וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאלאס מור ישוחרר מהפועל תל אביב, גם ג'ונתן הולמס בדרך החוצה

9.11.2018 / 12:10

המשבר נמשך. הגארד קיבל הודעת שחרור, גם הפורוורד שלא השתלב בדרך החוצה. הפסד לראשון לציון עלול להחריף את מעמדו של פרנקו: "מן הסתם, גם למאמן יש חלק"

one

המשבר של הפועל תל אביב החמיר אמש (חמישי) עם הפסד חמישי ברציפות, הפעם 77:76 לבני הרצליה. כמו במשחק נגד הפועל חולון במחזור הקודם, גם הפעם האדומים איבדו יתרון נוח והפסידו מסל על הבאזר. האקס אור לאומי היה זה שקלע את סל הניצחון של הרצליה.

בעוד ג'רל מקניל חתם בקבוצה ואתמול צפה במשחק מהצד, דאלאס מור ונציגו קיבלו היום הודעה כי השחקן משוחרר מהקבוצה. בקבוצה קיבלו החלטה לשחרר גם את אחד הגבוהים וזה יהיה כנראה ג'ונתן הולמס, שבמקומו יגיע שחקן זר אחר.

מור (24, 1.85) רשם בשישה משחקים העונה 13 נקודות, 2.3 ריבאונדים ו-1.8 אסיסטים למשחק. משחקו הטוב ביותר היה בניצחון היחיד של האדומים, על הפועל אילת, בו קלע 24 נקודות, הוסיף 4 אסיסטים והוריד 3 ריבאונדים.

היו"ר רמי כהן אמר לוואלה! ספורט: "נמשיך בתוכנית שהתחלנו בה. ג'רל הגיע ויהיה לפחות עוד שחקן אחד בשבוע הקרוב, יש לנו 11 ימים עד המשחק הבא, זה המזל. להרים משהו מחדש, להתחיל את העונה מחדש".

בהפועל תל אביב הודו שאם השינויים לא יצליחו להוביל לניצחונות כבר במשחקים הקרובים, ייתכן שהם ייאלצו להיפרד מהמאמן דני פרנקו. כהן הסביר: "אני לא יודע מה זה אומר 'האם מעמדו של המאמן על הפרק?'. מן הסתם גם למאמן יש חלק, נשמע מה יש לו לומר ונקבל החלטות".

רפי מנקו שקלע במחצית הראשונה 13 נקודות, אבל סיים את השנייה עם אפס, אמר בסיום: "בתקופה האחרונה אנחנו לא מצליחים לנצח. בשני המשחקים האחרונים הרגשנו שאנחנו בכיוון, אבל עדיין יש לנו הרבה מה לעשות כדי להשתפר. זה מבאס מאוד, לא רצינו להגיע למצב הזה".

דני פרנקו מאמן הפועל תל אביב. קובי אליהו
מעמדו מתערער. פרנקו/קובי אליהו
  • עוד באותו נושא:
  • דני פרנקו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully