וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פוטבול ליקס" חושפים: הדרישות המופרזות של קיליאן אמבפה מפריס סן ז'רמן

55 מיליון יורו נטו, מטוס פרטי שיועמד לרשותו, משכורות לעוזרים אישיים, להרוויח יותר מניימאר, ושאביו יוכל להיות באימונים. הסיבות שבגינן אמבפה העדיף את פ.ס.ז' על ריאל מדריד (כולל מעורבות הסוכן מנדש)

צילום: רויטרס, עריכת וידאו: שניר דבוש

קיליאן אמבפה נחשב לאחד השחקנים הטובים בעולם, אחרי שבגיל 19 בלבד בשנה האחרונה זכה עם פריס סן ז'רמן באליפות, הוליך את נבחרת צרפת לזכייה במונדיאל ברוסיה ונחשב לאחד המועמדים לזכייה בכדור הזהב. בנוסף, הוא עדיין נהנה מתדמית נקייה של כדורגלן שלא מסתבך בתקריות שנויות במחלוקת, אבל ייתכן שכעת התדמית שלו מעט תשתנה בעקבות הפרסומים החדשים מ"פוטבול ליקס" על הדרישות המופרזות של השחקן, בטרם חתם על חוזהו בפריס סן ז'רמן.

עוד בנושא
ניימאר מסיר את הכובע בפני אמבפה: "אפילו הבן שלי מעריץ אותו"
פריס סן ז'רמן שברה שיא: ניצחון ליגה 12 ברציפות לאלופת צרפת
אמבפה הודח מהרכב פ.ס.ז', וזעם כי זה פוגע בסיכוייו לזכות בכדור הזהב
קיליאן אמבפה כיכב על השער של מגזין 'טיים': "החיים שלי השתנו לגמרי"

שחקן נבחרת צרפת קיליאן אמבפה עם גביע העולם. רויטרס
שחקן נבחרת צרפת קיליאן אמבפה עם גביע העולם/רויטרס

על פי המסמכים, אמבפה כמעט עבר לריאל מדריד. הצרפתי מעריץ גדול של כריסטיאנו רונאלדו, וריאל הציעה למונאקו 180 מיליון יורו. אבל אבא שלו חשש מתחרות שהייתה לו בחוד של ריאל - שם שיחקו בייל, בנזמה ורונאלדו. בחודש אוגוסט אמבפה הודיע למונאקו שהוא החליט לחתום בפריס סן ז'רמן.

גם פ.ס.ז' הסכימה לשלם 180 מיליון יורו על אמבפה, סכום שמונאקו לא יכלה לסרב לו עבור שחקן בן 18 בלבד. באוגוסט 2017 ווילפיד וקיליאן אמבפה נפגשו עם המנהל המקצועי של פריס אנטרו הנריקה - ודרשו 55 מילייון יורו: 5 מיליון יורו בונוס חתימה, ועוד 50 מיליון יורו שכר לחמש שנים. נטו. פ.ס.ז' הסכימה.

אבל "פוטבול ליקס" חשפו שלאמבפה הייתה רשימה ארוכה מאוד של דרישות, שנדחו על ידי פריס סן ז'רמן. אם, למשל, אמבפה היה זוכה בכדור הזהב, הוא דרש שהוא יהפוך אוטומטית לשחקן עם השכר הכי גבוה בקבוצה, משמע ירוויח יותר מניימאר. פ.ס.ז' סירבה. אמבפה גם דרש שיועמד לרשותו מטוס פרטי במשך 50 שעות בשנה, סעיף נוסף שלא נכלל בהסכם. עם זאת, הוא כן מקבל קצבה בתוספת לשכר של 30 אלף יורו עבור צוות אישי: מנהל, נהג ושומר ראש.

עוד באותו נושא

קיליאן אמבפה כיכב על השער של מגזין 'טיים': "החיים שלי השתנו לגמרי"

לכתבה המלאה
אדינסון קבאני, מוסא דיאבי, קיליאן אמבפה שחקני פריס סן ז'רמן. רויטרס
הרבה דרישות יחסית לבחור בן 18. אמבפה/רויטרס

כמו כן, המשפחה שלו הביעה חשש גדול שפריס סן ז'רמן תואשם בהפרת חוקי הפייר פליי ותורחק מליגת האלופות. כזכור, באותו הקיץ ניימאר הגיע לבירת צרפת תמורת 222 מיליון יורו, ואמבפה הגיע תמורת 180 מיליון יורו (ששולמו רק שנה לאחר מכן). השחקן חשש שהקבוצה תיענש על ידי אופ"א בהרחקה מליגת האלופות, ודרש פיצוי מוקדם אם דבר כזה יקרה. כמו כן, אבא של אמבפה דרש אישור להופיע באימונים של הקבוצה.

ומיהם המרוויחים הגדולים של העסקה? כמובן הבעלים של מונאקו, דימיטרי ריבולבוב, שקיבל 124 מיליון יורו לכיסו, אחרי שהשקיע בקבוצה למעלה מ-300 מיליון יורו. אבל גם ז'ורז'ה מנדש, סוכן העל, שבבוקר שבו החוזה נחתם, ב-31 באוגוסט 2017, שמו צורף לחוזה עם עמלה של 7.25 מיליון יורו. על פי ההערכה, הבונוס לסוכן הוא על תרומתו לעובדה שאמבפה בחר בפריס, ולא במדריד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully