וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר קלינגר העביר אימון בכורה בבית"ר ירושלים: "יושר הוא הדבר שמנחה אותי"

30.10.2018 / 11:10

אחרי שהתפטר מהפועל חיפה ומונה למאמן בית"ר, קלינגר ערך אסיפת שחקנים ראשונה: "לא אדבר על מלחמה, רק מחויבות". אוחנה לשחקנים: "קיבלנו סטירה שאמורה להעיר אותנו, קחו אחריות"

צילום: ברני ארדוב. עריכה: שניר דבוש

יממה לאחר מינוי השנוי במחלוקת, ערך הבוקר (שלישי) ניר קלינגר את אימון הבכורה שלו כמאמן בית"ר ירושלים. המאמן שעזב בטריקת דלת את הפועל חיפה, שאף מאיימת בתביעה נגדו ונגד קבוצתו החדשה, ינסה לפתוח דף חדש בבירה כשייכנס לנעליו של גיא לוזון במטרה לחלץ את בית"ר מהמקום האחרון בטבלה ולהצעיד אותה לעבר הצמרת.

עוד בנושא

בית"ר הודיעה על החתמת קלינגר: "איתו נוכל לעמוד ביעדים"
הפועל חיפה פנתה להתאחדות ולמנהלת: טפרדו את מינוי קלינגר
אורן יוסיפוביץ על הדרך העקומה והשכל הישר של קלינגר בדרך לבית"ר
פז חסדאי תוהה: למה הופתעתם מההתנהלות של אוחנה וקלינגר?

ניר קלינגר באימון בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
בוס חדש. קלינגר באימון/ברני ארדוב
ניר קלינגר, אלי אוחנה, בית"ר ירושלים. האתר הרשמי של בית"ר ירושלים, אתר רשמי
דרך חדשה. קלינגר ואוחנה/אתר רשמי, האתר הרשמי של בית"ר ירושלים

"הגעתי הנה מוקדם בבוקר", אמר קלינגר בהתייחסו להתרגשות שלו, "אני מגיע לאתגר הזה מנוסה ומפוכח, מודע לגודל ולאחריות, אבל בלב שלם ובתשוקה רבה, וכל מה שהיה, ומה שדובר, ואני יודע שזה בוער לכם לשאול, אני רק יכול להגיד שבמדינה שלנו אין קונצנזוס על שום החלטה". קלינגר ערך אסיפה ראשונה לשחקנים, ואמר להם: "למדתי מהכישלונות שלי הרבה יותר מההצלחות שלי. הלקח יילמד וגם נפיק אותו".

יושב ראש הקבוצה אלי אוחנה אמר לשחקנים באסיפה: "עברנו שתי טלטלות, פיטורי מאמן והתצוגה בשבת. זאת התבוסה הגדולה ביותר של בית"ר במשחק ליגה בטדי אי פעם. את מה שהיה לי אמרתי במחצית המשחק. אין תירוץ והצדקה ליכולת ולתוצאה. אפשר להפסיד, אף אחד לא חסין מתקופות פחות טובות ומהפסדים. היות ואנו מתעסקים בספורט, זה קרה לנו וזה יקרה לעוד קבוצות. קיבלנו סטירה שאמורה להעיר אותנו לגמרי. עם זאת, אנחנו לא מוותרים על שום דבר ובוודאי לא על העונה הזאת.

"כאן נכנס לתמונה ניר קלינגר. אני רוצה לברך אותו, מקווה שהוא יהיה איתנו זמן רב. אין מה להרחיב על הרזומה שלו. נגמרו התירוצים. מבחינתנו במובן מסוים אנחנו מתחילים את העונה. יש כאן תנאים יוצאים מן הכלל. אנחנו מצפים, ואני מדבר גם בשם הבעלים משה חוגג, שתקחו אחריות".

ניר קלינגר באימון בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
"המצב אמנם לא טוב אבל לא צריך להיכנס לפאניקה". קלינגר/ברני ארדוב
ניר קלינגר באימון בית"ר ירושלים (ברקע: אופיר קריאף). ברני ארדוב
ניר קלינגר באימון בית"ר ירושלים (ברקע: אופיר קריאף)/ברני ארדוב

ניר קלינגר אמר לשחקנים: "עם חלקכם עבדתי בעבר, אני יכול להגיד שיושר הוא הדבר המנחה אותי בעבודה. לא תשמעו ממני את המילה מלחמה או להילחם, זה משהו ששחקנים מבינים שזה חלק מהמקצוע שלכם. אני מתחבר למילה אחרת - מחויבות. אחד לשני, לצוות המקצועי, הניהולי, לקהל ולבעלים. המצב אמנם לא טוב אבל לא צריך להיכנס לפאניקה, לפחד או בהלה. מחויבות מקורה בהתנהלות - לעסוק בעיקר ולא בזוטות".

עוד הוסיף: "באשר לעניין המקצועי, צריך לשנות דברים בנוגע לסגנון משחק, משחק הגנה ומשחק המעבר. נשחק כאן בשיטות מאוד ברורות. כולם כאן מבינים שעוברים משיטה לשיטה ממשחק למשחק, והם אלו שיקבעו מי משחק ולמה. שיהיה לכולנו בהצלחה אמיתית עם מחויבות, רצון, אנרגיה חיובית. אני מקווה ומאמין שנשמח כמה שיותר מהר. כעת נעבור לעבודה ופחות דיבורים, זה מה שחשוב עכשיו".

מאמן בית"ר ירושלים ניר קלינגר עם עידן ורד. ברני ארדוב
קלינגר: "צריך לשנות דברים בנוגע לסגנון משחק, משחק הגנה ומשחק המעבר. נשחק כאן בשיטות מאוד ברורות"/ברני ארדוב
ניר קלינגר באימון בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
ברוך הבא. קלינגר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully