וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוב מאס: "אמרתי לשחקנים לא לעשות עבירות טיפשיות. כואב להפסיד בגלל טעות של שחקן בודד"

5.11.2018 / 23:11

ההולנדי, שעמד על הקווים בהפסד 2:1 לבית"ר ירושלים, נשמע מאוכזב. על עתידו: "הראש שלי עדיין במשחק, אני לא חושב על שום דבר אחר"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

המנהל המקצועי והמאמן עזבו במהלך השבוע, רוב מאס ואיתי מרדכי היו אלה שניהלו את המשחק, אבל כך או אחרת התוצאות של מכבי חיפה נותרו לא מרשימות כשהיו לפני כן. הירוקים שוב נראו הערב (שני) רע מאוד במחצית השנייה והפסידו 2:1 לבית"ר ירושלים כשהם נותרים עם תשע נקודות מתשעה מחזורים. שון וייסמן כבש ראשון בדקה ה-38, אבל מאור בוזגלו בכדור חופשי (61) ואור אינברום (66) ביצעו מהפך והותירו את הירוקים ללא נקודות ועם עוד שברון לב. אליסון דוס סנטוס נפצע בשריר הירך האחורי במהלך המחצית הראשונה והוחלף.

מי שעמד על הקווים במכבי חיפה היה רוב מאס, שאמר בסיום: "מה שעשינו טוב במחצית הראשונה שונה ברגע אחד במחצית השנייה. אמרתי לשחקנים לא לבצע עבירות טיפשיות ואז הם עשו עבירה טיפשית ויש לבית"ר בועטים מצוינים. כואב להפסיד משחק על טעות של שחקן בודד, אבל זה הכדורגל.

"ניסינו לשנות את המשחק ולהכניס שחקנים יצירתיים יותר. יש לי את המשחק בראש ואני לא חושב כרגע על העתיד. היו היום שתי קבוצות שביצעו שינויים. אני חושב שהתאמנו טוב במהלך השבוע ואפשר היה לראות את זה במחצית הראשונה".

עוד בנושא:

מכבי חיפה הפסידה 2:1 לבית"ר ירושלים
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט גם באינסטגרם

מאמן זמני מכבי חיפה רוב מאס. ברני ארדוב
רוב מאס/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully