וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חביב חביבו: "פחדתי שקרה משהו ללידור, זה יותר חשוב מהגול"

11.11.2018 / 12:46

חביב חביבו סיפר על הרגע המוזר: "הרמתי את הראש ופתאום ראיתי את הכדור בדרך אליי. התרוממתי, הבקעתי וישר חזרתי ללידור". אלישע לוי: "השער היה חוקי? כדור ברשת זה כדור ברשת"

השער של חביבו עשה גלים ברשת והגיע גם למארקה

עם כל הכבוד לניצחון החשוב של מכבי פתח תקוה בנתניה אתמול (שבת), מה שהפך לנושא המעניין של המחזור היה שערו המוזר של חביב חביבו, שראה את הכדור של מנור סלומון מתגלגל לכיוונו בזמן שניסה לבדוק מה קרה ללידור כהן, התרומם, ניגש לכדור והבקיע את שער הניצחון 0:1 בדקה ה-88.

חביבו צייץ לאחר המשחק: "אלהים אף פעם לא ישן. תעזור לחבר שלך והוא ייתן לך יותר". בפתח תקוה לא אישרו לחביבו להתראיין אך לחבריו הוא הספיק לומר בסיום: "הבריאות של השחקן היא מעל הכל. ראיתי את לידור נופל וזה נראה היה שקרה לו משהו רציני. באותו רגע המשחק בכלל לא עניין אותי. לשנייה הרמתי את הראש וראיתי את הכדור בדרך אליי אז אינסטינקטיבית התרוממתי, הבקעתי וישר חזרתי לבדוק מה עם לידור. עם כל הכבוד לגול, הבריאות שלו יותר חשובה".

עוד בנושא

מכבי פתח תקוה גברה 0:1 על מכבי נתניה משער מוזר של חביבו
הטקטיקן הפך למנטליסט: על השינוי של מכבי חיפה תחת גוטמן
הערב: בית"ר ירושלים - הפועל באר שבע (21:00, ספורט 5)

חביב חביבו שחקן מכבי פתח תקוה מבקש טיפול בחברו לידור כהן. דני מרון
"הבריאות שלו יותר חשובה". חביב חביבו ברגע הדרמטי/דני מרון

אלישע לוי התייחס גם הוא לשער: "השער היה חוקי? כדור ברשת הוא כדור ברשת. היינו ליד השער כדי שזה יקרה וטעויות זה חלק מהמשחק, הפעם אנחנו ניצלנו את זה והיו פעמים שזה היה לרעתנו". גידי קאניוק התייחס למשחק ואמר: "אם יש מגיע אז מגיע לנו. הגענו להרבה הזדמנויות טובות והגיע לנו לנצח. בסגל מלא עם כל השחקנים שחזרו אנחנו אחת ההתקפות הטובות בליגה ואני תמיד אגיד את זה. כל ההתקפה שלנו שווה שערים ובישולים".

עדכון ראשון 7:46

עוד באותו נושא

מכבי פתח תקוה ניצחה 0:1 את מכבי נתניה, דראפיץ': "זה שער של פעם בחיים"

לכתבה המלאה
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully