וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר קלינגר: "אנחנו צריכים להפוך את טדי למקום שסיוט לשחק בו"

8.11.2018 / 10:12

בית"ר ירושלים מתכוננת בדריכות להפועל באר שבע ביום שני. קלינגר: "אין אופוריה אחרי מכבי חיפה, נהפוך את טדי למבצר"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

מאמן בית"ר ירושלים, ניר קלינגר, ערך היום (חמישי) מסיבת עיתונאים לקראת משחקה של הקבוצה נגד הפועל באר שבע ביום שני. הקבוצה מהבירה תגיע לטדי מעודדת מאוד אחרי ניצחון החוץ 1:2 על מכבי חיפה ואחרי פתיחת עונה קשה, הציפיות הן לזינוק מהיר לכיוון הפלייאוף העליון.

עוד בנושא:

נראית כמו אינברום: בית"ר שוב הפציעה, השאלה אם תשמור על יציבות
מאור בוזגלו על השער מול מכבי חיפה: "זה היה כמו שדמיינתי"
ברק בכר: "התרגשתי בשביל בוזגלו, אנחנו בקשר טוב"

ניר קלינגר מאמן בית"ר ירושלים, אושרי דודאי מאמן בית"ר ירושלים, מאור בוזגלו שחקן בית"ר ירושלים. אופיר סער, צילום מסך
"משחק מיוחד בשבילי". בוזגלו עם קלינגר/צילום מסך, אופיר סער

על הניצחון על מכבי חיפה: "הגיע לשחקנים לשמוח אחרי המשחק, אבל לא הייתה שום אופוריה, כבר למחרת דיברנו על זה שאנחנו בפיגור גדול מבחינת צבירת נקודות ומקום לא נעים בטבלה. אין שום אופוריה ושאננות, אנחנו משחקים נגד האלופה בשלוש השנים האחרונות, מכבדים אותה מאוד, אבל גם סומכים על השחקנים שלנו, מאמינים בהם ובעיקר בקהל שלנו שידחוף אותנו".

על השינויים: "הבנתי מהר מאוד שכדי שבית"ר תצבור נקודות, אני צריך על המגרש קבוצה מאוד אינטנסיבית. שיהיו על המגרש שחקנים שיעולים לרוץ ולעבוד. אנחנו לא יכולים להישאר חשופים עם הרכב כזה שבדקה ה-70 הקבוצה תיראה עייפה. בחיפה לאורך כל 90 הדקות שחקנים עבדו".

על טדי: "אנחנו צריכים להפוך את הבית שלנו למקום שסיוט לשחק בו. ברור שזה לא יכול לקרות בלי שהקבוצה תיתן לקהל סיבות לדחוף אותנו. כשקבוצה נותנת 100 אחוז, האוהדים נותנים 100 אחוז - זו הדרך להפוך את טדי למבצר. שיחקתי בהרבה מגרשים כשחקן, כולל ביוון וטורקיה, והמגרש שהכי היה לי לא נוח לשחק בו זה טדי".

על דוד קלטינס: "אני חושב שמצאתי את המגן הימני שלי, קלטינס עשה את התפקיד הזה בצורה מצוינת בחיפה. קונטה פצוע ואנחנו לא יודעים מתי הוא יחזור וקלטינס פיתרון טוב".

מאור בוזגלו אמר: "זה משחק מיוחד בשבילי, לא צריך להסתיר את זה. אנחנו רוצים לצאת לפגרה בהרגשה טובה. אני מתרגש, אני מסתובב ומרגיש בעצמות כמה כולם מתרגשים ומצפים. השער נגד מכבי חיפה? עבדתי מאוד קשה כדי להגיע לרגע הזה, אבל זה כבר היסטוריה. הסטטיסטיקה של בית"ר נגד באר שבע לא לזכותה ונעשה הכל כדי לשנות את זה".

עוד באותו נושא

בית"ר ירושלים נקנסה ב-5,000 שקל בשל האבוקות שהודלקו ביציעים בחיפה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully