וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר קלינגר: "מצפה לשינוי קיצוני". ערן לוי: "מאנג'ק? לא יודע מי זה בכלל"

4.11.2018 / 15:30

בית"ר ירושלים תנסה להיחלץ מהמקום האחרון עם המאמן החדש על הקווים (שני, 21:00, ספורט 5). קלינגר ערך מסיבת עיתונאים: "ערן לוי יפתח בחיפה". השחקן הגיב לפוסט הלעגני של קשר מכבי חיפה

צילום וידאו: גדעון צנטנר, עריכת וידאו: מתן חדד

ניר קלינגר ערך היום (ראשון) את מסיבת העיתונאים הראשונה שלו כמאמן בית"ר ירושלים. הקבוצה מהבירה מדורגת במקום האחרון בטבלה אחרי שמונה מחזורים ומחר (21:00, ספורט 5) היא תצא למשחק חוץ נגד מכבי חיפה, אצלה רוב מאס יעמוד על הקווים כמאמן זמני. גם ערן לוי השתתף במסיבת העיתונאים.

באימון שנערך אמש, קלינגר המשיך לתרגל מערך של שלושה בלמים והרכב שכולל את ערן לוי וארון אולנארה בחלק הקדמי. טל כחילה הצטרף למיקי סירושטיין וטל בן חיים במרכז ההגנה, עוז ראלי תורגל כמגן ועידן ורד במרכז הקישור (ולא בכנף כהרגלו) לפני דוד קלטינס ואופיר קריאף. על פי התרגול, יקוב סילבסטר יתחיל את המשחק על הספסל.

עוד בנושא:

עידן ורד: "עכשיו נגמרו התירוצים שלוזון אשם או שהסגל נבנה מאוחר"
בית"ר ירושלים: ארנסטס שטקוס ואנז' פרדי פלומן על הכוונת לינואר
וערקת לרעך כמוך: על עריקתו של ניר קלינגר מהפועל חיפה לבית"ר ירושלים

ניר קלינגר באימון בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
"חוזר לקדמת הבמה אחרי 14 שנה". קלינגר/ברני ארדוב

ניר קלינגר

"אני אמנם רק חמישה ימים פה, אבל התחברתי מאוד מהר לאנשים, למועדון, לצוות, לשחקנים. זה בדרך כלל החלקים היותר טובים שלי - אני מתחבר מהר. עבדנו קשה בימים האלה, ניסתי להבין כמה שיותר מה קרה ולמה. למדתי די הרבה - לא את הכל - ואני מרגיש בנוח. לקחתי את האתגר הזה בלב שלם ואני מאוד בטוח ביכולות של המועדון הזה לעשות שינוי. עזבתי את מכבי תל אביב לפני 14 שנה ועכשיו אני חוזר לקדמת הבמה.

"חובה עלי לנסות לשנות את מה שלא עבד. אני אדרוש מהשחקנים מחויבות - בעיקר אחרי מה שקרה בהפסד לבני יהודה. מחויבות למקצוע, לאוהדים ולבעלים והמועדון. התנאים פה אדירים, יש פה כל דבר שצריך. אני מצפה לראות שינוי קיצוני בגישה ובמחויבות. אחר כך ניגע בדברים טקטיים, סגנון וכו'.

"באתי עם דף חלק. אני מנסה לדבר עם כמה שיותר שחקנים כדי להבין מה אפשר לתקן. אי אפשר להתווכח שהקבוצה נמצאת במקום האחרון בליגה. היו אימונים טובים השבוע, אימונים של תשוקה, ראיתי אנשים שרוצים להצליח.

"כשאני מגיע למקום חדש אני לא אוהב לשמוע מה היה, אלא מה יהיה. אף אחד מהשחקנים לא אמר מילה רעה על גיא לוזון, לא דיבר ולא התלונן מקצועית.

"המטרה הראשונית והמיידית היא לייצב את הקבוצה, את משחק ההגנה, את האגרסיביות, את היכולת הטקטית. בטווח הבינוני המטרה היא לעשות שינוי מומנטום ולצבור נקודות ובהמשך לדעת איפה אנחנו נמצאים. כשינואר יגיע, נוכל לקבל החלטות ואז לחשוב על המטרות להמשך.

"אימנתי את ערן לוי והוא יודע שגם אם יש לי דברים לא נעימים להגיד, אני אומר אותם. האימונים הכי חשובים לי, וכשאני מסתכל על שבוע האימונים האחרון אני רואה שחקן בכושר טוב, עם מלא ביטחון וזה מה שאני מחפש עכשיו. לכן החלטתי שהוא יפתח בחיפה.

"הביקורת על עזיבת הפועל חיפה? לא היה פשוט לשתוק בימים האחרונים, אבל לפעמים עדיף לקחת אוויר, לא להקשיב יותר מדי. הטבעתי שם חותם - אף אחד לא יכול לקחת את זה ממני - אני בשלב אחר, הלכתי קדימה".

עוד באותו נושא

סילבסטר צפוי להישאר על הספסל של בית"ר מול מכבי חיפה: "עובר תקופה רעה"

לכתבה המלאה
ערן לוי שחקן בית"ר ירושלים מסיבת עיתונאים. צילום מסך
תמיכה מלאה מהמאמן החדש. ערן לוי/צילום מסך

ערן לוי

"יש סגל טוב, אנחנו לא צריכים להיות במקום האחרון. חייבים לצאת משם, אין ברירה אחרת. אנחנו עובדים חזק וקשה כדי שיהיו ימים יותר טובים.

"אני מכיר את ניר, שיחקתי אצלו בשתי קדנציות שונות. אמרתי לשחקנים מי זה ניר קלינגר, בשביל בית"ר ירושלים זה מהלך מבורך בלי קשר אלי.

"כל מה שהיה עם גיא לוזון - הדגשתי כבר בשבוע שעבר שאני לא אתייחס לזה עד סיום העונה.

על הפוסט של ז'ורז' מאנג'ק לגביו לפני כשבעה חודשים, אמר לוי: "אני לא רואה את האינסטגרם של הבנאדם הזה. לא יודע מי זה בכלל. אני חושב שבחמש השנים האחרונות מה שמוביל אותי זה מספרים, אבל כל מה שמדברים עלי זה מה אני לובש, מה אני אוכל, איפה אני ישן. מבחינתי זה בסדר, אני לא מתכוון להתייחס לדברים האלה. אני טיפה יודע לשחק כדורגל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully