וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: 3:3 משוגע בין ריאל בטיס לסלטה ויגו

האורחים חזרו מ-2:0 ל-2:3 בזכות צמד של מקסי גומס, אבל סרחיו קנאלס הציל את בטיס (87). שער של אלפונסו העניק לוויאריאל 1:1 דרמטי מול לבנטה. אלאבס ספגה בתוספת הזמן 1:2 מאייבר ונעצרה אחרי שלושה ניצחונות רצופים

אנדרה סילבה שחקן סביליה. רויטרס
פיספסו הזדמנות להתבסס במקום השני. אנדרה סילבה וסביליה/רויטרס

המחזור ה-11 בספרד נמשך היום (ראשון) עם חמישה משחקים. אייבר ואלאבס הוציאו את האקשן לדרך ונפרדו במשחק בו הראשונה ניצחה 1:2. ויאריאל ולבנטה נפרדו ב-1:1 דרמטי בדרבי. סביליה פיספסה הזדמנות לעלות לדלג מעל אתלטיקו מדריד כשסיימה ב-0:0 בסן סבסטיאן של ריאל סוסיאדד. המשחק הכי טוב של היום נערך בסביליה שם ריאל בטיס וסלטה ויגו נפרדו ב-3:3 דרמטי.

עוד בנושא:

ברצלונה מכתירה את סוארס ויודעת: זה ניצחון של אליפות
ברצלונה הפכה בדקה ה-90 וניצחה 2:3 את ראיו וייקאנו
ריאל מדריד ניצחה 0:2 את ויאדוליד בבכורה הביתית של סולארי

לורן, שחקן בטיס. GettyImages
פתח את חגיגת השערים. לורן/GettyImages

בטיס - סלטה ויגו 3:3

אחרי שלושה הפסדים רצופים, אוהדי בטיס היו בטוחים שהנה סוף סוף הם רואים ניצחון במשחק משובח שנערך הערב בבניטו וייה מארין, אבל במקום זה הם ראו מהפך גדול של האורחים ושער נפלא של קנאלס שהציל את קבוצתם מהפסד. הסכר נפרץ בדקה ה-33 כשלורן סיים התקפה מתפרצת ברשת. בדקה ה-57 ג'וניור פירפו קבע 0:2 והעניק לבטיס יתרון שהיה אמור להספיק. אלא שבדקה ה-61 אנטוניו מוחמד המאמן הארגנטינאי של סלטה הכניס לשדה את מקסי גומס שכעבור שתי דקות בלבד צימק בנגיחה ובראיס מנדס השווה עם פצצה מתוך הרחבה בדקה ה-69. בדקה ה-84 גומס השלים את המהפך כשנותר חופשי לגמרי ברחבה אבל המילה האחרונה היתה של סרחיו קנאלס, ההוא מריאל מדריד, שבדקה ה-87 הפציץ כדור חופשי אדיר אל בין חיבורי הקורות. האורחים היו יכולים בכל זאת להשיג את הניצחון ולהגדיל עוד יותר את הדרמה, אבל יאגו אספאס בעט כדור חופשי למשקוף.

עוד באותו נושא

250 מיליון יורו לחמש שנים: ההצעה האסטרונומית שליאונל מסי דחה ממנצ'סטר סיטי

לכתבה המלאה
מאמן אלאבס, אבלרדו. רויטרס
הרצף נקטע. אבלרדו/רויטרס

אייבר - אלאבס 1:2

אלאבס שהייתה הקבוצה המפתיעה של הליגה הספרדית, נעצרה אחרי שלושה ניצחונות רצופים ועל פי יחסי הכוחות על המגרש, היא ספגה הפסד מוצדק. האורחים עלו ליתרון כבר אחרי חמש דקות: מאנו גרסיה שלפני כחודש כבש את שער הניצחון הדרמטי על ריאל מדריד, הסיט עם הראש אחרי כדור חופשי של ג'וני. אבל רובן דוארטה האורח הורחק בדקה ה-28 ואייבר ניצלה את זה כדי להפעיל לחץ רצוף על יריבתה. גם הרחקה של פאבלו דה בלאסיס (62) לא עצרה את המומנטום של אייבר ובדקה ה-69 היא השיגה שוויון מוצדק, אחרי שז'ואן ז'ורדן הפציץ מ-17 מטר פנימה. כשנראה היה שהדרבי הבאסקי בדרך לחלוקת נקודות, פאפה דיופ נגח פנימה בדקה ה-91 והכריע את ההתמודדות.


משחקים נוספים:

ויאריאל - לבנטה 1:1
לויאריאל: אלפונסו (93), ללבנטה: פונס מורי (77. עצמי)

ריאל סוסיאדד - סביליה 0:0

ווסקה - חטאפה 1:1
לווסקה: צ'אבי אצ'ייטה (50), לחטאפה: חורחה מולינה (91)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully