וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמבפה וראביו הודחו מהרכב פ.ס.ז' כי איחרו למפגש. טוכל: "זה העציב אותי"

שניים מכוכבי פריס סן ז'רמן לא הגיעו בזמן לאסיפה ונותרו על הספסל מול מארסיי. אמבפה זעם כי זה פוגע בסיכוייו לזכות בכדור הזהב. טוכל הגיב בצורה נסערת

קיליאן אמבפה חוגג עם מרקו וראטי שחקני פריס סן ז'רמן. רויטרס
רודף אחרי התואר האישי. אמבפה/רויטרס

רבים הופתעו לגלות שמאמן פריס סן ז'רמן תומאס טוכל החליט שלא לפתוח אתמול (ראשון) עם קיליאן אמבפה ודריאן ראביו בהרכב במשחק החשוב מול מארסיי ב"לה קלאסיק" (2:0), אך כעת מתברר שמדובר בעונש מאחר שהשניים איחרו למפגש של הקבוצה ביום ראשון אחר הצהריים.

"לה פריסיאן" מדווח שאמבפה רתח על ההחלטה, כשהכישרון הצרפתי סבור שכל דקה שלו על המגרש קריטית במסגרת המרדף שלו אחר כדור הזהב. יש לציין כי שלוש דקות אחרי שנכנס, אמבפה כבש את שער היתרון של פ.ס.ז' בדקה ה-75, עם פריצה במהירות מסחררת.

טוכל לא פירט על התקרית ואמר: "יש לי הרבה מחשבות על מה שקרה היום, לפני המשחק ובמהלך המשחק. לא הייתי מרוכז באמת במשחק, הרבה דברים עברו לי בראש. אני לא אוהב לשחק בלי קיליאן ואדריאן. היו לי תוכניות שתכננו מראש, ונאלצנו לשנות. זה הדאיג אותי, וקצת העציב אותי".

אמבפה לא הגיב ישירות על התקרית ורק אמר ש"קבוצה גדולה צריכה מנהיגים, ואני יכול לקחת על עצמי את התפקיד".

יוליאן דראקסלר, שכבש בתוספת הזמן את השער השני במשחק שקבע 0:2 לפריסאים, אמר בסיום על התקרית: "זה משהו שהוא בין המאמן לשני השחקנים האלה, אבל זה ברור שהקבוצה יותר חשובה משחקן בודד. יש לנו הרבה איכות בקבוצה, והיום עשינו שני חילופים וניצחנו. ברור שאנחנו זקוקים לקליאן ולאדריאן משחקים הבאים. המאמן הוא זה שהחליט, ניצחנו, כך שהוא צדק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully