וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידן ורד: "עכשיו נגמרו התירוצים שלוזון אשם או שהסגל נבנה מאוחר"

קפטן בית"ר ירושלים לוקח אחריות: "צריך להיות הרבה יותר רעבים וצנועים, עכשיו אי אפשר לחשוב על מקומות 1-4". ערן לוי תורגל בהרכב לקראת מכבי חיפה, התלבטות בין סילבסטר ואולנארה

צילום: ברני ארדוב. עריכה: שניר דבוש

עידן ורד התראיין היום ל"רדיו ירושלים" ודיבר על מצב הקבוצה, שלושה ימים לפני המשחק החשוב מול מכבי חיפה. "לפני חודש וחצי עוד אמרתי שאנחנו צריכים זמן, אבל נגמר הזמן הזה", אמר קשר בית"ר ירושלים. "היום גם בלי מאמן אי אפשר להיראות כמו שנראינו מול בני יהודה. קיבלנו אדום אחרי 20 דקות והכל התהפך לרעה. אני לא מנסה להסביר או לתרץ, זה היה בושה וחרפה. ברור לנו שזה משהו שאסור שיקרה בשום מצב. זה קודם כל אנחנו השחקנים, זה מתחיל ממני כקפטן, זה מתחיל מעבודה וחילוצי כדור, אם אני אעשה את זה אז כולם יעשו את זה. אי אפשר להאשים שחקנים ספציפיים, צריך לקחת אחריות יותר כקבוצה.

"כשהייתי בחיפה כשחקן צעיר הייתי חושב יותר על גולים, דריבלים ודברים אישיים, והיום כשאתה מתבגר אתה חושב כקבוצה, קודם כל להיות מחויב ולתת 100 אחוז כדי שהקבוצה תצליח. ברגע שכולם יעשו את זה הדברים ישתנו לטובתנו, זה הרבה יותר חשוב ממאמן או כל דבר אחר. כשהייתי שחקן צעיר בחיפה לא אהבתי גישה של קפטנים ותמיד אמרתי שכאשר אני אהיה קפטן אני אוביל ואעשה דברים אחרת, צריך גישה חיובית ולחזק את כולם לתת את הכל, לא לקחת דברים לכיוון שלילי".

על האכזבה של הקהל אמר השחקן: "אפשר להבין את הקהל שהוא מאוכזב, אולי אם הייתי בצד של הקהל גם אני הייתי שורק בוז, זה היה משחק מביש ומעליב וזה חלק מהכדורגל, להתמודד עם תחושות כאלה של הקהל. גם חוגג כועס מהמצב וזה בצדק, אין שום סיבה שיהיה מאושר מהמצב, זה לגיטימי".

עוד בנושא:

בית"ר ירושלים: ארנסטס שטקוס ואנז' פרדי פלומן על הכוונת לינואר
בית"ר ירושלים: קלינגר שוקל מעבר לשלושה בלמים, קריאף יחזור לקישור
בית"ר ירושלים: ניר קלינגר נפגש עם חוגג, בשלב זה לא ישוחררו שחקנים

עידן ורד שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
"זה מתחיל מעבודה וחילוצי כדור, אם אני אעשה את זה אז כולם יעשו את זה". ורד/ברני ארדוב

ורד נשאל האם הפנים שבית"ר הפכה לקבוצת תחתית והשיב: "הפנמנו את זה, דיברנו על זה שעכשיו אי אפשר לחשוב על 1-4 ופנטזיות כאלה אלא לחשוב ממשחק למשחק איך יוצאים מהמצב הזה. זה הזמן של השחקנים היותר מנוסים להוביל את כולם לתת 100 אחוז, להיות הרבה יותר רעבים ויותר צנועים כדי לצאת מהמצב הזה. נגמר התירוץ הנוח שגיא לוזון אשם או שהסגל נבנה מאוחר, עכשיו זה בא על השחקנים, עוד חודשיים אנחנו בינואר וכולם יודעים שמי שלא יהיה טוב לא יהיה כאן, זה מאוד פשוט".

הצהובים-שחורים עברו לא מעט טלטלות בקיץ, וגם זה משפיע, מודה הקשר: "זה חדר ההלבשה שונה מבעבר. כולם הגיע ברגע האחרון וזה סוג של אוסף של שחקנים. היו כמה בעיות בחדר ההלבשה אבל טיפלנו בהן בתוך חדר ההלבשה וזה מאחורינו. העימות עם קריאף זה אמוציות של משחק, אני מכיר אותו מגיל 14, רק הערתי לו שאם הוא פצוע וקשה לו לשחק הוא לא היה צריך לעלות. כולם אשמים במצב, לא צריך לחפש שחקנים ספציפיים".

לבסוף, בנוגע לערן לוי אמר הקפטן: "אמרתי לגיא שהדברים שאמר על ערן היו טעות, יש דברים שצריכים להישאר אצלנו ונראה לי שגם גיא יודע את זה. ערן שחקן מנוסה ו-ותיק והוא יודע מתי לשתוק, הוא התנהל בסדר גמור, הוא רוצה לפתוח דף חדש ולהצליח איתנו".

באימון הקבוצה היום תירגל ניר קלינגר את לוי בהרכב במערך של שלושה בלמים כאשר טל כחילה הצטרף למיקי סירושטיין וטל בן חיים. אופיר קריאף ודוד קלטינס תורגלו בקישור. בהתקפה נראה כי המאמן מתלבט בין ארון אולנארה ליקוב סילבסטר.

עוד באותו נושא

בית"ר ירושלים: ארנסטס שטקוס ואנז' פרדי פלומן על הכוונת לינואר

לכתבה המלאה
ערן לוי שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
סוף סוף חוזר להרכב? ערן לוי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully