וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבן ספאחיה: "הפעם השחקנים הראו שמגיע להם לשחק במכבי תל אביב"

10.11.2018 / 23:00

המאמן הצהוב התעודד מההצגה מול הפועל חולון: "מצפה לנו עתיד טוב יותר". ווילבקין: "מקווה שנבנה על זה". מודי מאור: "משחק רע מאוד"

one

אל המשחק הערב (שבת) נכנס נבן ספאחיה כשהוא נתון תחת לחץ כבד, לאור שלושת ההפסדים הרצופים של מכבי תל אביב. לשמחתו, הוא סוף סוף ראה את שחקניו מתפוצצים, בדרך ל-66:99 מוחץ על הפועל חולון ביד אליהו. ג'ון דיברתולומאו (20 נקודות) וסקוטי ווילבקין (17) בלטו, וכעת מחכה לצהובים מבחן קשה יותר, בדמות משחק חוץ מול גראן קנאריה ביום שישי.

"אנחנו מצפים לנצח כל משחק, אנחנו מכבי", אמר ספאחיה בסיום. "לפעמים זה לא עובד אבל הפעם זה עבד טוב. הפעם השחקנים הראו שמגיע להם לשחק במכבי ומצפה לנו עתיד טוב יותר".

במסיבת העיתונאים הוסיף המאמן המנצח: "אני רוצה לתת קרדיט לשחקנים, ש-24 שעות אחרי הפסד קשה, הראו אופי וכישרון. עשינו קצת סקאוטינג והתרכזנו בעצמנו יותר מאשר ביריבה. ההבדל היה קודם כל בשם של היריבה, עם כל הכבוד לחולון, ריאל מדריד היא הקבוצה הכי טובה באירופה. היום קלענו יותר זריקות, ושיחקנו עם יותר ביטחון, כי הרמה של השחקנים היא לא חשובה, חולון היא לא ריאל מדריד ואנחנו צריכים להבין את זה. העונה שלנו לא התחילה רק עכשיו, אני מצטער שעד עכשיו לא שיחקנו בסגל מלא. אם אתה מפסיד בסגל מלא, ואתה חכם, אתה תדע איך לצאת מזה, בסגל חסר זה קשה יותר".

עוד בנושא:

ליגת העל: מכבי תל אביב הביסה את הפועל חולון 66:99
ראשון בליגת העל: הפועל ירושלים ונס ציונה ינסו לשבור את מנחוס אשדוד ואילת
הפועל תל אביב: ריצ'רד האוול חתם בקבוצה
בעלי פנאתינייקוס תקף את השופטים בהפסקה: "הימרתם על המשחק"

מאמן מכבי תל אביב נבן ספאחיה. ברני ארדוב
סוף סוף קצת נחת. ספאחיה/ברני ארדוב

סקוטי ווילבקין הוסיף: "זה מרגיש טוב לראות את הכדור נכנס ולחזור לקצב. אני פשוט מנסה לעשות את החלק שלי. זו היתה דרך טובה להתאושש ואני מקווה שנבנה על זה, נישאר חיוביים ונגיע כמו שצריך למשחק הבא".

מנגד, מודי מאור שעמד על הקווים בהיעדרו של דן שמיר סיכם: "ברור שזה משחק מאוד לא טוב שלנו בשני צידי המגרש, יש לנו המון דברים לאסוף ממה שהיה על הפרקט, אבל הדבר החיובי זה איך שהחבר'ה נראו בחדר ההלבשה. אנחנו לא קרובים למצות את הפוטנציאל שלנו, לא אוהב להשתמש בתירוצים, הסגל החסר השפיע".

עוד באותו נושא

ליגת העל: מכבי תל אביב הביסה את הפועל חולון 66:99

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully