וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים בדקה אפשרות לרכוש את יונתן כהן ממכבי תל אביב

9.11.2018 / 11:10

בקבוצה מוכנים להשקיע הרבה כסף ברכישת החלוץ בינואר ובדיקה בין המועדונים נעשתה, אך בן מנספורד מסרב בשלב זה למרות שהוא ממעט לקבל דקות. אלי דסה עשוי לחזור להרכב בקרית שמונה

צילום וידאו: יוסי ציפקיס, עריכת וידאו: רן צימט

חלוץ מכבי תל אביב יונתן כהן מחוזר כבר עכשיו לקראת חלון ההעברות של חודש ינואר. בית"ר ירושלים רוצה לרכוש את השחקן המוכשר ומוכנה להשקיע בכך הרבה כסף. בבית"ר היו רוצים מתווה של השאלה עם אופציה לקנייה, אבל ספק גדול אם במכבי תל אביב יסכימו לכך. בדיקה בין המועדונים כבר נעשתה במהלך השבוע האחרון, אך נכון לעכשיו התשובה של מנכ"ל מכבי תל אביב בן מנספורד היא שלילית. במכבי תל אביב יסכימו למכור את כהן רק אם תתקבל החלטה במועדון שהוא לא מספיק טוב למטרות של הקבוצה, אבל נכון לעכשיו במועדון מרוצים מהיכולת של השחקן באימונים, אף שהוא לא נכלל בסגל למשחקים. יש לציין כי בהזדמנויות המועטות שקיבל כהן הוא הוכיח את עצמו והוא גם שחקן הנבחרת האולימפית.

יונתן כהן שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
מכבי תל אביב לא מוכנה למכור אותו בשלב זה. יונתן כהן/ברני ארדוב

בתחילת העונה רצו מספר קבוצות את כהן בהשאלה. בני יהודה בה הוא שיחק בעונה שעברה רצתה אותו כחלק מעסקת מאור קנדיל, אבל הוא סירב לעבור בטענה שהוא רוצה להתמודד על מקום במכבי תל אביב ולא רוצה לעבור שוב בהשאלה. גם כשהפועל חיפה ביקשה אותו או את מתן חוזז בהשאלה, סירב השחקן רגע לפני שהסתיים חלון ההעברות האחרון.

מכבי תל אביב תצא ביום ראשון למשחק החוץ בקרית שמונה עליו אומרים במועדון: "זה אולי המשחק הכי קשה שהיה לנו באחרונה והוא ילמד האם באמת קורה משהו אחר לגמרי העונה. משחק חוץ בקרית שמונה שנמצאת בכושר מצוין, הוא אולי המשחק הכי קשה היום בחוץ ויהיה מעניין לראות האם היכולת הטובה שלנו במשחקים האחרונים תבוא לידי ביטוי גם מול קבוצה איכותית שנמצאת בתקופה מאוד טובה".

אלי דסה עשוי לחזור להרכב אחרי שבאימונים האחרונים כבר התאמן כרגיל. ז'איר אמאדור אמור לחזור להרכב אחרי שלא שיחק במשחקים האחרונים מסיבות שונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully