וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סן אנטוניו הכריזה על "יום מאנו ג'ינובילי", גם ליאו מסי נפרד

המחוות לגארד הפורש נמשכות: סן אנטוניו תארגן מצעד הוקרה מיוחד, כוכב ברצלונה בירך, וג'ינובילי עצמו סיפר שישמח להישאר בשורות הספרס בתפקיד מקצועי. ברנט בארי: "הוא היה הלב שלנו"

מאנו ג'ינובילי, סן אנטוניו ספרס. AP
לא מפנה לספרס את הגב. ג'ינובילי/AP

במידה רבה, גדולתו של ספורטאי יכולה להימדד בתגובות שלאחר הפרישה שלו. ובמקרה של מאנו ג'ינובילי, המחוות לא משאירות מקום לספק: גם אם מעולם לא העמיד מספרים של כוכב על, הוא בהחלט נתפס ככזה. אמש (שלישי) הצטרף למצעד המברכים גם בן ארצו ליאו מסי, שכתב בפייסבוק דברי פרידה: "תודה על שגרמת לנו ליהנות כל כך מכדורסל, מאנו. דברים כבר לעולם לא יהיו אותו דבר כשלא תהיה על הפגרש. מאחל לך את הכי טוב שאפשר בדף החדש בחייך".

סן אנטוניו עדיין מתקשה להתרגל לרעיון שג'ינובילי, שנחשב לכדורסלן האהוב בכל הזמנים בעיר - אפילו יותר מטים דאנקן - כבר לא ילבש את מדי הספרס. אמש הכריז רעש עיריית סן אנטוניו רון נירנברג על "יום מאנו ג'ינובילי", אותו תציין העיר מחר בשלל מחוות, ובמצעד הוקרה מיוחד בו צפויים לקחת חלק אלפי אנשים.

"ביום חמישי נוקיר שחקן שסימל קשיחות, ספורטיביות, והנאה טהורה מהמשחק. הצטרפו אלינו, אוהדי ספורט", כתב נירנברג בחשבון הטוויטר שלו.

עוד בנושא

מאנו ג'ינובילי הודיע על פרישה: "הגשמתי את החלומות הכי פרועים"
ווינר נדיר, מנהיג מיוחד: אגדות ה-NBA והספרס נפרדות מג'ינובילי
האיש שלא ידע פחד: המסע יוצא הדופן של מאנו ג'ינובילי ב-NBA

ברנט בארי, ששיחק לצד ג'ינובילי, נפרד

ג'ינובילי פרסם אמש את טורו הקבוע בעיתון הארגטינאי "לה נאסיון", הפעם בנסיבות מרגשות במיוחד. בטור חושף ג'ינובילי שהעביר את העונה האחרונה בידיעה כמעט ברורה שיפרוש בסיומה. "רציתי להשאיר את הדלת פתוחה לספקות, אם יתעוררו כאלה. רציתי לראות אם אני פתאום משנה את דעתי, ולכן לא הודעתי על כך. חשבתי שאולי יתעורר בי רצון מחודש לחזור למגרשים. אבל האמת היא שככל שהעונה התקדמה, קרה ההפך הגמור".

כמו כן, סיפר ג'ינובילי שהוא "פתוח" לרעיון להצטרף לסן אנטוניו בתפקיד מקצועי כלשהו. "הבהרתי לפופ בשיחה האחרונה שלנו שאני לא עוזב לגמרי. אישאר השנה בסן אנטוניו ואהיה קרוב לקבוצה ולמועדון. אולי לא אוכל לעזור יותר עם חטיפות או סחיטת עבירות תוקף, אבל אתרום היכן שאני יכול. אם אוכל לעזור למועדון בכל צורה שהיא, זה יהיה לי לעונג".

עוד באותו נושא

האיש שלא ידע פחד: המסע יוצא הדופן של מאנו ג'ינובילי ב-NBA

לכתבה המלאה

פופוביץ', דאנקן ופארקר טרם נפרדו, אבל ברשת כבר העלו זכרונות מראיון משותף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully