וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאוריציו סארי לא התרגש מהצמד של מוראטה: "צריך להשתפר, הוא שברירי"

המאמן האיטלקי ביקר את החלוץ: "צריך יותר ביטחון". אגוארו כבש את השער ה-150 שלו בפרמיירליג במדי סיטי, לראשונה מאז 1979 שלוש קבוצות ללא הפסד לאחר 11 מחזורים

ראחים סטרלינג מנצ'סטר סיטי. רויטרס
מובילים את הטבלה בסטייל. שחקני מנצ'סטר סיטי/רויטרס

לא בכל שנה הפרמיירליג נפתחת עם שלוש קבוצות שנשארות בלתי מנוצחות לאחר 11 מחזורים. למעשה, זה לא קרה מאז עונת 1978/79. צ'לסי גברה הערב (ראשון) על קריסטל פאלאס 1:3 ומנצ'סטר סיטי דרסה את סאות'המפטון 1:6. אתמול, ליברפול יצאה למשחק חוץ קשה באמירויות מול ארסנל של אונאי אמרי, והצליחה לשמור על טור הפסדים מאופס.

התכולים הציגו אמש עוד קונצרט של כדורגל, במהלכו סרחיו אגוארו רשם הישג נוסף: השחקן השלישי אי פעם בפרמיירליג שמגיע ל-150 שערים במדי קבוצה אחת, אחרי ויין רוני במנצ'סטר יונייטד (183) ותיירי הנרי בארסנל (175). הארגנטינאי צייץ :"שמח מאוד על הניצחון ועל השער ה-150 שלי בפרמיירליג במועדון הנהדר הזה". המאמן שלו, פפ גווארדיולה, אמר לאחר המשחק: "אני אוהב את ההרגשה הזו. כבשנו שישה שערים, אנחנו בפסגה, אנחנו נלחמים היטב, אבל עדיין חייבים להשתפר כדי להיות יציבים יותר. בליגת האלופות, אם אתה סופג בכאלה מצבים אתה מודח, הרמה גבוהה.

עוד בנושא
צ'לסי גברה על קריסטל פאלאס 1:3, מנצ'סטר סיטי - סאות'המפטון 1:6
ארסנל וליברפול נפרדו ב-1:1
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם

פדרו מרכוס אלונסו אלברו מוראטה צ'לסי. רויטרס
חגיגה ספרדית. פדרו, אלונסו ומוראטה/רויטרס

המאמן גם החמיא לראחים סטרלינג, שהגיע ל-50 שערים בקריירה בהופעתו ה-100 במדי מנצ'סטר סיטי בכל המסגרות: "ראחים הוא שחקן מהטופ, אבל עדיין צעיר. הוא נפלא, חד, מהיר, חכם, נלחם, שאפתן, החלטי, יכול לשחק בשני הצדדים ובאמצע, לקבל את הכדור מאחורי הקווים. זו הייתה הופעה פנטסטית שלו - עם הכדור ובלעדיו".

גם אצל הבלוז, האווירה נהדרת. הופעה נהדרת של הספרדים שלה, עם צמד של אלבארו מוראטה ועוד שער אחד של פדרו, השאירו אותה קרובה לפסגה. מאוריציו סארי אמר אחרי הניצחון: "היינו קצת בבעיה, אז נזדקקנו לאיכות ואישיות. היה לנו מזל שאדן הזאר ישב על הספסל ויכולנו להכניס אותו כדי ליצור שינוי במשחק שלנו". לגבי מוראטה אמר המאמן: "הוא צריך לשפר את האישיות והביטחון שלו. לפעמים הוא יותר מדי שביר".

עוד באותו נושא

ליברפול וארסנל מרוצות מהנקודה, לסטר התרגשה מהניצחון על קרדיף

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully