וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבן ספאחיה: "אם אנחנו לא בסגל מלא, אז אנחנו לא משתפרים. זו בעיה"

7.11.2018 / 17:40

מאמן מכבי תל אביב ניסה לשים את האצבע על הבעיה של הקבוצה לפני ריאל (ה', 21:05, ספ' 5) והבטיח: "סשנס יהיה משמעותי במשחק"

נבן ספאחיה מאמן מכבי תל אביב. קובי אליהו
ספאחיה/קובי אליהו

מכבי תל אביב תפגוש מחר (21:05, ערוץ 5) את ריאל מדריד ביד אליהו במפגש ה-57 אי פעם בין שתי הקבוצות. הבלאנקוס מחזיקים ביתרון 23:33 במאזן הכללי ו-10:13 במילניום הנוכחי מול הצהובים. העונה שעברה שתי הקבוצות ניצחו בבית במפגש ביניהן. ריאל מדריד כמובן מגיעה במצב טוב בהרבה למשחק כשהיא עם מאזן 0:5 ביורוליג אחרי קאמבק גדול וניצחון חוץ מול ז'לגיריס קובנה במחזור שעבר, בעוד מכבי תל אביב במאזן 4:1 אחרי הפסד חוץ מול ברצלונה.

עוד בנושא:

טאריק בלאק ייעדר גם מהמשחק מול ריאל מדריד
תחקיר בקרואטיה: "וויצ'יץ' וספאחיה חשודים בפרשת זיוף צ'קים בקרואטיה"
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט גם באינסטגרם

שחקן מכבי תל אביב רמון סשנס. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
צפוי לקבל דקות משמעותיות. סשנס/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

מאמן מכבי תל אביב נבן ספאחיה אמר במסיבת העיתונאים לקראת המשחק: "אחרי המשחק מול גלבוע/גליל, לא הסברתי את עצמי היטב. לא התכוונתי לומר שההכנה של הסקאוטינג לא הייתה טובה, אלא שלא הוצאנו לפועל דברים כמו שצריך. לא הפלתי את האחריות על מערך הסקאוטינג, אני יכול להאשים רק את עצמי - אני זה שמכין את הקבוצה למשחקים יחד עם העוזרים שלי". על המשחק מול ריאל אמר הקרואטי: "ריאל מדריד היא כרגע הקבוצה הטובה באירופה, מרשימה מאוד. ננסה להקשות עליהם ולמנוע מהם לקלוע הרבה.

"אני לא חושב שיש לנו בעיה בגישה, מול אף קבוצה. לפעמים אנחנו נראים טוב יותר, לפעמים פחות. אני סומך על השחקנים, על הגישה שלהם והם יכולים לעשות את זה. פשוט לפעמים דברים לא עובדים. זה לא פשוט לעבור מהיורוליג לליגה הישראלית בלי שלושת הרכזים שלנו ולהסתדר. היו לנו יומיים להתכונן למשחק, מלבד טאריק בלאק כולם בסגל ואיתם ננסה לנצח.

"להפסיד זו תמיד בעיה אבל כשאנחנו לא בסגל מלא, אנחנו אפילו לא משתפרים. עם כל הבעיות האלה, אנחנו רוצים לנצח. חסרו לנו שחקנים בעמדה של רמון סשנס, הוא עומד להיות חלק חשוב במשחק שלנו מחר. הכימיה בין השחקנים היא חשובה. הוא נראה בכושר טוב, אבל קשה לדעת כמה הוא ישחק. ג'רמי מושבת והוא עומד להישאר מושבת לתקופה ארוכה". לגבי סקוטי ווילבקין: "הוא התאמן אתמול וגם היום, נראה איך הוא ישתלב".

רודי פרננדס גם דיבר לקראת המשחק. הספרדי, שהאריך את החוזה שלו בריאל עד קיץ 2020, אמר: "מחכה לנו עוד משחק קשה ביורוליג. אנחנו מגיעים אחרי ניצחון במגרש חוץ קשה מול ז'לגיריס. בשנה שעברה הפסדנו בתל אביב אז אנחנו צריכים להיות מודעים לכך שיהיה משחק קשה מאוד מההתחלה. אני מצפה שמכבי תל אביב תהיה חזקה מאוד כמו תמיד. זה מועדון עם היסטוריה. בנוסף, הם בדיוק הוסיפו עוד שחקן לסגל וזה יכול לעזור להם. סשנס יכול להוסיף להם ניסיון, אפילו שהוא לא שיחק באירופה. מכבי תל אביב השתנתה, אבל היא תמיד חזקה ובטח בבית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully