וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

250 מיליון יורו לחמש שנים: ההצעה האסטרונומית שליאונל מסי דחה ממנצ'סטר סיטי

בספרד טוענים שהתכולים היו מוכנים לשלם ב-2016 בונוס עצום גם לאביו של השחקן, אך המשפחה סירבה. וגם: המועמדים לרשת את לואיס סוארס

רויטרס

בווידאו: ליאונל מסי חוזר לאימוני ברצלונה

בשנים האחרונות נקשר שמו של ליאונל מסי עם מנצ'סטר סיטי מספר פעמים, בעיקר לאחר הגעתו של פפ גווארדיולה לקבוצת הפאר הבריטית. על פי "מונדו דפורטיבו", ב-2016 הגישו התכולים לפרעוש הצעה חסרת תקדים, שנדחתה בסופו של דבר על ידי מסי ומשפחתו.

כמה חסרת תקדים? הסיטיזנס היו מוכנים לשלם לכוכב הארגנטינאי לא פחות מ-250 מיליון יורו נטו לחמש שנים (כלומר, 50 מיליון יורו לעונה. על פי הערכות, בברצלונה הוא מרוויח כ-30 מיליון יורו לעונה) ולברצלונה את סעיף השחרור שלו - גם כן 250 מיליון יורו. אבל זה לא הכל: סיטי אף פנתה לאביו של השחקן חורחה והבטיחה לשלם לו 50 מיליון יורו בעצמו, אם יצליח לשכנע את בנו לעבור לשחק במנצ'סטר. אם מוסיפים בונוסים, עמלת סוכנים וכן הלאה, עלות העסקה הכוללת הגיעה ל-755 מיליון יורו.

אלא שזה לא צלח. אביו של מסי נפגש עם ראשי סיטי לקראת סוף 2016 ופעם נוספת בשלהי 2017, אולם ליאו החליט להישאר בברצלונה ולחתום על חוזה חדש בשורות אלופת ספרד.

עוד בנושא:

ברהים דיאס עשוי לעזוב את מנצ'סטר סיטי, פפ גווארדיולה: "נעשה הכל כדי להשאירו"
שבת בספרד: ברצלונה אצל ראיו אחרי הקלאסיקו, מסי ישחק מול אינטר?

אבל לא רק סיטי, גם ברצלונה עצמה חושבת על חיזוק לחלק ההתקפי. על פי "מארקה", הקטלאנים מנסים להכין את עצמם ליום שאחרי לואיס סוארס, וכבר סימנו מספר מועמדים לרשת אותו בחוד. האורוגוואי הנהדר יחגוג את יום הולדתו ה-32 בינואר הקרוב, ומי שהוזכרו בינתיים כמועמדים להצטרף ולעבות את ההתקפה הם הארי קיין, מאורו איקרדי, טימו ורנר, קספר דולברג מאייאקס, ניקולא פפה שנמצא בכושר מסחרר בליל, קשישטוף פיונטק שכבש את הליגה האיטלקית במדי גנואה ולאוטרו מרטינס מאינטר.

הגעתם של קיין ואיקרדי לא ריאלית בשל המחירים שטוטנהאם ואינטר צפויות לדרוש עבור צמד הכוכבים. העלות של יתר החלוצים וכך גם המשכורות שלהם סבירות יותר עבור הקטלאנים, ולא מן הנמנע שבינואר הקרוב, או בקיץ, ייעשה מאמץ לצרף אחד מהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully