וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים - הפועל באר שבע: ניצן צפוי לפתוח, בכר מתלבט בין ממן להאסלביינק

גורש עדיין סובל מכאבים ושוער המשנה יחליפו, התלבטות בין אינברום לערן לוי. מאמן האלופה שוקל האם להחזיר את ההולנדי להרכב (א', 21:00, ספ' 5)

מחזור 10הסתיים11/11/2018
בית"ר ירושלים
  • כחילה (85)
  • קריאף (88)
3:2
  • (75, גול עצמי) כחילה
  • (82) מליקסון
  • (86) הסלביינק
הפועל באר שבע
צילום: שלומי גבאי, עריכה: מתן חדד

בית"ר ירושלים

כ-20 אלף איש צפויים להגיע מחר (ראשון, 21:00, ספורט 5) לטדי למפגש המסקרן בין בית"ר ירושלים להפועל באר שבע. דודו גורש עדיין סובל מכאבים במרפק וגם באימון המסכם תורגל איתמר ניצן עם ההרכב הראשון והוא אמור לפתוח בין הקורות. בצוות המקצועי הכינו את השוער למצב בו הוא עולה בהרכב, וכל עוד לא יקרה שינוי של הרגע האחרון, גורש לא ישחק.

המאמן ניר קלינגר ניסה לאורך השבוע כמה הרכבים, אך נראה כי הוא יחזור למערך של ארבעה שחקני הגנה, כאשר מיקי סירושטיין יפתח בקישור, בתפקיד אותו מילא במחצית השנייה בניצחון 1:2 על מכבי חיפה. בחלק הקדמי נראה כי ההתלבטות היא בין ערן לוי לאור אינברום. דוד קלטינס ימשיך לקבל קרדיט כמגן ימני. בצוות המקצועי לוקחים בחשבון כי לא כל השחקנים יכולים להשלים 90 דקות, כולל דן איינבינדר שסובל מרגישות בימים האחרונים.

שחקן בית"ר ירושלים אור אינברום. ברני ארדוב
ב-11 או שוב מהספסל? אור אינברום/ברני ארדוב

הפועל באר שבע

המאמן ברק בכר מתלבט בין חנן ממן לנייג'ל האסלביינק, כך מסתמן מהאימון המסכם של הקבוצה הערב (שבת). בסיום האימון נסעו שחקני הפועל באר שבע לבית מלון בירושלים, שם תשהה עד היציאה מחר בערב לטדי. ההולנדי נכנס כמחליף במחזור הקודם וסייע לבן שהר לעשות את המהפך, אבל בכר עשוי בכל זאת לתת עוד משחק בהרכב לממן.

אריאל הרוש התאמן הערב כצפוי אחרי שהרגיש הרבה יותר טוב בעקבות החולשה שפקדה אותו אתמול וגרמה לו להיעדר מהאימון. במרכז ההגנה אמור להמשיך לואי טהא לצד חאתם עבד אלחמיד ובחוד יוצב שהר.

עוד באותו נושא

בית"ר ירושלים בדקה אפשרות לרכוש את יונתן כהן ממכבי תל אביב

לכתבה המלאה
נייג'ל האסלביינק שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
סייע למהפך במחזור הקודם. נייגל האסלביינק/ברני ארדוב

טריוויה

* המאזן ב-18 מפגשי הליגה האחרונים בין הקבוצות: 13 ניצחונות להפועל באר שבע וחמש תוצאות תיקו.

* הניצחון האחרון של בית"ר ירושלים היה 0:1 ביתי ב-13 באפריל 2013 משער של אבי ריקן.

* בית"ר ספגה בכל 14 משחקי הליגה האחרונים שלה ומציגה את ההגנה הגרועה בליגה (20 שערי חובה). השער הנקי האחרון היה ב-0:1 בחוץ על הפועל חיפה ב-23 באפריל.

* הפועל באר שבע כבשה עד כה שער חוץ אחד בלבד, וגם הוא שייך לגיא מלמד שעבר למכבי נתניה. במאזנה שתי נקודות חוץ בלבד מתוך 12 אפשריות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully