וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקנים בבאר שבע: "כשיש לך חלוץ כמו בן שהר, אתה לא מוותר עליו"

5.11.2018 / 7:06

סימני השאלה בנוגע לעתידו של החלוץ בבאר שבע עדיין מרחפים למרות הצמד, ושחקנים בקבוצה מתריעים: "מה שקרה בחלון הקודם לא ברור". המצטיין של בכר: אריק סאבו. וגם: הניעור של האסלביינק עבד

ברני ארדוב

1. על אף שעריו, סימן השאלה עדיין מרחף מעל בן שהר

למרות הצמד שכבש, לא ברור אם העננה שליוותה את תחילת העונה של בן שהר בהפועל באר שבע, לא תחזור ותתיישב עליו לקראת חלון ההעברות הבא. בן שהר השאיר את הפועל באר שבע בתמונת העונה הזו אחרי הצמד שלו אמש (ראשון) בניצחון 1:2 על הפועל תל אביב ולמרות זאת, זה לא מובן מאליו שדרכו בבאר שבע סלולה כל עוד החוזה שלו בתוקף. "דיברנו על בן גם אחרי הצמד הקודם שלו נגד מכבי פתח תקוה", לא אהב ברק בכר את הניסיון הנוסף של התקשורת להתעסק בעבר ואולי אף בעתיד של שהר בקבוצה. מאמן באר שבע הוסיף: "בן הוא חלק מהקבוצה והוא עובד קשה. הוא הראה חדות באימונים השבוע והוא הביא אותה למשחק. אני שמח שהוא כבש עבורנו שערים חשובים".

ערב המשחק לא היה ברור לגמרי ששהר פותח בהרכב. כמו שלואי טהא ושיר צדק נאבקו על אותה חולצה, גם עדן בן בסט תורגל לסירוגין עם שהר. "בן הוא חלוץ ברמה הכי גבוהה שיש לכדורגל הישראלי להציע", פירגן לו אחד משחקני הקבוצה אמש. "אסור לחשוב אפילו על אפשרות לוותר עליו. מה שהיה בחלון הקודם עוד לא ברור לכולם. כשיש לך חלוץ ברמה הזו, אתה לא מוותר עליו. צריך רק לקוות שהוא יישאר איתנו עד סוף העונה ומעבר לזה".

עוד בנושא

צמד של בן שהר סידר להפועל באר שבע מהפך ו-1:2 על הפועל תל אביב
בכר: "הולך קשה, לא מסתכלים כרגע על הפער", בן שהר: "הרבה השתחרר"

בן שהר הפועל באר שבע. ברני ארדוב
עתידו לא ברור. בן שהר/ברני ארדוב

2. בכר בחר בסאבו כמצטיין במשחק

"ראיתי את השחקנים רצים היום ונותנים את הדם שלהם", ירה ברק בכר בסיום המשחק ומיהר להתעכב על השחקן המצטיין שלו. "אריק סאבו רץ כמו מטורף כל המשחק ומבחינתי הוא היה המצטיין במגרש. בסוף הוא כבר לא יכול היה לנשום. ראיתי שחקנים שנתנו מעצמם הכל". סאבו ואחד כמו מרואן קבהא שנכנס כמחליף ותרם את חלקו לניצחון הם בדיוק השחקנים שברק בכר צריך. אם הפועל באר שבע באמת מחפשת את הדלק שיביא להתחדשות, היא צריכה למצוא אותם אצל השחקנים שלא חוו את שלוש האליפויות. גם אם קבהא היה שותף לאליפות של העונה שעברה, הוא לא היה מרכיב עיקרי בה, כל שכן סאבו שרשם אתמול משחק מצוין והיה מעורב בפנדל של בן שהר אחרי שהוכשל על ידי אחמד עאבד. "המשחק של סאבו מאוד בוגר", אמרו בקבוצה. "הוא יכול עוד לתרום לנו הרבה. הוא רכש טוב".

עוד באותו נושא

ברק בכר: "הולך קשה, לא מסתכלים כרגע על הפער", בן שהר: "הרבה השתחרר היום"

לכתבה המלאה
רמזי ספורי שחקן הפועל תל אביב לפני אריק סאבו שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
"המשחק שלו מאוד בוגר". סאבו, משמאל/ברני ארדוב

3. הניעור של האסלביינק הצליח

אם יש דבר שבכר עבד עליו במהלך השבוע שאחרי ההפסד למכבי נתניה, זה היה להיכנס לראש של השחקנים שלו ולדבר על אובדן הדרך אחרי השער שספגה באר שבע בנתניה מרגליו של גיא מלמד. גם אתמול ספגה הקבוצה שער ראשון, אבל בניגוד למה שהיה בנתניה, השחקנים של בכר לא איבדו הפעם את הראש. תרמו למהפך החילופים שעשה המאמן. כל השלושה שנכנסו ובראשם נייג'ל האסלביינק סייעו להפוך את התוצאה. האסלביינק לקח למקום חיובי את הספסול שלו ועל זה דיברו אמש במועדון. שחקן שמובא בכל כך הרבה כסף שמשלם מחיר ויורד לספסל, יכול לקחת את זה לשני מקומות. בבאר שבע ציינו שההולנדי עלה מהספסל בצורה חיובית ובישל לבן שהר את שער הניצחון. חנן ממן שפתח על חשבונו נראה עדיין חלוד ואם לא יקבל דקות קבועות כשחקן פותח, יהיה די קשה לקבל ממנו את היכולת שהציג בעונה שעברה כשנבחר על ידי רבים לשחקן העונה אף ששיחק רק את החלק השני של העונה.

אוראל דגני הפועל תל אביב מעל נייג'ל האסלביינק הפועל באר שבע. ברני ארדוב
הגיב מצוין למסר של בכר. האסלביינק/ברני ארדוב

4. זו הפועל באר שבע אחרת

הניצחון והמהפך, מתוקים ככל שיהיו, לא יכולים להשכיח את התחושה ואולי אפילו את העובדה שזו הפועל באר שבע אחרת לגמרי. לא דומה לזו שרמסה וכתשה את הליגה בשלוש העונות שעברו. לא מדובר רק בפער 10 הנקודות ממכבי תל אביב, אלא במה שרואות העיניים מהקבוצה על כר הדשא. הפועל באר שבע הנוכחית היא רגילה ביחס למה שהתרגלנו לראות. העוצמות, התחכום, המהירות, הרעב, האינטנסיביות, אפילו הביתיות היא לא אותה ביתיות. טרנר המצהיב שחייב לעבור את השזרוע כבר הבוקר, היווה תפאורה מושלמת לפער שנפער בין הפועל באר שבע העכשווית לזו שהיממה את הכדורגל שלנו ונישלה את מכבי תל אביב מהאליפות.

לזכותו של בכר וגם של השחקנים שלו עומדת העובדה, שהם לא מרימים ידיים ומנסים להילחם אבל המבטים של המאמן, בעיקר במחצית הראשונה החלשה יותר, לימדו כי גם לו קשה עם הדעיכה באיכות. יש לבאר שבע עדיין את הכלים לעשות את השינוי. במשחק אתמול דיא סבע לא היה קיים וכאמור חנן ממן חלוד לגמרי. בעיית המגן השמאלי תימשך כי מיהאי קורהוט לא מספיק טוב, אבל יש לבכר ארגז כלים מספיק כדי לחלוף על פני כל היריבות ולהתמקם בפער ממכבי תל אביב שיבטיח כי באר שבע תהיה שם, אם השחקנים של ולאדן איביץ' יחוו משבר בהמשך העונה.

חאתם עבד אלחמיד שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
בכושר טוב יותר מאיתן טיבי, זה בטוח. אלחמיד/ברני ארדוב

5. אלחמיד יחליף את טיבי בנבחרת?

בן שהר בלט אתמול, אבל לא רק הוא. בכר ציין לטובה את אריק סאבו ואת המחליפים. בבאר שבע הוסיפו את חאתם עבד אלחמיד ושוב שלחו אותו לדבר בסיום עם התקשורת. בקבוצה גם מקווים שאלחמיד יקבל זימון לנבחרת ישראל לקראת המשחקים מול גואטמלה וסקוטלנד ומציינים כי איתן טיבי נפצע מול אלבניה ומאז לא חזר לסגל מכבי תל אביב, כך שאם מחפשים שחקנים בכושר משחק, אלחמיד יכול להוות אלטרנטיבה להיעדרות של בלם מכבי תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully