וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה - בית"ר ירושלים: רועי קהת שוב מחוץ לסגל של הירוקים

4.11.2018 / 16:50

רוב מאס ואיתי מרדכי פרסמו את הסגל, הקשר נותר בחוץ פעם נוספת. סילבסטר צפוי להישאר על הספסל של בית"ר: "עובר תקופה רעה" (שני, 21:00, ספורט 5)

מחזור 9הסתיים05/11/2018
מכבי חיפה
  • וייסמן (37)
2:1
  • (61) בוזגלו
  • (66) אינברום
בית"ר ירושלים
צילום וידאו: גדעון צנטנר, עריכת וידאו: מתן חדד

מכבי חיפה

רוב מאס ואיתי מרדכי, המאמנים הזמניים של הקבוצה לאחר עזיבתו של פרד רוטן, פרסמו את הסגל לקראת משחק הבית מחר (שני, 19:00, ספורט 5) מול בית"ר ירושלים. מי ששוב נותר מחוץ לסגל הוא הקשר רועי קהת, שלא נכלל בין ה-18 גם במשחק הקודם מול הפועל תל אביב. אטיין ריינן חוזר מהרחקה וגם סיידובה סומא ועמית זנטי נכללים בסגל, אך לא צפויים לפתוח בהרכב שאמור לכלול את ה-11 שניצחו את הפועל תל אביב.

בגזרת הפצועים, גל אלברמן סובל מפגיעה בעצם העקב ויעבור בדיקה אצל רופא מומחה, שלאחריה יוחלט על המשך הטיפול, בעוד רמי גרשון חזר לאימוני כושר וישוב לפעילות מלאה רק לאחר פגרת הנבחרות. המגן סאן מנחם יסיים לרצות את עונש ההרחקה שלו ואת מקומו צפוי להמשיך למלא רז מאיר.

אליסון דוס סנטוס אמר לאתר הרשמי לקראת המשחק: "אנחנו צריכים להסתכל אך ורק על עצמנו. זה משחק מעניין מאוד בכדורגל הישראלי והמצב בטבלה לא משנה בכלל. המטרה שלנו במשחק הזה היא לשמח את האוהדים שלנו ולרשום ניצחון שני רצוף. לראות את הקהל שלנו נהנה מהניצחון היה מספק עבורי ועבור השחקנים. אני יודע שהאוהדים מאוכזבים במהלך שבע השנים האחרונות ולא מרוצים בלשון המעטה מהתוצאות. אני מאוד מקווה שהם ימשיכו לתמוך בנו כמו שהם עושים מתחילת השנה".

רועי קהת עם אטיין ריינן שחקני מכבי חיפה. יוסי ציפקיס
אחד שוב יצפה מהצד, השני חוזר מהרחקה. רועי קהת עם אטיין ריינן/יוסי ציפקיס

בית"ר ירושלים

בית"ר ירושלים ערכה אימון בצאת השבת. ניר קלינגר תרגל את אותם 11 מהאימון הקודם, כשערן לוי נכלל בתוכם והמערך הוא של שלושה בלמים. טל כחילה הצטרף למיקי סירושטיין וטל בן חיים במרכז ההגנה, עוז ראלי תורגל כמגן ועידן ורד במרכז הקישור (ולא בכנף כהרגלו) לפני דוד קלטינס ואופיר קריאף.

המאמן צפוי להחליט סופית רק לאחר האימון המסכם היום, אך נראה שלא יבצע שינויים. ארון אולנארה נראה טוב באימונים והוא מועדף על יקוב סילבסטר. במועדון אמרו על סילבסטר: "הוא מופנם ועובר תקופה רעה. לא היו לו אנרגיות טובות עם גיא לוזון, קלינגר מחבק אותו ומאמין שהוא יעבור את התקופה הזאת, הוא לא שכח לשחק כדורגל".

קלינגר לוקח בחשבון כי במהלך המשחק הוא עשוי לעבור למערך של ארבעה שחקני הגנה והקבוצה עובדת על שתי השיטות. מעבר לאסיפות הטקטיות הוא עורך שיחות אישיות עם שחקנים ומקווה להתחיל לראות כבר מחר קבוצה טובה יותר. בבית"ר לוקחים בחשבון שערן לוי ועוז ראלי יתקשו להשלים 90 דקות. לוי עדיין לא השלים 90 דקות העונה ואילו ראלי שותף עד עתה בשני משחקים בלבד כמחליף.

עוד באותו נושא

ניר קלינגר: "מצפה לשינוי קיצוני". ערן לוי: "מאנג'ק? לא יודע מי זה בכלל"

לכתבה המלאה
יקוב סילבסטר שחקן בית"ר ירושלים מאוכזב. ברני ארדוב
"משהו רע עובר עליו". סילבסטר/ברני ארדוב

טריוויה

* 113 מפגשים היו עד היום בין מכבי חיפה לבית"ר ירושלים (111 בליגה הבכירה, שניים בליגה הארצית). המאזן הכולל: 45 ניצחונות למכבי חיפה, 40 לבית"ר ירושלים ו-28 תוצאות תיקו.

* 21 מבין 22 המשחקים האחרונים בין הקבוצות בכל המסגרות הגיעו להכרעה: התיקו היחיד היה 1:1 בטדי ב-10 במאי 2015.

* בית"ר ירושלים עם שלושה ניצחונות רצופים במפגשיה עם מכבי חיפה. רצף של ארבעה ניצחונות על הירוקים לא היה לה מאז השנים 1977-1981, אז ניצחה חמישה ברצף, כולל צמד המשחקים בארצית.

* ניקיטה רוקאביציה כבש ארבעה שערים בגביע הטוטו, אבל בליגה הוא בבצורת כבר 13 משחקים (1,056 דקות, מאז הפנדל באשדוד ב-7 באפריל). מול הפועל תל אביב הוא כבש בעונה שעברה בגביע.

* בית"ר ספגה בכל 13 משחקי הליגה האחרונים שלה והיא מציגה את ההגנה הגרועה בליגה (19 שערי חובה). השער הנקי האחרון היה ב-0:1 בחוץ על הפועל חיפה ב-23 באפריל.

הרכבי הקבוצות

שופט: אוראל גרינפלד
אצטדיון: חיפה
קהל: 25000

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully