וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כבוד ששמור לגדולים באמת: סן אנטוניו תפריש את הגופייה של ג'ינובילי

הארגנטינאי האגדי, שפרש לפני חודשיים וזכה ב-4 אליפויות עם הקבוצה, יזכה לטקס שבו תיתלה הגופייה מספר 20 שלו במשחק הבית מול קליבלנד בחמישי

לפני קצת יותר מחודשיים, כשהוא בגיל 41, הודיע מאנו ג'ינובילי שחקנה הארגנטינאי האגדי של סן אנטוניו על פרישה. היום (שלישי) הקבוצה החליטה להעניק לו כבוד ששמור רק לגדולים באמת והודיעה כי היא תפריש את גופייה מספר 20 שלו ביום חמישי במשחק הביתי של הקבוצה מול קליבלנד.

בכך יהפוך ג'ינובילי לשחקן התשיעי בהיסטוריה של המועדון שזוכה לכבוד הזה כשקדמו לו ברוס בואן (12), טים דאנקן (21), שון אליוט (32), ג'ורג' גרווין (44), אייברי ג'ונסון (6), ג'וני מור (0), דייויד רובינסון (50) וג'יימס סליאס (13).

עוד בנושא:

סן אנטוניו הכריזה על "יום מאנו ג'ינובילי", גם ליאו מסי נפרד
מאנו ג'ינובילי הודיע על פרישה: "הגשמתי את החלומות הכי פרועים"
ווינר נדיר, מנהיג מיוחד: אגדות ה-NBA והספרס נפרדות מג'ינובילי
האיש שלא ידע פחד: המסע יוצא הדופן של מאנו ג'ינובילי ב-NBA

מאנו ג'ינובילי, סן אנטוניו ספרס, חוגג. AP
כבוד של מלך. מאנו ג'ינובילי בשיא תהילתו/AP

ב-16 עונות במדים השחורים לבנים של הספרס, ג'ינובילי זכה בארבע אליפויות עם גרג פופוביץ' והפך לחלק מרכזי מדור הזהב של קבוצת מנצחת ורשם עמה מעל 72 אחוזי הצלחה (295:762) - האחוז הכי גבוה בהיסטוריה מבין השחקנים שרשמו לפחות 1,000 הופעות. ג'ינובילי נבחר במקום ה-57 על ידי סן אנטוניו בדראפט של 1999 ורשם לא פחות מ-1,057 משחקי בקריירה עם ממוצעים של 13.3 נקודות, 3.8 אסיסטים, 3.5 ריבאונדים ו-1.32 חטיפות ב-25.4 דקות. ג'ינובילי הוא גם מלך השלשות של הקבוצה בכל הזמנים עם 1,495 כאלו וגם מלך החטיפות (1,392).

ג'ינובילי הוא גם השחקן השני בלבד יחד עם לברון ג'יימס האגדי שיש לו מעל 3,000 נקודות ו-300 שלשות בהיסטוריה של הפלייאוף. מאז שחתם בסן אנטוניו ב-2002, הארגנטינאי הוא השחקן השביעי בלבד בהיסטוריה של הליגה שבילה את כל הקריירה באותה קבוצה במשך 16 עונות לפחות. קדמו לו קובי בריאנט, טים דאנקן, ג'ון אלוויצ'ק, רג'י מילר, דירק נוביצקי וג'ון סטוקטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully