וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסל נשבר, המשחק בין מכבי אשדוד והפועל ירושלים נדחה

הטבעת התעקמה, ולאחר חצי שעה של ניסיונות עקרים הוחלט לדחות את התתמודדות. אשדוד צפויה להיענש. אילת הביסה את נס ציונה 85:105

one

המחזור השישי בליגת העל אמור היה להימשך הערב (ראשון) עם שני משחקים, אך במקום זאת קיבלנו משחק אחד בלבד, בו הביסה הפועל אילת 85:105 את עירוני נס ציונה. באשדוד נשבר הסל במהלך החימום למשחק מול הפועל ירושלים, ואחרי עיכוב של חצי שעה, הוחלט לדחות את ההתמודדות.

הכל החל בחימום, כאמור, כשהטבעת התעקמה. אנשי האולם באשדוד ניסו לחזק את הברגים או להחליף לסל אחר ואז עברו לאופציה של סלים תלויים - אופציה שדורשת את אישור שתי הקבוצות. המארחת תמכה בכך, אולם בירושלים סירבו בתוקף, מה שהוביל את מנהלת הליגה להודיע על דחיה.

מנכ"ל המנהלת עדלי מרכוס הסביר: "החישוק של אחד הסלים נשבר במהלך החימום, היה מאמץ להחליף ולהציב חישוק חלופי, אבל הסל לא היה במאה אחוז חזק. לא רצינו לקחת סיכון ולפגוע בבטיחות השחקנים. היו סלים שיורדים מלמעלה, אבל הם לא לפי תקנון המנהלת. עשינו מאמץ, אבל יש פה עניין בטיחותי. הבנו שזה ייקח הרבה זמן למצוא פתרון, ולא ראינו ערך ספורטיבי בלדחות את המשחק בעוד שעה וחצי.

"הייתה הסכמה גורפת בקרב השחקנים שהם לא רוצים לשחק בתנאים האלה. זו החלטה לא פשוטה, כי בדרך כלל אנחנו לא מקבלים החלטות כאלה, לא זכור לי שדחינו משחק במנהלת. אנחנו עושים הכל בשביל לשחק, אבל קיבלנו החלטה משותפת בהסכמת הקבוצות לדחות את המשחק למועד אחר. אנחנו מבקשים את סליחת הקהל. אנחנו תמיד מאמינים שההצגה צריכה להמשיך, אבל עשינו את זה בלב כבד".

מרקוס אישר שאשדוד צפויה להיענש: "הקבוצה צריכה להעמיד אולם תקין. למרות שהיה סל רזרבי, הם לא הצליחו להתקין אותו. בית הדין יקבל את המסקנות, ואנחנו ניתן את דעתנו. הפסד טכני? אנחנו מאמינים שמשחק צריך להיות מוכרע על המגרש, לא בבית דין".

הסל במשחק בין מכבי אשדוד, הפועל ירושלים. לירון מולדובן
ניסיונות לא מוצלחים למצוא פתרון/לירון מולדובן
הסל במשחק בין מכבי אשדוד, הפועל ירושלים. לירון מולדובן
קטש השגיח מקרוב, זה לא עזר/לירון מולדובן

הפועל אילת - עירוני נס ציונה 85:105

ההתאוששות האילתית נמשכת, עם ניצחון שלישי ברציפות שמשכיח את פתיחת העונה הרעה ונותן תקוות רבות לקראת העתיד. מנגד, הקבוצה של נדב זילברשטיין ממשיכה לזגזג, משום מה, בין יכולת רעה מאוד בליגה, וטובה מאוד באירופה.

המארחת פתחה בטירוף ועלתה ל-7:22 אחרי חמש דקות, נרגעה מעט אך סגרה את הרבע הראשון עם 17:32 . ברבע השני היתרון צמח ל-20:41, אלייז'ה בריאנט עשה ככל העולה על רוחו ולחדרי ההלבשה ירדו האילתים ביתרון מפלצתי של 35:62. דקוואן קוק התעורר, נס ציונה סיפקה רבע שלישי מצוין ונגסה ביתרון, ועם העליה לרבע המכריע הוליכה המארחת 63:76. אלא שריצת 5:15 עם פתיחת הרבע האחרון סגרה עניין, וסידרה בסופו של דבר לאילת 85:105.

קלעו להפועל אילת: אלייז'ה בריאנט 24 (11 מ-14 מהשדה) ו-7 ריבאונדים, סולימאן בראימו 18, ג'יי פי טוקוטו 16, 10 ריבאונדים ו-5 חטיפות, לנזל סמית' 11, עידן זלמנסון 11, יהונתן שולדברנד 8, אבי בן שימול 6 ו-9 אסיסטים, פרדריק בורדיון 5, דייויד כהן 3, איתי שריקי 3.

קלעו לעירוני נס ציונה: דקוואן קוק 27, גולן גוט 17, כריס דואו 15, טל דן 8, 8 ריבאונדים ו-5 איבודים, ג'ראלד לי 8, רביב פיטשון 6, גארי בראון 2, עודד ברנדוויין 2. יניב סולומון שותף (20 דקות) ולא קלע.

שחקן הפועל אילת לנזל סמית'. לירון מולדובן
לא כוחות. סמית'/לירון מולדובן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully