וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשר דם רע: קרב האקסים של הפועל באר שבע ובית"ר ירושלים

11.11.2018 / 14:00

קלינגר התפטר בשידור חי, הרוש זוכר את האבנים, בוזגלו בכה עוד לפני הקללות. לא רק הרצף המשוגע בין באר שבע לבית"ר עומד הערב על הפרק: לא פחות מ-14 בעלי תפקידים הספיקו לעבור בין שתי הקבוצות, ורובם ירצו להוכיח לאקסית - כמה טעית. אורן יוסיפוביץ עם דירוג הטינה

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

בעונה שעברה, בפברואר, זה עוד היה מפגש בין שלושה רצפים. בית"ר ירושלים הביאה לשולחן את רצף משחקי הליגה עם גול - שהיה הטוב באירופה. הפועל באר שבע, מנגד, אירחה בטרנר, רצף ביתי בזכות עצמו, גם בפסגת היבשת. והיה רצף שלישי, של באר שבע נגד בית"ר, בליגת העל. הערב תיפגשנה השתיים בטדי, ושני רצפים מתוך השלושה כבר לא עמנו. גיא לוזון הגיע לבית"ר ורצף הגולים הורחב; דור פרץ ניצח את באר שבע, בביתה, ביום חגיגת האליפות השלישית. אבל רצף אחד נותר על כנו.

עוד בנושא

21:00, ספורט 5: בית"ר ירושלים מארחת את הפועל באר שבע בטדי
בית"ר מחכה לו: ההימור המחודש של ניר קלינגר על אור אינברום
דולב חזיזה הפך לאחת הצלעות הקטלניות במשולש ההתקפי של בני יהודה

הרצף של הפועל באר שבע נגד בית"ר ירושלים. מערכת וואלה! NEWS
הרצף של הפועל באר שבע נגד בית"ר ירושלים/מערכת וואלה! NEWS

18 משחקי ליגה ברציפות, שבית"ר לא מנצחת את באר שבע. הפעם האחרונה שהירושלמים חגגו מול הדרומים היתה באפריל 2013. לפני יותר מחמש שנים וחצי. אבי ריקן עשה 0:1 בית"רי בטדי - כן, זה כמה מזמן זה היה. רוצים עוד? את כובש השער החליף בדקה ה-84 אחד, זאור סדאייב. עוד? בשער בית"ר עמד אז אריאל הרוש.

הרוש, פעם בית"רי, היום בבאר שבע. הוא לא היחיד שלבש את מדי שתי הקבוצות. ממש לא. באיצטדיון טדי הערב יתהלכו כמה אנשים שממש ירצו להוכיח. ליריבה, שטעתה שוויתרה עליהם; ובכלל - באר שבע עוד חולמת על פסגה, בבית"ר רוצים להימלט מהתחתית. כאילו המשחק הזה לא היה חשוב גם ככה, קבלו את דירוג האקסים.

לא נכנסו לדירוג: מיכאל אוחנה (בילדותו שיחק במחלקת הנוער של בית"ר, פצוע); דרור שמשון (מאמן הכושר של באר שבע); דודו גורש (פצוע).

orenjos@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully