וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אור לאומי: "הייתה לי התפרצות רגש, זה לא קשור להפועל תל אביב"

8.11.2018 / 22:21

גארד בני הרצליה, שקלע את סל הניצחון מול הקבוצה נגדה ניהל בוררות, בכה מהתרגשות בסיום. פרנקו: "אנחנו צריכים להשתפר"

one

הפועל תל אביב הפסידה הערב (חמישי) בפעם החמישית ברציפות עם 77:76 ביתי מול בני הרצליה. אור לאומי, שניהל במהלך הקיץ בוררות מול האדומים כדי להשתחרר מהחוזה איתם, קלע סל ניצחון שתי שניות לסיום וראה את חברו לקבוצה מייקל דיקסון לוהט עם 11 נקודות, 7 ריבאונדים, 15 אסיסטים וגם 8 איבודים.

עוד בנושא:

הפועל תל אביב הפסידה 77:76 לבני הרצליה

דני פרנקו מאמן הפועל תל אביב. קובי אליהו
הפסד חמישי ברציפות. פרנקו/קובי אליהו

מאמן הפועל תל אביב דני פרנקו: "גם נגד חולון החזרנו אותם למשחק. זה עניין של החלטות, עניין של ירידה להגנה, בחירת זריקות. אנחנו צריכים להשתפר ולהיראות יותר טוב. אם אנחנו מסיימים משחק עם 37 אחוז מהשדה, זה אומר שהיינו צריכים לחשוב על חלק מהזריקות פעמיים. לא הגענו מספיק לקו, שיחקנו עם המון אנרגיות, המון רצון, קצת עם משקל עודף על הכתפיים.

"לפעמים כשקבוצה רוצה לנצח, היא קצת נלחצת מזה. זה משהו שאנחנו צריכים לעשות יותר טוב. אין פה תירוצים. את המשחק לא הפסדנו בזריקה האחרונה, כמו שבחולון לא הפסדנו את המשחק על הזריקה של פניני. זה הפסד שלישי כואב, יש שתי דרכים כואבות להפסיד משחק. לקבל בראש, או לקבל סל בשנייה האחרונה. צריך להחליט מה לעשות, או להיות עסוק בלהיות מסכן, או להתגייס ביחד כקבוצה. לא אומר שלא צריך להתרגש מזה, אבל זאת הזדמנות מהמקום הזה לבוא ולגדול ולהתקדם קדימה. אני יודע מה תהיה ההחלטה שלי".

גיבור הערב אור לאומי: "דמיינתי את זה שאני מנצח משחקים, הרבה פעמים. רגע כזה בחיים לא דמיינתי. עברתי שנה וחצי משהו לא רגיל, כספורטאי לעבור כזה דבר, זה קשה מאוד. עבדתי כל כך קשה, שזאת הייתה התפרצות של רגש. אין שום קשר להפועל תל אביב, או נגד כל קבוצה אחרת, זה משהו שחוויתי עם עצמי, חוויתי עם עצמי המון דברים בתקופה הזאת.

"זה נכון שלא שיחקנו 40 דקות טובות במשחקים האחרונים. מאוד שמח שנשארנו כל המשחק ביחד, לא הפסקנו להלחם, זה היה לא הכי יפה, אבל גדול נשארנו ביחד ולא הפסקנו להלחם עד שזה הסתיים כמו שזה הסתיים".

מאמן בני הרצליה גאשפר פוטוצ'ניק: "בכדורסל צריך לפעמים מזל, אולי אני לא מאמין בזה, אבל צריך קצת מזל. לא ניצחנו בגלל מזל, ניצחנו בגלל ששחקנים נשארו בפוקוס ונשארו קשוחים לאורך כל המשחק. חטפנו 30 נקודות במחצית השנייה, שזה היה הדבר הכי חשוב בדרך לניצחון. במשחקים האחרונים ספגנו הרבה נקודות כמו היום ברבע השני, בלי הגנה וריבאונד קשה לנו לנצח את המשחקים.

"אף אחד לא יכול להוסיף עליי לחץ חוץ ממה שאני שם על עצמי. כל הדברים האחרים זה חלק מהעבודה, היינו ב-4:1, אבל יכולנו להיות ב-1:4 בקלות, זה הכדורסל. אני מקווה שמהמשחק הזה הדברים ילכו לכיוון שלנו, כי גם כשהפסדנו השחקנים עבדו מאוד קשה. יש לנו עכשיו מנוחה ונוכל לעבוד קשה באימונים, ולקבל את ניצן וגייב שחסרים לנו מאוד. אחרי זה, אני מקווה שהכל יילך בכיוון שלנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully