וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי מכבי תל אביב שרקו בוז לספאחיה: "התחלנו את העונה הכי גרוע שאפשר"

8.11.2018 / 22:43

לחץ בהיכל: הצהובים הושפלו בביתם מול ריאל מדריד ונקלעו למאזן 5:1 מביך. המאמן ניסה להסביר: "הקבוצה הכי טובה באירופה שיחקה מול קבוצה לא בכושר"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו
מאמן מכבי תל אביב נבן ספאחיה. דני מרון
תבוסה מחפירה. נבן ספאחיה/דני מרון

מכבי תל אביב המשיכה הערב (חמישי) בעונת היורוליג המביכה שלה ונקלעה למאזן איום של 5:1 אחרי שספגה את אחת התבוסות גדולות בתולדותיה ביורוליג עם 87:66. המשחק הזה היה צמוד רק ברבע הראשון, אבל מכבי נתקעה על 8 נקודות ו-23 נקודות בלבד במחצית בדרך לתבוסה קשה שייתכן שיהיו לה השלכות מרחיקות לכת. אוהדי מכבי תל אביב מצידם לקחו קשה את התבוסה ושרקו בוז לספאחיה לקראת הסיום.

עוד בנושא:

השפלה: מכבי תל אביב הובסה בביתה מול ריאל מדריד ונקלעה למאזן 5:1.

שחקן מכבי תל אביב מייקל רול עם שחקן ריאל מדריד סרחיו יול. דני מרון
חגג על מכבי תל אביב. סרחיו יול מול מייקל רול/דני מרון

נבן ספאחיה מאמן הצהובים לא ניסה לתרץ ואמר בסיום: "אני חושב שמבחינת כדורסל הרבע השני היה המפתח, הם קלעו את כל הזריקות ואנחנו החטאנו את כל הזריקות. זה חור שחור שלא יכולנו להגיב אליו. שינינו את ההגנה ואת השחקנים. ריאל מדריד היא הקבוצה הכי טובה באירופה כרגע. הממוצע שלה זה משהו כמו 95 נקודות למשחק ביורוליג ואם רוצים לנצח אותה, צריך לקלוע".

ספאחיה הוסיף: "זו פעם שנייה שזה קורה לנו ברציפות, נגד ברצלונה זה היה הרבע השלישי והיום הרבע השני. זו קבוצה הכי טובה מול אירופה מול קבוצה שלא בכושר. אנחנו צריכים לחשוב בצורה חיובית. אין לי טענות כלפי השחקנים, אנחנו צריכים לעבוד ביחד ולבנות את הקבוצה. התחלנו את העונה בצורה הכי גרועה שיש. גם לוח המשחקים לא היה קל בשבילנו. גם עם סגל מלא, אין בטוחה לכך שהיינו מנצחים בכל המשחקים האלה. אני מצטער עבור האוהדים שלנו, ראיתי שהם מאוכזבים מאוד. אני מבטיח להם שנתקן את זה. אני רוצה להודות להם גם על התמיכה במחצית השנייה".

על גראן קנאריה במחזור הבא אמר הקרואטי: "אני חושב שאנחנו צריכים להיות ביחד, זה המפתח. מאז תחילת העונה לא היינו ביחד, רק שיחקנו ושיחקנו בלי החלקים החשובים". על סשנס: "אני לא יודע אם הוא צריך להיות המפתח שלנו. הוא שיחק טוב מאוד אחרי אימון אחד בלבד. בטוח שהוא יתרום לנו עוד הרבה".


רמון סשנס, הגארד החדש שרשם בכורה עצובה, אמר: "לא הצלחנו לקלוע ברבע השני, הם ברחו. אבל אנחנו נישאר ביחד. אני לא חושב שאני אמור להיות המושיע, יש פה שחקנים מקצוענים. אין לחץ ויש פה הרבה שחקנים מצוינים. התאמנתי קצת אז אני במצב די טוב. התאמנתי ואני משחק כדורסל כל החיים שלי. היה משחק קשה הלילה, הם שיחקו טוב מאיתנו הלילה".

פאבלו לאסו מאמן ריאל מדריד הצטנע בסיום: "זה נראה קל, אבל היינו צריכים לעבוד קשה. המחצית הראשונה שלנו הייתה דומיננטית. שלטנו טוב מאוד בעניינים גם במחצית השנייה וידענו להתמודד היטב עם המצב".

סרחיו יול כוכב המשחק אמר: "אני חושב ששיחקנו משחק מצוין, הגנה מצוינת, שלטנו בריבאונד. אנחנו יודעים שקשה לנצח פה מול הקהל הנהדר הזה. אנחנו שמחים ונצטרך להמשיך לעבוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully