וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "הולך קשה, לא מסתכלים כרגע על הפער", בן שהר: "הרבה השתחרר היום"

4.11.2018 / 22:34

המאמן נשמע מרוצה לאחר הניצחון: "שיחקנו נכון, רוצים לייצר רצף", כובש הצמד הוסיף: "יש פער ממכבי תל אביב, אבל עוד הרבה נקודות בקופה". קובי רפואה הבהיר: "האחריות עליי, אבל אני מאמין בקבוצה"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

הפועל באר שבע לא הייתה רחוקה הערב (ראשון) מלרשום הפסד שני ברציפות, אך התעוררות מאוחרת וצמד שערים של בן שהר ביטלו יתרון של הפועל תל אביב משער עצמי של לואי טהא, כדי לקבוע 1:2. בבירת הנגב שיחררו הרבה לחץ וכעת הם במרחק של 10 נקודות ממכבי תל אביב, כשבשבוע הבא הם יוצאים לטדי למשחק מול בית"ר ירושלים.


עוד בנושא
הפועל באר שבע ניצחה את הפועל תל אביב 1:2
בני יהודה גברה על הפועל חדרה 0:2
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם

ברק בכר הפועל באר שבע. ברני ארדוב
"הכל הולך קשה". ברק בכר/ברני ארדוב

ברק בכר אמר בסיום: "הכול הולך קשה, אבל בניגוד לשבוע שעבר שספגנו גול והתפרקנו ונראינו כמו כלום, הפעם המשכנו לשחק מסודר, שיחקנו נכון וגם הצלחנו להבקיע. היה קשה מול קבוצה שהתגוננה מצוין והייתה מסוכנת, זה ניצחון חשוב. חשבנו איך אפשר לעשות שינוי ולהשוות קודם כל. ספגנו גול בדקה די כואבת, כמו בשבוע שעבר, אבל הפעם עשינו את הדברים בצורה יותר מסודרת, כמו קבוצה. אני שמח מאוד. אנחנו עובדים בצורה אינטנסיבית, רצינו ללמוד איך להתנהל גם כשסופגים. החוכמה היא להמשיך את הדברים הטובים וללמוד מהפחות טובים".

על הפער ממכבי תל אביב: "הפער הוא גדול, 10 או 13. אם נסתכל רחוק מדי, לא נגיע לשום מקום. נסתכל על הדברים צעד-צעד, ננסה לצאת לפגרה עם שלוש נקודות, ואם נייצר רצף אז נוכל גם להסתכל קדימה".

על בן שהר: "גם שבוע שעבר פסלו לו גול, אבל לא נדבר על זה. הוא נראה טוב, הוא הרבה יותר חד ואני שמח בשבילו. הוא כובש ועוזר לקבוצה".

על משחקי החוץ: "זו עובדה שכמעט לא כבשנו במשחקי חוץ, התוצאות שלנו לא טובות. טרנר זה כוח, אבל כדי להתקרב למעלה נצטרך לנצח גם בחוץ. יש הרבה עבודה מנטלית, אבל נעשה את זה".

עוד באותו נושא

יוסי אבוקסיס לאחר הניצחון: "משחק ענק שלנו, צ'יבוטה היה צריך לכבוש עוד שערים"

לכתבה המלאה
בן שהר הפועל באר שבע. ברני ארדוב
מצדיק את הקרדיט. בן שהר/ברני ארדוב

בן שהר כוכב המשחק, הוסיף: "הרבה השתחרר היום. באנו לפה עם פער די גדול, אבל אנחנו צריכים להסתכל קודם כל על עצמנו. זה לא היה קל, ממשחק למשחק זה יותר קשה, אבל אנחנו צריכים להתמודד עם קשיים והיום עשינו את זה. הראינו אופי וזה מה שחשוב להמשך הדרך. יש פער ממכבי תל אביב, זה לא סוד, פתחנו לא טוב את העונה. אבל יש עוד הרבה מחזורים, הרבה נקודות בקופה. עבדנו מאוד קשה כדי לבוא ולתת מעצמנו. כשאתה נותן, זה בסוף משתלם. אני שמח להיות במגרש ולעזור לקבוצה, בשביל זה אני פה, כדי לבוא ולנצל את המצבים".

על ההבדל מהעונות הקודמות: "לא תמיד תראו פה תצוגות והופעות, היו לנו שלוש שנים מדהימות, לא קל אחרי שלוש אליפויות, אבל אנחנו רוצים לשמח את הקהל ולהמשיך עם הניצחונות. שובע? חס וחלילה. לא קל להיות בטופ ותמיד לנצח. השנה הולך קשה, אבל אנחנו מתמודדים עם זה בצורה טובה. אני חושב שהניצחון הזה יוציא אותנו לתקופה טובה. הפועל באר שבע צריכה להיאבק על האליפות, אבל כרגע אני לא מסתכל על זה".

קובי רפואה הפועל תל אביב. ברני ארדוב
"אם לא הייתי מאמין, הייתי הולך". קובי רפואה/ברני ארדוב

הפועל תל אביב שוב הציגה כדורגל טוב יחסית, שוב הובילה, אך שוב גם סיימה ללא נקודות. קובי רפואה המאוכזב אמר לאחר המשחק: "אפשר להסביר עד מחר, קשה להתווכח עם העובדות. היינו נאיביים ב-20 הדקות האחרונות, ברח לנו המשחק מהיד. מאכזב מאוד, כי היינו שווים הרבה יותר. מאכזב, אבל צריך להמשיך הלאה. היינו במשחק, הגענו למצבים, עמדנו טקטית טוב. הייתה נפילה מנטלית בסוף. איבוד כדור שטותי הוביל לפנדל". רפואה הוסיף: "האחריות עליי, צריך להתמודד עם זה. יכול להיות שב-20 דקות האחרונות נפלנו מנטלית, ואחרי ה-1:1 השחקנים איבדו את הביטחון. אין מה לתרץ, צריך להמשיך קדימה. אם לא הייתי מאמין בקבוצה והיא הייתה משחקת לא טוב, אז ברור שהייתי הולך. זה לא המצב כרגע. הקבוצה ממושמעת, רוצה ונלחמת, פשוט נצטרך לעבוד קשה יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully