וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי אבוקסיס לאחר הניצחון: "משחק ענק שלנו, צ'יבוטה היה צריך לכבוש עוד שערים"

4.11.2018 / 21:14

הזהובים המשיכו את היכולת הנהדרת מטדי ואבוקסיס מרוצה: "צריך לפרגן לצעירים". צ'יבוטה כבש אך הרבה להחמיץ ומירר בבכי על הספסל. חזיזה הגן עליו: "הוא התרגש, ההחמצות תסכלו אותו"

יוסי אבוקסיס מאמן בני יהודה. שלומי גבאי
בנה קבוצה צעירה ותוססת. יוסי אבוקסיס/שלומי גבאי

בני יהודה שוב סיפקה כדורגל פנטסטי הערב (ראשון) בניצחון 0:2 על הפועל חדרה. הקבוצה מהשכונה מתייצבת במקום השלישי, סופרת שמונה משחקים ללא הפסד ובששת המשחקים האחרונים ספגה שני שערים בלבד. לולא החמצות הזויות של מאוויס צ'יבוטה הכתומים היו רושמים ניצחון גדול הרבה יותר. החלוץ מירר בבכי כשירד לספסל, אחרי עוד החמצה מתסכלת במיוחד.

יוסי אבוקסיס אמר בסיום: "משחק ענק שלנו, כמות מצבים שאני לא זוכר מאז שאני מאמן. חוסר צדק אם לא היינו מנצחים את המשחק הזה. הגיע לנו, היינו טובים. מגיע כל הכבוד לשחקנים הצעירים שלנו, צריך לפרגן להם. היו רגעים שהרגשנו יותר מדי טוב, וכשאתה מוביל רק 0:1 זה נהיה מסוכן. צריך ללמד את הצעירים שעד שזה לא נגמר, זה לא נגמר. יכולנו לסיים את המשחק עם ארבעה-חמישה שערים. צ'יבוטה יכול היה לסיים את המשחק הזה עם הרבה שערים, אבל היה לו יום מטורף מבחינת החמצות. בכל מקרה, הוא עשה דברים גדולים". אבוקסיס נראה כועס כששחקניו התווכחו מי ייקח את הפנדל, והוא התייחס לדברים: "יש לנו פנדליסט קבוע, אבל יובל אשכנזי היה להוט מאוד לכבוש שער ראשון. כעסתי, אבל נרגעתי מהר, כי זה נובע מלהט חיובי".

דולב חזיזה, שגם רשם משחק נהדר, הוסיף: "משחק נהדר שלנו. ידענו שזה משחק קשה מול קבוצה חזקה, שלא מנצחת במזל. באנו מוכנים למשחק הזה בצורה משמעותית, ידענו שניצחון יקרב אותנו לצמרת. היה חסר ריכוז של שחקנים בסיום המשחק, היינו צריכים לגמור את המשחק בשלב מוקדם יותר. צ'יבוטה בכה כי הוא התרגש ורצה לנצח את המשחק. מאמין שהוא יסיים כמלך השערים העונה".

עוד בנושא
בני יהודה גברה על הפועל חדרה 0:2
אול אין: סיפור ההימור של בני יהודה על ירדן שועה

מאוויס צ'יבוטה שחקן בני יהודה. שלומי גבאי
מירר בבכי על הספסל. מאוויס צ'יבוטה/שלומי גבאי

בצד השני, ניסו אביטן רשם הפסד שני העונה. המאמן אמר בסיום: "תמיד כשמפסידים, מאוכזבים. לא הגיע לנו ברוב שלבי המשחק, עד החילוף האחרון, אז התפתח משחק משער לשער, ממש מטורף. הרבה מחמאות לבני יהודה, ברוב דקות המשחק הם היו עדיפים. אני חושב שפשוט לא היינו טובים. הבסיס שלנו, מחויבות ולחימה לא היה היום. ניסינו בכל דרך אפשרית לחזור, היום זה לא קרה. לא מורידים את הראש, אנחנו מנסים לשחק את הכדורגל שלנו ולפעמים זה גם נגמר בהפסד".

עוד באותו נושא

ניר קלינגר: "מצפה לשינוי קיצוני". ערן לוי: "מאנג'ק? לא יודע מי זה בכלל"

לכתבה המלאה
ניסו אביטן מאמן הפועל חדרה. שלומי גבאי
השחקנים שלו לא נתנו פייט. ניסו אביטן/שלומי גבאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully