וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: קרלוס סאנצ'ס אגייאר מונה למאמן קבוצת הנוער

8.11.2018 / 15:33

האלופה הודיעה שהמאמן שאימן לפרקים את הקבוצה הבוגרת של אתלטיקו מדריד בסוף שנות ה-90', מונה: "מגיע עם הרבה רצון ותשוקה"

ברני ארדוב

אחרי שחזרה למסלול הניצחונות עם 1:2 דרמטי על הפועל תל אביב, תצא הפועל באר שבע למשחק חוץ קשה נגד בית"ר ירושלים ביום שני. האלופה עדיין לא ניצחה העונה בחוץ וצברה מחוץ לאצטדיון טרנר 2 נקודות מ-12 אפשריות. הבוקר (חמישי) ערך המאמן ברק בכר מסיבת עיתונאים.

על המשחק ביום שני: "אנחנו צריכים נקודות, לא משנה אם זה בבית או בחוץ. ברור שזה משחק חשוב בשביל בית"ר, אבל גם לנו הוא חשוב. יהיה קהל, אווירה טובה, אנחנו מחכים למשחקים כאלה. ננסה להמשיך את המומנטום מהמשחק האחרון ולצאת לפגרה עם חיוך. הקרבה ואגרסיביות הן הבסיס ובלעדיהן אין סיכוי לנצח".

על מאור בוזגלו: "בשיא הרצינות והכנות, מאוד התרגשתי לראות את מאור כובש וגם מבשל לפני כן באשדוד. שלחתי לו הודעה, אנחנו שומרים על קשר טוב, אני מאוד שמח בשבילו".

על שמואל שיימן, דן איינבינדר ודודו גורש: "הויתורים היו הדדיים, נוצר מצב שזה מה שקרה. אנחנו מאוד אוהבים ומעריכים את כל מי שעזב. אני מקווה שהם לא יכבשו נגדנו כמו גיא מלמד בנתניה, אבל זה כדורגל והכל יכול להיות".

בן ביטון אמר: "בוזגלו? מעורר השראה לראות שחקן שחוזר מפציעות כאלה ולא מוותר, אני מאחל לו הצלחה גדולה. משחקי החוץ? אנחנו לא יכולים לנצח רק בטרנר ואנחנו מודעים לזה ועובדים על זה. אני מקווה שנראה תוצאות כבר ביום שני".

מאמן קבוצת הנוער של הפועל באר שבע קרלוס סאנצ'ס אגייאר. אתר רשמי הפועל באר שבע, אתר רשמי
ממדריד לבירת הנגב. קרלוס סאנצ'ס אגייאר/אתר רשמי, אתר רשמי הפועל באר שבע

בנוסף, באר שבע הודיעה היום שקרלוס סאנצ'ס אגייאר, מצוות המאמנים של האקדמייה של אתלטיקו מדריד בבאר שבע, מונה לתפקיד מאמן קבוצת הנוער. המינוי נעשה בשיתוף אתלטיקו מדריד. אגייאר (60), שאימן בסוף שנות ה-90' לפרקים את הקבוצה הבוגרת של הקולצ'ונרוס, ואימן את קבוצת המילואים של המועדון, אמר: "אני מודה על האמון וההזדמנות, יש בתפקיד הזה אחריות רבה ואני מגיע עם הרבה רצון ותשוקה כדי שבעתיד יצאו ממחלקות הנוער של המועדון שחקנים טובים".

(עדכון ראשון: 09:30)

עוד באותו נושא

שחקנים בבאר שבע: "כשיש לך חלוץ כמו בן שהר, אתה לא מוותר עליו"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully