וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומאס טוכל מודה שפריס סן ז'רמן הסתבכה: "אנחנו לא פייבוריטים בבית הזה"

נאפולי ואנצ'לוטי מתוסכלים אחרי ה-2:2 הדרמטי עם פ.ס.ז' ("אנחנו כועסים ומלאי חרטה"), טוכל מספק תירוצים אחרי עוד מעידה באירופה: "הם ביחד יותר זמן, איטלקיות אוהבות לשחק נגד יריבות שמחזיקות בכדור"

שחקני נאפולי. רויטרס
חמוץ-מתוק. שחקני נאפולי בסיום/רויטרס

בית ג' הוגדר כאחד משני בית המוות בליגת האלופות, ובינתיים הוא מספק את הסחורה. נאפולי ופריס סן ז'רמן סיפקו הערב (רביעי) מותחן ענק שהגיע לשיאו בדקה ה-93, אז קבע אנחל די מריה 2:2 דרמטי והציל את אלופת צרפת, שכן הפסד ביתי היה מקטין משמעותית את סיכוייה להעפיל לשמינית הגמר. גם לאחר התיקו פריס סן ז'רמן שלישית בלבד, נקודה מאחורי נאפולי ושתיים מאחורי ליברפול, שהביסה במשחק המקביל 0:4 את הכוכב האדום בלגרד. במחזור הבא תצא קבוצתו של תומאס טוכל למשחק חוץ בנאפולי, שעתיד להיות לוהט וגורלי לא פחות.

"אנחנו קצת עצובים", הודה כוכב נאפולי לורנצו אינסינייה. "יש לנו חרטות אחרי הופעה שכזו, אבל הדבר הכי חשוב הוא שלא הפסדנו. נפגוש אותם שוב בבית ונעשה הכל כדי לקחת שלוש נקודות. העובדה שהגענו לפה וספגנו שוויון בדקה ה-93 אומרת שאנחנו קבוצה מצוינת שנמצאת בדרך הנכונה. אנחנו מתכוננים לכל משחק כאילו זה גמר, למאמן יש כל כך הרבה ניסיון והוא מרגיע אותנו. אנחנו במגמת שיפור".

מאמנו של אינסינייה קרלו אנצ'לוטי הוסיף: "כמעט ניצחנו, אנחנו מרוצים מההופעה אבל כועסים ומלאי חרטה על הספיגה המאוחרת. די מריה יכול ליצור לעצמו בעיטה מקצה הרחבה בדקה האחרונה, ככה כשיש לך כל כך הרבה כישרון בסגל. המשחק הבא יהיה מכריע לעליה בנוגע לאיזו קבוצה תעבור לשלב הבא".

מנגד, סיכם תומא מונייה: "הבעיה היא ששיחקנו רק מחצית אחת. בראשונה לא היינו מספיק ממושמעים, אחר כך עברנו לשלישיית הגנה וככה צריך לשחק. היו היום שתי פריס סן ז'רמן - של המחצית הראשונה ושל המחצית השנייה. אל תזלזלו בנאפולי, חלק מהשחקנים שלהם יכולים לשחק עבורנו, או עבור קבוצות גדולות אחרות. נגיע למשחק החוץ כדי לנצח, אנחנו עדיין פריס סן ז'רמן".

עוד בנושא:

ליגת האלופות: ברצלונה ניצחה את אינטר 0:2 ושמרה על מאזן מושלם
ליגת האלופות: פ.ס.ז' סחטה 2:2 מנאפולי, דורטמונד דרסה 0:4 את אתלטיקו מדריד

מאמן פ.ס.ז' תומאס טוכל: "נאפולי זו קבוצה שמשחקת כבר הרבה הרבה זמן ביחד, ויש לה מאמן מהטופ של הטופ. קבוצות איטלקיות אוהבות לשחק מול יריבות שמחזיקות בכדור. הם נמצאים ביחד כבר שנים, ואנחנו ביחד 11 שבועות".

טוכל הוסיף ש"יש לי כבוד גדול לבית הזה, ידענו שיהיה קשה מול נאפולי וליברפול, אנחנו לא פייבוריטים. כולם בטוחים שכן, אבל אני לא מאמין בזה. מבחינתי, המשחק מול נאפולי הוא 180 דקות, וזו הייתה רק המחצית הראשונה. אנחנו עדיין יכולים לנצח אותם במאזן ראש בראש".

על הקבוצה שלו: "אני לא יודע למה, אבל יש לנו בעיה לשחק באותו מבנה במשך 45 דקות. אנחנו עושים את זה 15 דקות, ואז מאבדים את זה, לא יודע למה. ברמה הזאטת, אסור שזה יקרה, זה האתגר שלנו".

עוד באותו נושא

אלופות: פ.ס.ז' סחטה 2:2 מנאפולי, דורטמונד דרסה 0:4 את אתלטיקו מדריד

לכתבה המלאה
תומאס טוכל עם אנחל די מריה, פריס סן ז'רמן. רויטרס
תודה, הצלת אותי! טוכל עם די מריה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully