וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: כל הסיבות לבחירה של יעקב שחר באלי גוטמן

8.11.2018 / 8:56

רזומה עשיר, רצון עז לקבל את האתגר והיכרות מעמיקה עם הליגה העונה גרמו לנשיא מכבי חיפה לבחור במאמן הוותיק, שכבר הגיע לאימון הבוקר. במועדון אמרו: "העונה לא נגמרה, נציב מטרות חדשות"

צילום וידאו: יוסי ציפקיס, עריכת וידאו: רן צימט

מכבי חיפה צפויה להכריז בשעות הקרובות על מינויו של אלי גוטמן למאמן הקבוצה, זאת בכפוף לסיום המו"מ בין הצדדים הבוקר. המאמן הוותיק כבר הגיע לאימון הבוקר. יעקב שחר החליט למנות את גוטמן ולא להסתפק בצוות הקיים, רוב מאס ואיתי מרדכי, מאחר שהוא משוכנע שהעונה הזו לא גמורה ושמכבי חיפה יכולה להציל אותה למרות פתיחת עונה גרועה.

"מכבי תל אביב ברחה לליגה והיא טובה מכולן, אבל להרים ידיים?", שאל גורם המקורב לנשיא מכבי חיפה הבוקר, "אנחנו בפער של 4 נקודות מהפועל באר שבע, אז על מה מדברים? אפשר לעשות עונה טובה אחרי הכל. אפשר לחזור ולהתחיל לשחק כדורגל הרבה יותר טוב. יש למכבי חיפה שחקנים מספיק טובים ועם המאמן הנכון נציב מטרות מחדש של פלייאוף עליון, מאבק על כרטיס לליגה האירופית וכמובן גביע המדינה שבקרוב יתחיל".

הבחירה בגוטמן כמועמד הראשון אליו פנה שחר, נבעה מכמה סיבות מעבר לרזומה העשיר שלו ויכולותיו המוכחות. הראשונה, גוטמן החיפאי לא אימן את מכבי חיפה כמאמן ראשי והוא מאוד משתוקק לכך. והשנייה, הוא מכיר היטב את הקבוצה, אך לא פחות חשוב מכיר את הליגה על בוריה העונה מתוקף היותו פרשן ליגת העל בערוץ הספורט, מה שאמור להקל עליו במלאכת ההכנה של השחקנים לפני כל משחק.

עוד בנושא:

בית"ר ירושלים נקנסה ב-5,000 שקל בשל האבוקות שהודלקו ביציעים בחיפה
רפורמה בנושא שיטור ואבטחת משחקי הכדורגל בישראל
אם יזכה באליפות, חוזהו של ולאדן איביץ' יוארך לעונה שלישית במכבי תל אביב

אלי גוטמן מאמן הפועל תל אביב. יותם רונן
בדרך חזרה לכר הדשא. גוטמן/יותם רונן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully