וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר טרם גיבש החלטה, צפוי לזמן את גוטמן ורוני לוי לפגישות אישיות

7.11.2018 / 8:45

למרות ההערכות לפיהן הנטייה הייתה למנות את גוטמן, נשיא מכבי חיפה עדיין מתלבט ולא ממהר לקבל החלטה במטרה להימנע מטעויות. צפוי לזמן את השניים, אותם הוא מכיר היטב, לפגישות אישיות

צילום וידאו: יוסי ציפקיס, עריכת וידאו: רן צימט

למרות ההערכות, לפיהם גורמים בסביבתו של יעקב שחר העריכו כי כבר אתמול (שלישי) הוא יחליט על מאמן חדש עם נטייה ברורה לאלי גוטמן, נשיא מכבי חיפה טרם גיבש החלטה סופית בנוגע לאיש שיעמוד על הקווים בהמשך העונה. שחר שומע את הקולות ואת הלחצים המופעלים עליו, הן מצד אוהדים והן מצד גורמים המקורבים אליו למנות מאמן עוד לפני המשחק בשבת מול הפועל חדרה, אך הוא עדיין לא משוכנע במאה אחוז בזהות האיש הנכון, וייתכן כי יחליט רק אחרי פגישות אישיות שינהל עם אלי גוטמן ורוני לוי.

שחר מכיר היטב את השניים, ויש לו דעה מוצקה לגבי כל אחד מבין שני המועמדים המובילים, אך הוא עדיין חושש לטעות שוב. כאמצעי עזר, הוא עשוי כאמור לקרוא לשניהם לפגישות ולקבל החלטה כאשר הוא לא לחוץ לעשות זאת לפני המשחק בשבת. למעשה, אין יותר מדי זמן עד למשחק הקרוב, ולאחר מכן תהיה פגרה ארוכה בשל ליגת האומות והשזרוע במגרשים, כך שיהיה למאמן הבא מספיק זמן כדי להכין את הקבוצה למחזור שלאחר מכן.

בתוך כך, ימשיכו המאמנים הזמניים רוב מאס ואיתי מרדכי, כל עוד לא יקבלו הודעה אחרת, להכין את הקבוצה למשחק הקרוב. שניהם יודעים שהם ממלאי מקום עד ששחר יודיע על החלטתו.

עוד בנושא

במכבי חיפה מתכוננים למינוי מאמן חדש, בדרך לשיתוף פעולה עם טביב?
רוב מאס אחרי ההפסד לבית"ר: "כואב להפסיד בגלל טעות של שחקן בודד"
אמא תרזה של הכדורגל: אורן יוסיפוביץ על המתנות של מכבי חיפה לכולם

בעלי מכבי חיפה, יעקב שחר. ניב אהרונסון
עדיין מתלבט. יעקב שחר/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully