וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב הודיעה: טאריק בלאק ייעדר נגד ריאל מדריד

6.11.2018 / 19:59

הסנטר עדיין לא החלים מהמתיחה. ביקורת במועדון על ספאחיה, שסיפק שורה של תירוצים אחרי ההפסד להפועל גלבוע/גליל

one

(עדכון ראשון: 9:39)

מד הלחץ במכבי תל אביב ממשיך לעלות. אחרי ההפסד בברצלונה שהוריד את המאזן של הצהובים ביורוליג ל-4:1, אתמול (שני) הפסידה האלופה להפועל גלבוע/גליל 98:94 וספגה הפסד ראשון בליגה. לאור העובדה שהקבוצה תפגוש את ריאל מדריד ביורליג ביום חמישי ועלולה לספוג הפסד הוסף מול יריבה חזקה ואיכותית, המאמן נבן ספאחיה מרגיש את הלחץ הגובר.

מי שלא ישחק באותה התמודדות עם ריאל מדריד הוא טאריק בלאק. הצהובים הודיעו הערב שהסנטר האמריקאי עדיין מחלים ממתיחה וההערכה של הצוות הרפואי היא שהוא יחזור למשחק נגד גראן קנאריה.

עוד בנושא
רמון סשנס שמח להצטרף למכבי תל אביב, ספאחיה כועס על דיברתולומאו
אחד הרבעים הגרועים בתולדותיה: גלבוע/גליל ניצחה 94:98 את מכבי תל אביב

נבן ספאחיה מאמן מכבי תל אביב. לילך וייס רוזנברג
מתחיל להרגיש את הלחץ, שוב. ספאחיה/לילך וייס רוזנברג

נבן ספאחיה נראה אתמול עצבני על הקווים, היה מאוד לא מרוצה מההגנה שהציגו מספר שחקנים, ואף נזף לא אחת בג'ון דיברתולומאו. אולם הביקורת בשיחות פנימיות על המאמן וההפסדים שנערמים, למרות הפציעות בסגל, גוברות לאחרונה.

בקבוצה ינסו לזרז את התאקלמותו של הרכש הטרי רמון סשנס, אבל אתמול המאמן סיפק מספר תירוצים להפסד, כשטען שהקבוצה "משלמת על הסגל הקצר", ביקר את ההגנה ואף טען ש"עבודת הסקאוטינג שלנו למשחק הזה לא הייתה טובה".

מכבי תל אביב הציגה הגנה חדירה, וספגה 35 נקודות ברבע הראשון. ספאחיה הודה ש"לא הגענו באנרגיה הנכונה, בניגוד לגליל. שחקנים מרכזיים שלנו לא הגיעו למשחק, ואין לנו סגל מלא". לשאלה מה ניתן לעשות כדי לשפר את מצב הקבוצה, למרות הפציעות, השיב המאמן בציניות: "אולי צריך להתקשר לדייוויד קופרפילד (הקוסם, ו"כ) , אולי הוא ימצא דרך לעזור לי , אבל אם לא יגיב אצטרך למצוא פתרון".

יובל זוסמן, אלכס טיוס, מכבי תל אביב. לילך וייס רוזנברג
19 נקודות ב-29 דקות. זוסמן/לילך וייס רוזנברג

על דקות המשחק של יובל זוסמן ודני אבדיה הוסיף ספאחיה: "הם שיחקו ועזרו ואנחנו יכולים להיות גאים בהם, אני שונא להפסיד, אבל זה קורה. אנחנו בונים משהו, יודעים מה הדרך שלנו, ולא נשנה אותה בגלל שהפסדנו משחק אחד בליגה".

יובל זוסמן הוסיף: "אני חושב שלפני הסיום הם קלעו הרבה נקודות, ככה שהיה קשה לנו לחזור מזה, בסוף היו כמה פקשושים קטנים, חוסר ריכוז ועייפות, ואני חושב שגלבוע בסוף של יום היו יותר טובים היום. החיסרון ברכזים? זה מה יש, בינינו אנחנו מנסים כמה שפחות לחשוב על זה, מנסים להישאר ביחד, להרים אחד את השני. שחקנים אחרים משחקים בעמדת הרכז ומנסים למלא את החיסרון". לגבי היכולת שלו הוסיף השחקן, שסיים עם 19 נקודות (שיא קריירה) ב-29 דקות: "מרגיש טוב מבחינה אישית אבל הפסד זה הפסד וזה לא משנה הרבה, צריך להמשיך לעבוד, לעבוד ולעבוד".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully