וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון: אכזבה בקבוצה, אופציית ג'ו אלכסנדר שוב עלתה על הפרק

11.11.2018 / 8:37

הסגולים ספגו תבוסה שנייה השבוע, ומרגישים שמשהו לא עובד, שמחון: "לא שיחקנו קרוב למה שאנחנו יכולים לתת". אכזבה מהיכולת של שון ג'ונס, המתאזרח שהסתבך בבשיקטאש עשוי לחזור

one

הפועל חולון הובסה אמש (שבת) 99:66 ביד אליהו בידי מכבי תל אביב. התבוסה הייתה השנייה של הסגולים תוך שבוע, אחרי שבאמצע השבוע, בסגל חסר, הסגולים נראו רע מאוד והפסידו ב-32 נקודות הפרש לטנריפה בחוץ. הקבוצה עלתה לפרקט ללא המאמן דן שמיר שנעדר מסיבות אישיות, ואת המשחק ניהל עוזר המאמן מודי מאור.

"משהו לא עבד, לא היום ולא במשחק נגד טנריף, יש עייפות אבל זה לא תירוץ, לא שיחקנו קרוב למה שאנחנו יכולים לתת. צריכים ללכת הביתה ולחשוב מה אנחנו צריכים לעשות טוב יותר", סיפר הפורוורד עמית שמחון, שהיה מהטובים במדי חולון גם בהפסד בספרד וגם אמש.

עוד בנושא
הפועל תל אביב מתמהמהת עם החתמת גלן רייס, לשחקן עצמו "אין סבלנות"
נבן ספאחיה: "הפעם השחקנים הראו שמגיע להם לשחק במכבי תל אביב"
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם

ג'ו אלכסנדר שחקן הפועל חולון. קובי אליהו
שוב על הפרק. ג'ו אלכסנדר/קובי אליהו

התחושה בחולון היא כי בשבועיים האחרונים, מאז משחק הבית נגד הפועל אילת, הקבוצה נמצאת בתקופה פחות טובה, שגם הניצחונות בבית באירופה נגד אריס סלוניקי ואופאבה הצ'כית לא הושגו בכדורסל גדול. מי שסופג לא מעט ביקורת הוא שחקן הפנים שון ג'ונס, שעולה מהספסל ולא מצליח לתרום את המצופה ממנו. שמו של ג'ו אלכסנדר עלה כאפשרות לחיזוק, לאחר שנקלע לתקרית בבשיקטאש ועשוי לעזוב, כשקבוצה נוספת שעשויה לקלוט אותו היא בני הרצליה. עם זאת, בחולון הבהירו כי לא ישתוללו כלכלית.

בשלישי תפגוש הקבוצה את טלקום בון הגרמנית למשחק חשוב מאוד במסגרת האירופית, "כל משחק חשוב לנו, יום שלישי יש לנו משחק סופר חשוב בבית, שאנחנו רוצים מאוד לנצח, ממחר בבוקר צריכים להתכונן ולהתאושש, להגיע למשחק הזה ולנצח אותו בכל דבר שהיא", סיכם שמחון.

עוד באותו נושא

הפועל תל אביב: ריצ'רד האוול חתם, גם גלן רייס ג'וניור צפוי לחתום

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully