וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דירוג עשר הקבוצות הטובות באירופה השבוע, לפי פודקאסט "הפודיום"

מדי שבוע בוחרים אורן יוסיפוביץ ודור הופמן את הקבוצות החזקות ביבשת. לא מסכימים? היכנסו כדי להשפיע בעצמכם על הטופ 10

רויטרס

מדי שבוע, יבחרו בפודקאסט "הפודיום" איש וואלה! ספורט אורן יוסיפוביץ ואיש "ישראל היום" דור הופמן את עשר הקבוצות החזקות בכדורגל, נכון לאותו השבוע. הנה הדירוג שהתפרסם בפרק החדש של "הפודיום", כולל הסבר קצר על כל קבוצה. מסכימים? לא מסכימים? אתם יותר ממוזמנים לגלול למטה ולדרג את הקבוצות בעצמכם, באמצעות החצים. אבל קודם כל, הדירוג של אורן ודור.

עוד בנושא:

צרות במנצ'סטר סיטי: קווין דה בראונה שוב נפצע, ייעדר לפחות חודש מהמגרשים
ליברפול תחסר את ג'ורדן הנדרסון ונאבי קייטה במשחק מול ארסנל
250 מיליון יורו לחמש שנים: ההצעה האסטרונומית שליאונל מסי דחה ממנצ'סטר סיטי

עזיבת אלאך והטופ-10 העולמי: האזינו לפרק החדש של "הפודיום"

10. אלאבס (בשבוע שעבר: מחוץ לטופ-10)

עם חמישה שערים החל מהדקה ה-90, ועם שבע נקודות יותר בזכות אותם שערי קלאץ', דפורטיבו אלאבס חוזרת למרכז הבמה אחרי הרבה שנים של כלום. הקבוצה, במדיה כבש ג'ורדי קרויף בגמר גביע אופ"א ב-2001 (ליברפול ניצחה 4:5 בהארכה), כבר במקום השני, רק נקודה אחרי ברצלונה. ביקור מפתיע, וכנראה חד פעמי. בהצלחה.

9. אינטר (בשבוע שעבר: מחוץ לטופ-10)

אחרי שלושה ניצחונות דחוקים בהפרש של שער בודד והפסד לברצלונה, הנראזורי סוף סוף מראים קצת צבע עם 0:3 על לאציו שמקנה כניסה לדירוג שלנו. בליגה זה עדיין מספיק רק לשש הפרש מאחורי יובה. איקרדי ממשיך לבעור כשמתוך שבעת האיומים האחרונים שלו לשער, שישה פגשו את הרשת.

8. ארסנל (בשבוע שעבר: 6)

רצף הניצחונות של התותחנים, שעמד על 11 משחקים רצופים, אמנם נעצר (ב-28 באוקטובר, בדיוק כמו בפעם שעברה שארסנל חיברה 11 ניצחונות), אבל החבר'ה מיד פתחו רצף חדש עם 1:2 על בלקפול בגביע הליגה. אמרי במקום הרביעי עם 22 נקודות. ההפסד האחרון שלו נרשם באוגוסט, אבל הוא ייבחן מול הגדולות. אחרי הפסדים מול סיטי וצ'לסי, בשבת מחכה לו ליברפול.

7. פ.ס.ז' (בשבוע שעבר: 8)

סדרת החינוך לקיליאן אמבפה, שאיחר לאסיפה לקראת המשחק בגלל שצפה בקלאסיקו, כך פורסם, לא הפריעה לפריזאים. בקלאסיקו הצרפתי הם הסתדרו למרות הספסול של החלוץ הצעיר, וכשנכנס לבסוף הוא גם זה שכבש את הראשון בדרך ל-0:2 על מארסיי. הערב (שישי) מפגש "מסקרן" מול ליל, שאמנם שנייה, אך בפעם האחרונה שניצחה את סן ז'רמן - היא עשתה את זה עם גול של… אדן הזאר. כן, מזמן.

6. צ'לסי (בשבוע שעבר: 9)

0:4 על ברנלי ו-2:3 בגביע הליגה על האקס למפארד מנג'ר דרבי קאונטי, וסארי עדיין לא הפסיד (אלא אם אתם מתעקשים להחשיב את מגן הצדקה). הבלוז חזקים, ורק שתי נקודות מפרידות ביניהן לבין המוליכה סיטי.

5. בורוסיה דורטמונד (בשבוע שעבר: 3)

סימנים לעוד מהפך ידוע מראש בגרמניה? אחרי שבעה ניצחונות רצופים והפרש שערים חולני של 5:28 במשחקים אלה, דורטמונד רשמה תיקו מאכזב מול הרטה ברלין, 2:2 על הבאזר, ובגביע ניצחה את ברלין השנייה, אוניון, 2:3 רק בדקה ה-120, ומהנקודה הלבנה. הבווארים נושפים בעורפם, עם שתי נקודות פחות בפסגת הטבלה, ודורטמונד יוצאת למבחן רציני השבוע - וולפסבורג בשבת, אתלטיקו מדריד הצמאה לדם בשלישי, ובאיירן בשבת הבאה.

4. ליברפול (בשבוע שעבר: 4)

רביעייה שנייה ברציפות לקלופ, אחרי ה-1:4 על הכוכב האדום באלופות, הגיע ה-1:4 הנינוח מול קרדיף. סלאח חוזר לעצמו, שאקירי ממשיך לבדר את כולנו, רק הפרש שערים מפריד בין ליברפול לסיטי, ועכשיו הפנים לארסנל.

3. ברצלונה (בשבוע שעבר: 5)

התפוצצות של לואיס סוארס (שלושער, תשעה שערי קלאסיקו לעומת שישה וחמישה של מסי ורונאלדו), חמישייה מרשימה בקלאסיקו, ועוד בלי ליאו, מקפיצה אותך בדירוג הזה. בארסה אמנם לא שוברת את מחסום הטופ-2, אבל יכולה להתעודד מאיך שנראתה ללא הכוכב שלה - לעומת הבלאנקוס, שגם איבדו מאמן השבוע.

2. מנצ'סטר סיטי (בשבוע שעבר: 2)

מקום ראשון באנגליה, 0:11 בשערים בחמשת המשחקים האחרונים, ולו"ז נוח להמשך. מסתמן: יהיה קשה מאוד להוריד את סיטי מהמקום בו היא נמצאת, ויש רק לאן להתקדם.

1. יובנטוס (בשבוע שעבר: 1)

נכון, המשחק מול אמפולי היה מחריד, חלש, כל כינוי יתאים. ועדיין, צמד לרונאלדו, ו-12 ניצחונות מ-13 המשחקים הרשמיים של העונה (ותיקו אחד). כדי לרדת מפסגת הדירוג, משחק רע לא יספיק - מישהי תצטרך להוריד את יובה בכוח. אז עוד שבוע בטופ לגברת הזקנה, שאתמול חגגה 121 שנות תקומה. מזל טוב.

עוד באותו נושא

250 מיליון יורו לחמש שנים: ההצעה האסטרונומית שליאונל מסי דחה ממנצ'סטר סיטי

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully