וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברפול וארסנל מרוצות מהנקודה, לסטר התרגשה מהניצחון על קרדיף

אמרי ("טוב שלא הפסדנו") וקלופ ("נקודה מול ארסנל זה טוב") לא לקחו קשה את ה-1:1, שמייכל התרגש בסיום: "גאה במועדון הזה"

יורגן קלופ מאמן ליברפול. רויטרס
מרוצה מהנקודה. יורגן קלופ/רויטרס

המחזור ה-11 בליגה האנגלית נפתח אתמול (שבת) ובמפגש המרכזי ארסנל וליברפול נפגשו בלונדון, ונפרדו ב-1:1 די מוצדק. גם מאמני הקבוצות קיבלו את התוצאה בהבנה ומאמן ארסנל, אונאי אמרי, אמר בסיום: "רצינו לנצח במיוחד כי שיחקנו נגד קבוצה גדולה. ההופעה עצמה הייתה טובה, שיחקנו טוב, האוהדים היו איתנו, אבל אני לא לגמרי מרוצה כי בסופו של דבר אני רוצה לנצח. היינו מאוזנים לאורך 90 דקות, ואפשר לקחת את זה איתנו הלאה. בהמשך נוכל גם לנצח במשחקים כאלה. לדעתי הגיע לנו יותר, אבל זה טוב לדעת שגם ידענו איך לא להפסיד במשחק כזה".

גם מאמן ליברפול יורגן קלופ לא התאכזב יותר מדי מהנקודה שהשיג בלונדון: "אני חושב שזה היה משחק די טוב שלנו. זה מוצלח לחזור עם נקודה ממשחק חוץ נגד ארסנל באופן כללי, ובמיוחד כמו שהם נראים בשבועות האחרונים. הם קבוצה מצוינת. כמובן שיכולנו גם להשיג כאן שלוש נקודות, היינו בסדר כשהכדור היה אצלנו, אבל אם היינו טיפה יותר חדים אולי היינו משיגים ניצחון".

עוד בנושא:

ארסנל וליברפול נפרדו ב-1:1, האורחת עדיין ללא הפסד
לסטר גברה 0:1 על קרדיף, טוטנהאם ניצחה 2:3 את וולבס
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט בעמוד האינסטגרם המתחדש שלנו

שחקן לסטר סיטי דמארי גריי חוגג שער שהוקדש לבעלים ויצ'אי. רויטרס
שווה צהוב? דמארי גריי חוגג ומקדיש את השער לבעלי לסטר סיטי המנוח/רויטרס

במשחק בולט נוסף שהפך למרגש ומסוקר, לסטר סיטי נסעה לקרדיף בצל טרגדיית מותו של הבעלים לפני שבוע, ולמעשה שיחקה משחק ראשון מאז התרסקותו של המסוק לפני שבוע. היא הצליחה להתגבר על הקושי ואף ניצחה 0:1 בזכות שער מרגש של דמארי גריי. שוער השועלים, קספר שמייכל, אמר בסיום: "אני בעיקר מרגיש גאווה אדירה. עבר עלינו שבוע קשה. אני חייב להודות שלא היה לנו קל לעלות לדשא היום, אז אני קודם כל גאה בנו כקבוצה וכמועדון על הניצחון הזה והמקצוענות שלנו".

שערו של גריי, אגב, עורר סערה: באנגליה מחו על החלטת השופט, לי פרוברט, לשלוף לגריי כרטיס צהוב בעקבות חגיגת השער שלו. גריי הוריד את חולצתו וחשף חולצה נוספת עליה היה כתוב "עבור ויצ'אי". בתקשורת האנגלית תקפו את השופט וטענו שבמקרה הספציפי הזה ובשל סיבת הורדת החולצה, היה על השופט להתחשב מעט יותר ולא לשלוף כרטיס צהוב.

עוד באותו נושא

אנגליה: ארסנל וליברפול נפרדו ב-1:1, האורחת עדיין ללא הפסד

לכתבה המלאה

התרגשות אדירה אמש בלסטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully