וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמון סשנס שמח להצטרף למכבי תל אביב, ספאחיה כועס על דיברתולומאו

5.11.2018 / 22:26

הרכז נחת והסביר מדוע חתם: "לא הייתי בתכניות של ה-NBA, מקווה לעזור". המאמן על הגארד: "לא עשה הגנה, זה לא יכול לקרות"

one

בזמן שמכבי תל אביב הפסידה לגלבוע/גליל, נחת הערב (שני) בארץ הרכז החדש שלה, רמון סשנס, שמגיע עם רקורד מרשים למדי בתקופתו הארוכה ב-NBA.

"זו הרגשה טובה, אני נרגש להגיע למכבי תל אביב, שיחקתי עם עמרי כספי בקליבלנד, אז שמעתי על ישראל הרבה דברים טובים", אמר השחקן. "אני שמח לשחק בארגון מצוין כמו מכבי. הדבר הראשון שלימדו אותי זה לא ללבוש כאן אדום. הכדרוסל האירופי טוב וחזק. יצא לי לשחק מול מכבי באחד מממשחקי טרום העונה ב NBA. היה הפסד לא קל בברצלונה ואני יודע שהם משחקים גם הערב".

סשנס הוסיף ואמר: "אני רוצה לעזור לקבוצה. יצא לנו לדבר כמה שבועות עם מכבי עד שהגענו לסיכום. אני מקווה שאשיג ניצחונות לקבוצות. למה הגעתי? בארצות הברית שומעים על מכבי תל אביב רק דברים טובים. אני לא בתוכניות של הליגה ב-NBA אז לא היו לי בכלל ספקות לבוא לפה, ליהנות מהחוויה".

צפונה משם היה משחק, ובו הפסידו הצהובים 98:94 אחרי שהציגו הגנה איומה. "הכל בסדר", התעקש נבן ספאחיה. "הפסדנו, היריבה היתה טובה יותר. אנחנו משלמים את הסגל החסר שלנו וכשאתה עייף קשה להגיב. לא שיחקנו כל כך טוב, אבל נמשיך הלאה. נתאושש, ואני מקווה שנגד ריאל מדריד נקבל עוד שלושה-ארבעה משחקים. אני מקווה שרמון סשנס יעזור לנו, הוא יביא ניסיון".

כשנשאל על הדיבור הצפוף שלו עם ג'ון דיברתולומאו, השיב המאמן: "אמרתי לג'ון שהוא לא משחק הגנה, אבל זה יכול לקרות לכל אחד. אני רוצה לנצח כל משחק, אנחנו מכבי, הוא אפשר כל כך הרבה נקודות שזה לא יכול לקרות".

עוד בנושא:

ליגת העל: גלבוע/גליל ניצחה 94:98 את מכבי תל אביב
שלישי בליגת האלופות: הפועל חולון הפצועה תקלקל את המאזן המושלם של טנריפה?
תחקיר בקרואטיה: "וויצ'יץ' וספאחיה חשודים במעורבות בפרשת זיוף ומרמה"

נבן ספאחיה מאמן מכבי תל אביב. לילך וייס רוזנברג
הכל בסדר. ספאחיה/לילך וייס רוזנברג

מנגד, גלבוע/גליל המשיכה בדהירה שלה ועלתה לפסגת הטבלה. "מכבי באו בלי שני שחקנים קריטיים וניצלנו את זה", הצטנע אריאל בית הלחמי. "ידענו שאם נרצה את זה יותר ניקח את זה. עשינו מלא שטויות, אבל בסוף זה נגמר ככה, וזה היופי אצלנו. קשה להסביר את זה, האווירה, האנשים, הקהל - זה מקום מאוד משפחתי, מאוד נעים להיות פה".

בריאנט קרופורד שהצטיין הוסיף: "נלחמנו חזק, ידענו שיש לנו סיכוי לנצח וזה מה שעשינו. יש פה חבורת שחקנים נהדרת וחבורת מאמנים נהדרת שמעודדת אותי. אנחנו באים לנצח כל משחק".

עוד באותו נושא

ליגת העל: גלבוע/גליל ניצחה 94:98 את מכבי תל אביב

לכתבה המלאה
בריאנט קרופורד שחקן גלבוע/גליל. לילך וייס רוזנברג
באים לנצח כל דקה. קרופורד/לילך וייס רוזנברג

במשחק המקביל הצליחה הפועל אילת להשיג ניצחון שני ברציפות עם 72:75 בחוץ מול מכבי ראשון לציון של צביקה שרף. שרון דרוקר עם מיני נקמה מול יצחק פרי.

מאמן אילת שרון דרוקר אמר אחרי המשחק: "אני מאושר מהניצחון. כל ניצחון בליגה הזאת מטורף, תראו מה קרה במשחק המקביל. בשבילי לנצח את יצחק פרי זה תמיד כיף. אני גאה בשחקנים שלנו, למרות שעשינו המון טעויות, היינו צריכים לסיים את המשחק מוקדם יותר. בסוף שתי שלשות גדולות של יונתן שולדבראנד ואלייז'ה בריאנט נתנו לנו אוויר". על מצב קבוצתו הוסיף דרוקר: "אנחנו במצב מסוכן עכשיו אחרי שני ניצחונות רצופים. אחרי הניצחון הקודם לקח לנו שלושה ימים להוריד אותם לקרקע. הם חשבו שהם זכו באליפות".

אבי בן שימול: "לא רציתי לנצח פה בצורה יוצאת דופן משאר המשחקים. אני מבין את ההייפ ומה שהיה מסביב, אבל זה פחות עניין אותי. אנחנו עדיין לומדים אחד את השני עם כמה שזה נראה כבר שעבר זמן מתחילת העונה. אני מתמודד בסגנון שונה ממה שהתרגלתי לפני, לשחק עם יונתן יותר פיק-אנד-פופ. יש פה שחקנים עם ניסיון שעשו דברים ואתה יודע מה אפשר לקבל מהם ביום נתון. אם הכל יתחבר נהיה טובים".

מאמן ראשון לציון צביקה שרף היה מאוכזב ואמר: "שיחקנו רע, גם התקפית וגם הגנתית. לא היה מגיע לנו לנצח. יש לנו הרבה תירוצים שאני לא רוצה להשתמש בהם. לא הגבנו נכון אחרי הניצחון באשדוד ושילמנו. אני תמיד מודאג, זה התפקיד שלי. הייתי מודאג לפני המשחק ואני מודאג עכשיו. נעשה הכל כדי להתאושש ולחזור לעצמנו". על ההרחקה של קמרון לונג אמר צביקה: "ההרחקה לא הייתה ראויה, לא מוצדקת, לא נכונה, שליפה מהירה מדי אבל אני לא השופט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully