וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי רפואה: "אני לא מיואש. ירידת ליגה? המטרות שונות לחלוטין"

10.11.2018 / 20:26

מאמן הפועל תל אביב סירב להרים ידיים אחרי ה-0:0 מול רעננה: "זו תקופה לא פשוטה ונצטרך לעבור אותה". קורצקי: "מאוכזב מאוד"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

העונה ההתקפית האיומה של הפועל תל אביב נמשכה הערב (שבת) עם 0:0 חמישי בשבעת משחקיה האחרונים, הפעם מול הפועל רעננה. הקבוצה של קובי רפואה היתה עדיפה על יריבתה אך לא מספיק מדויקת, ותקווה להתאושש אחרי פגרה, כשתתארח אצל מכבי נתניה, בתקווה שלא תגיע אל המשחק מתחת אל הקו האדום, מה שעלול לקרות לה בהתאם לתוצאות של בית"ר ירושלים ובני סכנין בהמשך המחזור.

עוד בנושא:
הפועל תל אביב והפועל רעננה נפרדו ב-0:0
בני יהודה הלוהטת ניצחה 0:2 את הפועל חיפה
מכבי פתח תקוה גברה 0:1 על מכבי נתניה משער מוזר ב'קה ה-88

מאמן הפועל תל אביב קובי רפואה. קובי אליהו
העונה עוד ארוכה. קובי רפואה/קובי אליהו

"עצרנו את הרצף? חוץ מניצחון שום דבר לא היה בא בחשבון היום", אמר רפואה. "אנחנו רוצים לנצח ועשינו את כל מה שאנחנו יכולים כדי לנצח. ניסינו וניסינו. זו תקופה לא פשוטה, נצטרך לדעת לעבור אותה. אני לא מיואש, אין שום ייאוש. זה מתסכל כי אנחנו מנסים לעשות הכול כדי לנצח ולא הולך. אני האחרון שירים ידיים, אין סיכוי אפילו. אנחנו רוצים לנצח כל הזמן ומשחקים כדי לנצח. אנחנו עושים את כל מה שצריך כדי לנצח, גם האוהדים, גם השחקנים וכולם".

המאמן האדום הוסיף ואמר: "נצטרך לדעת לעבור את התקופה הזו. אנחנו בכלל לא בכיוון לרדת ליגה, הפועל תל אביב קבוצה טובה. נכון שאנחנו בתחתית כרגע, אבל זה זמני. אנחנו רק במחזור העשירי והמטרות שלנו שונות לחלוטין".

מנגד, סיכם מנחם קורצקי: "היינו צריכים לשחק הרבה יותר טוב, להגיע ליותר מצבים, אני מאוכזב מאוד". על ההרחקה של שניר שוקר אמר: "אי אפשר לערער על מה שהוא עשה, זה מעשה לא אחראי. חבל, כי שוקר שחקן חשוב מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully