וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: ריצ'רד האוול חתם, גם גלן רייס ג'וניור צפוי לחתום

10.11.2018 / 23:17

המהפכה נמשכת: אחרי החתמתו של מקניל, האדומים השיבו את שחקן נבחרת ישראל, ויערערו על עונש ההרחקה של רייס מ-4 משחקים

one

המהפכה בהפועל תל אביב ממשיכה. אחרי שצירפו את ג'רל מקניל על חשבונו של דאלאס מור, האדומים החתימו היום (שבת) גם את ריצ'רד האוול, ששיחק בשורותיהם בעונת 2016/17, וצפויים להחתים גם את גלן רייס ג'וניור.

אדומים פתחו במגעים עם רייס לפני שבוע, אך המגעים הוקפאו עד אחרי המשחק נגד הרצליה. רייס ממתין לחתום במדים האדומים, כשהוא העביר מסר דרך ריצ'רד האוול, חברו הטוב, שיזרז את העניינים. מקורביו של רייס העריכו כי בימים הקרובים הוא יחתום במדים האדומים.

האוול ינחת בישראל בתחילת השבוע ויצטרף לחבריו החדשים לקבוצה לקראת המשחק בשבוע הבא מול מכבי ראשון לציון. מי שקיבל הודעת שיחרור מהקבוצה הוא ג'ונתן הולמס. האוול ייחשב כישראלי, ואחרי שחרורם של מור והולמס, לאדומים יש כרגע שלושה זרים.

האוול סיים עונש השעייה בת שלושה חודשים על שימוש בחומרים אסורים לפני כשבוע וחצי, עונש שבגללו לא חתם באף קבוצה בישראל או באירופה. מאז שסיים את העונש, לא קיבל הצעות אטרקטיביות כפי שציפה להם, והאדומים שפנו אליו הצליחו לשכנע אותו להצטרף.

אם גם רייס יחתום, הוא ייאלץ לרצות עונש הרחקה של ארבעה משחקים שעומד כנגדו לפני שיוכל לערוך את הופעת הבכורה שלו באדום. הפועל תל אביב צפויה לערער על העונש.

עוד בנושא:

בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם
דאלאס מור שוחרר מהפועל תל אביב, גם ג'ונתן הולמס בדרך החוצה
אור לאומי: "הייתה לי התפרצות רגש, זה לא קשור להפועל תל אביב"

שחקן הפועל תל אביב ריצ'רד האוול. ברני ארדוב
חוזר ארצה. ריצ'רד האוול/ברני ארדוב

האוול (28, 2.03) הגיע לישראל בעונת 2015/16 והיה אחד המצטיינים בהגעה של עירוני נהריה למקום הרביעי בטבלה. בקיץ 2016 חתם בהפועל תל אביב, כשבמקביל מתחיל תהליך של קבלת אזרחות ישראלית. ב-26 משחקים במדים האדומים רשם 13.5 נקודות ו-7.9 ריבאונדים אך במהלך הסיבוב השלישי עזב את הקבוצה בתום סערה להפועל ירושלים ועזר לקבוצה מהבירה לזכות באליפות. בעונה שעברה רשם בירושלים 10.8 נקודות ו-6.6 ריבאונדים, כשבמקביל הוא משחק בנבחרת ישראל.

מאמן הקבוצה דני פרנקו אמר: "אני שמח על ההצטרפות של ריצ', שאין ספק שיוסיף לנו מימדים חשובים במשחק ואיזונים שחסרו לנו מאוד. ההחתמה הזו מהווה צעד נוסף בבניה המחודשת של הקבוצה, ואנו נעשה את המיטב להכניס אותו לכושר במהירות האפשרית על מנת שיוכל לעזור לנו במאבקים הצפויים לנו בהמשך הליגה".

היו"ר רמי כהן הוסיף: "אנחנו שמחים על חזרתו של ריצ', שחקן מצוין שמכיר את המערכת. ריצ' עבר תקופה יפה בהפועל וגם חווה עם הקבוצה משבר לא קטן ורוצה מאוד לחזור לקבוצה. יש פה סוג של סגירת מעגל גם מבחינתו. אמרנו בשבועיים האחרונים שלמרות פתיחת העונה הלא טובה, אנחנו לא מתייאשים ולא כדאי להספיד אותנו. אנחנו מחויבים לחלוטין לקהל הגדול של הפועל שתומך בנו בצורה נפלאה מדי שבוע ומלווה אותמו לכל מקום, ומקווים שצירופם של ג'רל וריצ', שהוא הגבוה הישראלי הטוב בארץ, יחזיר אותנו במהרה להיות קבוצה טובה ותחרותית. אני מקווה שנחזיר את האמון בקבוצה לעצמנו, לשחקנים ולקהל - ויחד נצא לדרך חדשה".

עוד באותו נושא

דאלאס מור שוחרר מהפועל תל אביב, גם ג'ונתן הולמס בדרך החוצה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully