וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: מכבי תל אביב הובסה 87:66 על ידי ריאל מדריד

מכבי תל אביב עמוסת האמריקאים הושפלה בהיכל עם תבוסה כואבת לריאל מדריד, כשרק שלשה של קלויארו מנעה את הפסד השיא באירופה. ספאחיה ירד למאזן 5:1 ביורוליג עם כמה שיאים שליליים

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

חברים, זה פשוט היה לא כוחות: אלופת אירופה ריאל מדריד הביסה בקלות הערב (חמישי) 66:87 את מכבי תל אביב ביד אליהו במחזור השישי של היורוליג. הספרדים לא נתנו משחק גדול, ולמרות זאת הצליחו להביס את שחקניו של נבן ספאחיה בהילוך ראשון. הצהובים, שירדו למאזן 5:1, עוד היו בעניינים ברבע הראשון, אבל קלעו שמונה נקודות בלבד ברבע השני ומשם איבדו את האנרגיה והחשק ונכנעו בקלות. מדובר בהפסד שלישי רצוף של מכבי בכל המסגרות, וכעת היא תהיה מוכרחה להראות משהו אחר לחלוטין במשחקים הבאים מול הפועל חולון וגראן קנאריה.

עוד בנושא

ראיון מיוחד עם סנטר ריאל מדריד: אדי טבארס
נבן ספאחיה: "אם אנחנו לא בסגל מלא, אז אנחנו גם לא משתפרים. זו הבעיה"
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם

שחקן מכבי תל אביב דיאנדרה קיין מאוכזב. דני מרון
הפסד קל מדי. דיאנדרה קיין/דני מרון

הרבע הראשון היה די מאוזן, ואלופת אירופה פתחה לא טוב בחלק ההתקפי. לשמחתה, הצהובים לא ניצלו זאת וריאל מדריד בכל זאת הצליחה לסיים את הרבע ביתרון 15:18. ברבע השני ג'ייסי קארול עלה מהספסל ותפר 14 נקודות, וכשהצהובים הגיבו עם שמונה נקודות בלבד, האורחים שייטו בקלות ליתרון דו ספרתי נוח של 23:41 בהפסקה (הכי מעט נקודות של מכבי במחצית הראשונה בהיכל במשחק יורוליג). ברבע השלישי המגמה נמשכה. מכבי תל אביב נראתה חסרת אנרגיה ואמונה, אלופת אירופה המשיכה לצלוף והרבע השלישי הסתיים ב-44:66 לאורחים. הרבע הרביעי היה גארבג' טיים אחד גדול וריאל חגגה בסיום עם 66:87.

קלעו למכבי תל אביב: ג'וני אובריאנט 17 נקודות (7 מ-16 מהשדה) ו-7 ריבאונדים, רמון סשנס 11 ו-5 ריבאונדים, דיאנדרה קיין 8, אלכס טיוס 8, מייקל רול 6, אנג'לו קלויארו 6, סקוטי ווילבקין 5, קנדריק ריי 3, ג'ייק כהן 2. יובל זוסמן (14:01 דקות) שותף, אך לא קלע.

קלעו לריאל מדריד: סרחיו יול 17 נקודות (5 מ-8 לשלוש), ג'ייסי קארול 16, גוסטבו איון 12 ו-12 ריבאונדים, אנתוני רנדולף 11 ו-8 ריבאונדים, רודי פרננדס 8, פליפה רייס 6 ו-5 ריבאונדים, וולטר טבארס 6 ו-7 ריבאונדים, פקונדו קמפאצו 5, פביאן קוזר 2, קלמן פרפליץ 2, ג'פרי טיילור 2. גבריאל דק (08:46 דקות) שותף, אך לא קלע.

עוד באותו נושא

אוהדי מכבי תל אביב שרקו בוז לספאחיה: "התחלנו את העונה הכי גרוע שאפשר"

לכתבה המלאה
מאמן מכבי תל אביב נבן ספאחיה. דני מרון
זה לא נראה טוב. נבן ספאחיה/דני מרון

מהלך המשחק

רבע 1:

מכבי תל אביב פתחה עם: סקוטי ווילבקין, דיאנדרה קיין, מייקל רול, אנג'לו קלויארו וג'וני אובריאנט. האחרון קלע את הנקודות הראשונות במשחק והעלה את הצהובים ל-0:3 עם שלשה נאה. אובריאנט המשיך את הפתיחה הטובה שלו והעלה את מכבי תל אביב ל-7:11, אבל סרחיו יול הגיב עם שלשה והשאיר את האורחים קרובים. רמון סשנס עלה לבכורה והעלה את הצהובים ל-12:13 עם חדירה נאה. שלשה של אנתוני רנדולף העלתה את אלופת אירופה ל-15:18 וגם קבעה את תוצאת הרבע הראשון.

רבע 2:

האורחים פתחו את הרבע השני בצורה טובה יותר. שלשה של ג'ייסי קארול העלתה את אלופת אירופה ל-21:30 כשנותרו קצת יותר מחמש דקות להפסקה. שלשה נוספת של קארול העלתה את ההפרש לדו ספרתי לראשונה הערב וזה 21:33 למדריד. הצהובים לא הפסיקו להחטיא זריקות נוחות, ועוד שלשה של קארול העלתה את זה ל-21:38. קארול פשוט להט והוסיף עוד שלשה כדי להעלות את עצמו ל-14 נקודות מהספסל ול-21:41. דיאנדרה קיין קלע בסך הכל את הנקודה השמינית של מכבי ברבע והצהובים ירדו להפסקה בפיגור 41:23. הישג שלילי לצהובים, שקלעו את מספר הנקודות הנמוך ביותר שלהם במחצית הראשונה בבית.

שחקן מכבי תל אביב רמון סשנס. דני מרון
בכורה בצהוב. רמון סשנס/דני מרון

רבע 3:

שלשה של סקוטי ווילבקין הורידה את ההפרש ל-46:31 בתחילת הרבע. נראה היה שמכבי תל אביב מתחילה להיכנס לעניינים, אבל אז הגיע אנתוני רנדולף שצינן את ההתלהבות והעלה את הספרדים ל-35:54. שלשה של סרחיו יול העלתה את מדריד ל-35:59 ונראה היה שזה פשוט לא כוחות. הקהל הפך דומם, וגם שפת הגוף של השחקנים שידרה על חוסר אמונה שלהם לחזור לעניינים במשחק הזה. שלשה מטורפת של יול העלתה את ריאל ל-39:64. הצהובים הצליחו לעשות עוד מספר נקודות והרבע נגמר בפיגור 66:44.

רבע 4:

דממה בהיכל, ונראה ששתי הקבוצות כבר חושבות על המשחק הבא. לא משחק גדול של האורחים, ששיחקו בהילוך ראשון ולא התקשו יותר מדי מול החבורה של נבן ספאחיה בצהוב. לשמחתם של הצהובים זה נגמר, אך בתבוסה כואבת - 87:66 בסיום.

שחקן מכבי תל אביב מייקל רול עם שחקן ריאל מדריד סרחיו יול. דני מרון
מייקל רול עם סרחיו יול/דני מרון
מאמן מכבי תל אביב נבן ספאחיה. דני מרון
מאמן מכבי תל אביב נבן ספאחיה/דני מרון
בעלי מכבי תל אביב שמעון מזרחי. דני מרון
לבטח לא אהב את מה שראה. שמעון מזרחי/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully