וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: אמבפה ודראקסלר הכריעו את הקלאסיקו, פ.ס.ז' עדיין מושלמת

מלך השערים נכנס בדקה ה-62 וכבש אחרי שלוש דקות, הגרמני קבע 0:2 מול מארסיי בתוספת הזמן והאלופה עם 33 נקודות מתוך 33

עריכת וידאו: מתן חדד

מארסיי קיוותה להיות הראשונה העונה שלוקחת נקודות מפריס סן ז'רמן, אבל כשלה במשימה הערב (ראשון) והפסידה 2:0 בקלאסיקו למוליכה המושלמת, אותה לא ניצחה מאז נובמבר 2011. מלך השערים קיליאן אמבפה נכנס כמחליף ויחד עם יוליאן דראקסלר העמיד את פ.ס.ז' עם 33 נקודות מתוך 33 אחרי 11 מחזורים בליגה הצרפתית, ושמונה נקודות יתרון בפסגה. ריימס סיבכה את ראן עם 0:2 מפתיע בחוץ, ניס ניצחה 0:1 בבורדו.

עוד בנושא:
עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
דיווח: אלכסיס סאנצ'ס בונה על מעבר לפריס סן ז'רמן בינואר

קיליאן אמבפה חוגג עם מרקו וראטי שחקני פריס סן ז'רמן. רויטרס
מלך שערי הליגה עם 10 כיבושים. קיליאן אמבפה חוגג עם מרקו וראטי/רויטרס

מארסיי - פריס סן ז'רמן 2:0

בניגוד לקרטוע בליגת האלופות, שם חילצה 2:2 דרמטי מנאפולי בתוספת הזמן ונמנעה מהפסד ביתי אחרי שכבר הפסידה בליברפול, בליגה פ.ס.ז' עדיין מושלמת ונותרה כזו גם אחרי הביקור המאיים בסטאד ולודרום. ליריבה המושבעת מארסיי היא לא הפסידה כבר שבע שנים, וגם בניסיון ה-18 לא הצליחה הקבוצה של רודי גרסיה לשנות את הסטטיסטיקה.

אחרי אווירה מטורפת שכללה אבוקות ורימוני עשן מסביב לאצטדיון שעות לפני המשחק, על כר הדשא התנהל משחק די מנומנם במחצית הראשונה. ניימאר עלה בהתקפה ללא אדינסון קבאני הפצוע וקיליאן אמבפה שהמתין על הספסל, והתקשה לשתף פעולה עם אריק מקסים שופו-מוטינג. אנחל די מריה נעצר אצל סטיב מנדנדה בפתיחת המחצית השנייה ומנגד היה זה דימיטרי פאייה שכמעט העלה את מארסיי ליתרון עם כדור חופשי שאלפונס אראולה הדף נהדר. בדקה ה-62 הכניס תומאס טוכל את אמבפה, ואחרי שלוש דקות הגיע השער. די מריה שלח את אלוף העולם, שהקדים במרוץ לכדור את בובקאר קמארה בן ה-18 ובעט פנימה. מנדנדה עוד מנע מאמבפה ותומא מונייה להגדיל את התוצאה, אבל בדקה ה-95 יצאה האורחת למתפרצת ויוליאן דראקסלר המשיך לרשת מזווית קשה את הבעיטה של ניימאר. פ.ס.ז' יצאה מאושרת עם עוד שלוש נקודות.

עוד באותו נושא

תיירי הנרי עדיין ללא ניצחון במונאקו, ליל ממשיכה לדהור

לכתבה המלאה
קיליאן אמבפה שחקן פריס סן ז'רמן לפני בובקאר קמארה שחקן מארסיי. רויטרס
בן ה-19 הקדים את בן ה-18. קיליאן אמבפה לפני בובקאר קמארה בדרך להבקעה/רויטרס

כך זה נראה לפני המשחק

בורדו - ניס 1:0

פעם בשלוש שנים מצליחה ניס לנצח בבורדו, ואחרי שעשתה את זה ב-2012 ו-2015, היא לא יכלה לפספס גם את 2018. מריו באלוטלי אמנם לא הצליח לכבוש שער ראשון העונה, אבל ווילן סיפריאן עשה את העבודה אחרי מתפרצת שהוביל אלן סן מקסימן בדקה ה-54. בורדו השלימה שבוע של שלושה הפסדים, אחרי שנוצחה במונפלייה וגם על ידי זניט בליגה האירופית. שתי הקבוצות כעת עם 14 נקודות במרכז הטבלה.

ראן - ריימס 2:0

אחרי שמונה משחקים ללא ניצחון, מתוכם חמישה שהסתיימו בתיקו, ריימס קטעה את הרצף דווקא מול ראן היומרנית ועמוסת הכישרונות בהתקפה. הפעם חאתם בן ארפה פתח עם קלמון גרנייה, בנז'מן בוריז'ו ואיסמעילה סאר בעוד אמבאיי ניאנג שותף רק כמחליף, אבל גיבור המשחק היה בכלל האורח רמי אודן. בדקה ה-16 הוא הפציץ לרשת בשמאל ובדקה ה-53 נגח פנימה אחרי קרן של הקפטן מרווין מרטן. ריימס התקדמה למקום התשיעי.

ג'אנלואיג'י בופון עם קיליאן אמבפה פריס סן ז'רמן. רויטרס
הכין את הילד. ג'אנלואיג'י בופון עם קיליאן אמבפה לפני המשחק/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully