וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: החתמת רייס ג'וניור תתעכב, האוול נחת - "שמח לחזור"

11.11.2018 / 18:30

הפורוורד סיכם את תנאיו במדים האדומים, אך בקבוצה ממתינים לראות כיצד ישתלבו האוול הסנטר ("אוהב את המערכת") ומקניל, ובנוסף לסיום תנאי עזיבתם של מור והולמס. רייס עצמו ממתין אחרי תקופה ארוכה בלי פעילות: "אין לו סבלנות"

one

הימים העמוסים שעוברים על הפועל תל אביב לא נגמרים. עוד לא עברו 72 שעות מאז ההפסד החמישי ברציפות של האדומים, והקבוצה הספיקה להודיע לשני שחקנים - דאלאס מור וג'ונתן הולמס כי הם משוחררים, להחתים את ריצ'רד האוול ולהעלות מחדש את נושא גלן רייס ג'וניור על השולחן. האוול עצמו נחת בארץ ונסע לאימון הערב. "אני אוהב את המערכת, גאה ושמח לחזור ולייצג את הפועל ומחכה לעבוד קשה ולעזור לקבוצה לחזור ולנצח משחקים", אמר.

תנאיו של רייס ג'וניור במדים האדומים סוכמו, אלא שבהנהלת המועדון החליטו להמתין לפחות עד משחק הליגה נגד מכבי ראשון לציון כדי להחליט לגביו. אחת הסיבות היא כדי לראות האם השינוי שנעשה עד כה יספיק, כשבמקביל בקבוצה מחפשים רכז זר, וסיבה נוספת היא כלכלית. האדומים מקווים לסגור את תנאי עזיבתם של הולמס ומור, אלא שעל פי אנשי המועדון, סוכניהם האמריקאים של השחקנים מערימים קשיים בשלב זה. בהפועל לא ירצו לבצע מהלך נוסף לפני שיסגרו את הנושא הזה.

עוד בנושא
נבן ספאחיה: "הפעם השחקנים הראו שמגיע להם לשחק במכבי תל אביב"
הפועל תל אביב: ריצ'רד האוור, גם גלן רייס צפוי לחתום
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם

שחקן הפועל חולון גלן רייס ג'וניור. ברני ארדוב
להוט לחזור לשחק. רייס ג'וניור/ברני ארדוב

מצידו של רייס ג'וניור העניינים לא פשוטים. מאז הקאמבק הקצר שלו לחולון בסיום העונה, השחקן שיחק תקופה ברפובליקה הדומיניקנית, אך כמה חודשים שלא נמצא בפעילות. הוא העביר מסרים כי מעוניין לחתום בקבוצה וממתין מעל שבוע מאז הפנייה של הקבוצה אליו ועד עתה. עם חתימתו של ריצ'רד האוול, חברו הטוב של רייס, הוא יצר קשר והאוול הבטיח לנסות ולקדם את העניין. "לגלן אין סבלנות, מושכים אותו, והוא רוצה לחתום כבר בקבוצה", אמרו בסביבתו.

נגד רייס ג'וניור עומד עונש בן ארבעה משחקים מהסדר הטיעון של סוכנו אורי ברנע מול בית הדין העליון של איגוד הכדורסל, על פרשת הכאתו של גיא פניני בחודש אפריל השנה. בנוסף הוא צפוי לעמוד לדין על אי עמידה בתנאי עבודות השירות שלו עם חזרתו ארצה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully