וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: תיירי הנרי עדיין ללא ניצחון במונאקו, ליל ממשיכה לדהור

הקבוצה מהנסיכות חילצה 2:2 ביתי מדיז'ון ונותרה מתחת לקו האדום. המדורגת שנייה גברה 0:1 על קון, ניצחונות גם למונפלייה וליון

מאמן מונאקו, תיירי הנרי, עם קמיל גליק. רויטרס
הנרי וגליק מאוכזבים/רויטרס

המחזור ה-11 בליגה הצרפתית עומד בסימן הקלאסיקו, בו מארסיי תנסה להיות הראשונה שלוקחת נקודות מהאלופה והמוליכה פריס סן ז'רמן. בינתיים, ליל התבססה הערב (שבת) במקום השני עם 0:1 ביתי על קון, גם מונפלייה וליון בעקבותיה אחרי ניצחונות, ואילו תיירי הנרי הסתפק בנקודה עם 2:2 ביתי של מונאקו הפצועה מול דיז'ון. המחזור נפתח בשישי עם 1:1 בין נים לסנט אטיין.

עוד בנושא:
עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
דיווח: אלכסיס סאנצ'ס בונה על מעבר לפריס סן ז'רמן בינואר
תומאס טוכל מודה שפריס סן ז'רמן הסתבכה בלגית האלופות: "אנחנו לא פייבוריטים"

ליל - קון 0:1

ניצחון רביעי רצוף לקבוצה המפתיעה של כריסטוף גאלטייה, שמבססת את מעמדה במקום השני ובעיקר כקבוצת בית אימתנית. ניקולא פפה לא כבש הפעם, אבל בישל בדקה ה-56 במתפרצת לחלוץ בן ה-19 רפאל לאאו, שחגג שער בכורה בליגה הצרפתית ושמר על המאזן הביתי המושלם של ליל. 18 נקודות מתוך 18 בסטאד פייר מורואה, והפרש שערים 3:15.

שחקן ליון ממפיס דפאי. רויטרס
מסתדר בלי נביל פקיר. ממפיס דפאי/רויטרס

אנז'ה - ליון 2:1

אחרי ה-3:3 הדרמטי מול הופנהיים בליגת האלופות, ועדיין ללא הקפטן הפצוע נביל פקיר, השיגה ליון שלוש נקודות בסטאד ריימון קופה. אנז'ה נותרה ב-10 שחקנים לאחר הרחקתו של איסמעאל טראורה בדקה ה-34, וממפיס דפאי ניצל את זה כדי להכריע. ההולנדי בישל לחוסם עוואר שנגח לשער החשוף ממטר בדקה ה-63 וכבש בעצמו בדקה ה-87. כריסטיאן לופס צימק בנגיחה בחלוף דקה.

מונאקו - דיז'ון 2:2

תיירי הנרי עדיין ללא ניצחון בשלושה משחקים כמאמן מונאקו. הקבוצה מהנסיכות שוב לא הצליחה להתמודד עם רשימת הפצועים והמורחקים הארוכה ושמטה שתי נקודות ביתיות. בנימין הנריכס (29) וקמיל גליק (78) כבשו למונאקו, מיקאל אלפונס (34) ומהדי עבייד (57) הכניעו את דייגו בנאליו החלש בצד השני. המארחת לפחות קטעה רצף של ארבעה הפסדי ליגה.

משחקים נוספים

טולוז - מונפלייה 3:0
למונפלייה: גאטן לאבורד (21), אנדי דלור (24), בפטיסט רנה (עצמי, 90)

אמיין - נאנט 2:1
לאמיין: מתיו בודמר (81). לנאנט: גבריאל בוסקיליה (15), אמיליאנו סאלה (71)

גנגאן - שטרסבורג 1:1
לגנגאן: ניקולא בנזה (6). לשטרסבורג: קווין לוסיאן זוהי (88)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully