחזרה את הפצועים (עומר דמארי, אחמד עאבד ופייסל מוליץ' נעדרו אמש) אחרי פגרת הנבחרות. עאבד ומוליץ' צפויים לחזור לאימונים מלאים בעוד שבוע, אך מי שמדאיג יותר מכולם הוא דמארי, שמתקשה להתאושש מהפציעות מהן סבל בקיץ ולייצר רצף של אימונים ומשחקים. גורם בהפועל אמר אתמול: "בנינו על עומר ואנחנו מאמינים בו. הוא עושה הכל כדי להחלים ומרגיש לא נעים עם כל הסיטואציה. כשהוא יהיה כשיר לגמרי הוא יתרום הרבה".

על אף שחלק מהמקורבים לבעלים רוצים שקובי רפואה יפוטר, בשלב זה המאמן זוכה לגיבוי. אולם ללא תוצאות במשחקים שאחרי הפגרה, הקרדיט ייגמר. מאחורי הגיבוי עומדות גם סיבות כלכליות: פיטורי רפואה ומינוי מאמן חדש יעלו למועדון מעל חצי מיליון שקל, כסף שעשוי לבוא על חשבון תקציב הרכש לינואר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
מאמן הפועל תל אביב קובי רפואה. קובי אליהו
פיטורים כרוכים בהרבה כסף, וישפיעו גם על ינואר. רפואה/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully