וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה מכתירה את סוארס ליורש של מסי ויודעת: זה ניצחון של אליפות

החלוץ ממלא את החלל של הפרעוש על המגרש ובחדר ההלבשה, ובקבוצה מתמוגגים: "הוא קילר". ראמוס עונה לאוהדי ריאל המתוסכלים

רויטרס

תחילת הדרך של ויניסיוס ג'וניור בריאל מדריד לא הייתה סוגה בשושנים, אלא שחילופי המאמנים בבלאנקוס אולי עשויים להביא לשינוי גם במצבו של הברזילאי הצעיר. אלופת אירופה התקשתה אמש (שבת) דקות ארוכות מול ויאדוליד במשחק הבכורה של סנטיאגו סולארי על הקווים בליגה, ונזדקקה לשער מאוחר של ויניסיוס כדי להשיג שלוש נקודות חשובות ולעצור רצף של חמישה משחקים ללא ניצחון.

הברזליאי הנרגש סיפר בסיום: "כשעליתי למגרש כמובן שחשבתי על האפשרות להבקיע, אמנם זה היה בעזרת שחקן ההגנה, אבל עדיין הבקעתי את השער הראשון שלי", אמר. "ספרתי בלב: 'אחת, שתיים, שלוש', ובעטתי חזק, אני שמח שזה נכנס". ויניסיוס התייחס גם למשמעות הניצחון בזמן שהקבוצה שלו עוברת תקופת משבר לא קלה. "היינו צריכים את הניצחון הזה, לאט לאט נחזור למקום אליו אנחנו שייכים. חשוב שנעשה את זה".

סרחיו ראמוס הקפטן של הבלאנקוס שכבש את השער השני בכדור עונשין מ-11 מטרים בבעיטת 'פאננקה' אלגנטית, התייחס למצב הקבוצה: "כשדברים לא הולכים, צריך לשמור על רוגע ולהמשיך לנסות. שיחקנו נגד יריבה מצוינת, מה שחשוב הוא שניצחנו". לגבי הביקורות מצד הקהל, אמר הספרדי: "אנחנו מבינים את האוהדים. השחקנים אחראים למצב, ואנחנו גם אלה שנשנה אותו. אחרי השער הראשון זה הרגיש כאילו הברנבאו קם לתחייה". ראמוס הבהיר: "לא משנה מי המאמן, אנחנו נעמוד מאחוריו עד המוות. כרגע זה סולארי, והמטרה היא להתקדם משחק אחרי משחק כדי לצאת מהתקופה הרעה שנכנסנו אליה". לגבי הכעס של האוהדים: "אני מעדיף שביקורות האוהדים יופנו כלפיי כי אני הקפטן של הקבוצה שצריך לעמוד ראשון מול האוהדים הכועסים".


עבור ברזילאי אחר, רונאלדו, היה זה ערב מיוחד. אלוף העולם ב-2002 משמש כנציג בעלים בויאדוליד מאז אוגוסט האחרון, והמשחק בסנטיאגו ברנבאו, הפעם בצד היריב, היה מרגש עבורו. "משחק שמערב הרבה רגשות, בו רק צד אחד יכול לנצח", צייץ בחשבון הטוויטר שלו לצד תמונה עם פלורנטינו פרס.

עוד בנושא
ברצלונה הפכה בדקה ה-90 וניצחה 2:3 את ראיו וייקאנו
ריאל מדריד ניצחה 0:2 את ויאדוליד בבכורה הביתית של סולארי
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם

בברצלונה, העניינים ממשיכים להתחבר, ולמרות פיגור ארבע דקות לסיום מול ראיו וייקאנו, שני שערים מאוחרים של עוסמאן דמבלה ולואיס סוארס הבטיחו ניצחון חמישי ברציפות בכל המסגרות.

ארנסטו ואלוורדה אמר לאחר המשחק: "המהפך של ראיו הזכיר לנו את המשחק מול לגאנס, זכרונות רעים. אני מעריך מאוד את היריבות שלנו, זה אף פעם לא רק ברצלונה על המגרש. בשער הראשון שספגנו היינו לא מרוכזים, איבדנו את הכדור פעמיים-שלוש, בניסיונות לצאת להתקפות מעבר. לפעמים טוב לשחק צפוף יותר. אני שמח, היה משחק מסובך. הם סגרו טוב והיה לנו קשה לשבור את קו ההגנה שלהם, בטח כשהם הובילו 1:2. המשכנו לשחק ותוגמלנו על כך בסיום". לגבי הטענה שסוארס משחק טוב יותר ללא ליאונל מסי, אמר ואלוורדה: "אני חושב שנשחק טוב יותר עם מסי. כרגע אנחנו לא יודעים אם הוא ייסע איתנו למילאנו".

בקבוצה שוב שיבחו את לואיס סוארס, שממלא את מקומו של ליאו מסי לא רק בכיבוש שערים, אלא גם בתפוקה בזמן לחץ ובמנהיגות. איבן ראקיטיץ' אמר אמש ש"סוארס מוביל אותנו ללא מסי. הוא כובש באותו קצב כמוהו, והוא קילר". גם ואלוורדה שיבח את האורוגוואי ואמר ש"כולם בקבוצה משחקים טוב יותר עם מסי, אבל סוארס נראה נהדר גם בלעדיו. הוא תמיד כובש ברגעים הכי חשובים, אני מאוד מאוד מרוצה ממנו".

סוארס עצמו הודה ש"נרגענו אחרי שכבשנו, הם שיחקו טוב יותר ואני בטוח שלמאמן יהיה הרבה על מה לכעוס עלינו, אבל בסופו של דבר ניצחנו, ואלה משחקים שבהם יכולים להפסיד את האליפות, אז טוב שזה הסתיים ככה".

גם סרג'יו בוסקטס הסכים עם סוארס ואמר ש"ניצחונות כאלה עוזרים לך מאוד לזכות באליפות, כי זה היה יום רע שלנו ובכל זאת יצאנו עם שלוש נקודות".

עוד באותו נושא

250 מיליון יורו לחמש שנים: ההצעה האסטרונומית שליאונל מסי דחה ממנצ'סטר סיטי

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully